donderdag 31 maart 2011

Glitz en Glitter


Hallo lieve bloggers,

Deze week is het thema "Glitz en Glitter" bij Whoopsi Daisy. En dit is mijn kaart die ik o.a. voor deze challenge heb gemaakt. Het papier is van BoBunny "Jazmyne" en het afdrukje is van Whoopsi Daisy, deze heb ik ingekleurd met de Derwentpotloden. Het gave tekstlabeltje is ontworpen door Marjan. Zij ontwerpt en verkoopt prachtige digitale stempels. Als je Marjan nog niet kent is het zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen op haar blog en webwinkel!
Omdat het thema glitter is heb ik lekker veel stickles op de kaart en bloemen gebruikt. Hopelijk is dat een beetje te zien op de foto.

Ik heb deze kaart van de week naar Marijke opgestuurd en ik had al van haar gehoord dat ze hem heeft ontvangen. Marijke geeft een hele gave candy weg en ze is bijna jarig. Ze gaat een hele stapel met prachtig designpapier weggeven, dat is toch ook zeker de moeite waard om aan mee te doen!

Vandaag ben ik lekker vrij en het is niet echt mooi weer. Dus ik hoop dat ik nog even aan scrappen toe kom (naast de huishoudelijke verpichtingen ..haha). Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken voor het langskomen en wens jullie een hele gezellige dag!

Veel liefs,
Wendy

32 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje zeg.
    Succes met je challenge,huishouden en misschien nog de freubel.haha

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy,
    Deze kaart is prachtig geworden! Dat kantje er bij is echt geweldig! Mooie pastelkleurtjes en leuke glitters er bij.
    Groetjes van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Wendy, wow wat mooi zeg.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Wendy,

    weer zo mooie kaart, mooie stempel ook.
    geweldig gemaakt.

    veel plezier op je vrije dag.

    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Wendy,
    Glitz en glitter - het is je heel goed gelukt zonder kitsch. Dat randje, zitten de steentjes aan elkaar als een soort lint?
    Mooi ingekleurd.
    Fijne dag verder, groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een bijzonder mooi kaartje Wendy.
    Ik vind de kleurencombi geweldig. Je afdrukje heel leuk en fantastisch ingekleurd.
    Je bloementjeslint is super.
    Bedankt voor je lieve reactie bij mij.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi wendy

    wat een schitterende kaart!

    heel mooi dat randje langs de kaart,en een hele leuke stempel!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi wendy, wat een leuke kaart en dat stempeltje is echt leuk, had ik nog nooit eerder gezien.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het thema is je zeker weer gelukt, een prachtige kaart Wendy!

    Lieve groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart!! Leuk dat randje zo!

    Fijne dag!

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart, mooie glitters daar houd ik van en leuke afbeelding geweldig gekleurd!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuke dat je een van mijn stempels op je prachtige kaart kwijt kon, staat goed! ;)
    Mooie kleurtjes en prachtige bloemen heb je gebruikt.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. whow prachtig is dit kaartje met al die leuke details

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel mooi kaartje en wat een leuk afdrukje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi kaarrtje! Leuk dat randje van die steentjes!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Wendy,

    Wat een leuke kaart ség!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Wendy , mooie kleuren combinatie en lief stempeltje heb je gebruikt , je heb er weer een mooi geheel van gemaakt.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterend e kaart weer!1 Prachtig met het kantje. en wat een geweldig afdrukje.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hai Wendy, een super lief kaartje weer! Prachtig kleurwerk en wat een lief stempeltje zeg! Heerlijk al die glitters! Hoop dat je genoten hebt van je vrije dag! Tot snel! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hej Wendy,
    Alsof je een handtekening zet; dit is weer een échte Wendy~kaart!
    Inderdaad een ontzettend leuke afbeelding.
    Kortom; weer een lust voor het oog.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wendy!
    Wat is hij super leuk geworden!!! Wauw, dat randje is echt leuk hierbij en wat een schattige afbeelding is dit! Erg mooi gemaakt! En net als Lonne al zegt, jij hebt echt een herkenbare stijl! Heel mooi!
    Fijn weekend vast!
    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wendy, lekker gescrapt met Marianne? Het is een leuke kaart geworden en mooi ingekleurd.
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig Wendy, ik hoed wel van een beetje bling, bling ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een prachtig kaartje Wendy! Mooie kleuren en details!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een lief kaartje Wendy, leuk hoor dat meisje dat haar veters probeert te strikken, brigs back memories....Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hallo Wendy,
    omdat ik over je las in het blog van marianne, moest ik even bij je gaan kijken,
    jeetje wat maak jij een mooie kaarten, ik ga je volgen hoor.
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hi Wendy, wat een snoes van een kaart. Erg mooi! Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Wendy,

    Wat is het stil op je blog! Ik hoop dat alles goed met je gaat!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  29. That is beautiful, thanks for sharing!

    Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen