maandag 7 maart 2011

Kaartboekje voor een lieve vriendin


Hallo Allemaal!
Voor een goede vriendin van mij heb ik dit kaartboekje gemaakt. Ik heb hem al op diverse blogs voorbij zien komen en wilde hem ook graag een keer maken. Een tijdje terug had ik hem al eens gemaakt met mijn 2 scrapvriendinnen maar toen had ik 300 grams aquarelpapier gebruikt. Dit was toch iets te dik en ik kreeg zo het boekje niet goed in model, deze kwam dus in de prullenmand terecht. Dit keer dus met dun cardstock gedaan en hij is nu gelukkig wel gelukt.


Het afdrukje op de voorkant heb ik met Derwentpotloden ingekleurd en het papier is van DCWV "Once upon a time". Ik blijf dat zulk mooi papier vinden...
Verder heb ik de kaart afgewerkt met bloemen, lint, charms en plaksteentjes.


Aan de binnenkant van de kaart heb ik nog een tekstje geplakt, deze heb ik gemaakt op de computer. Het is echt heel leuk om te maken en ik denk niet dat het bij 1 exemplaar blijft haha.Ik ben in ieder geval erg benieuwd wat jullie er van vinden en kijk weer enorm uit naar jullie reacties!

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de volgende 2 challenges:
Whoopsi Daisy Challenge - Ribbons and Charms
Aly's sunday Challenge - Anything goes

Bedankt voor het langskomen op mijn blog en nog een hele fijne dag vandaag!

Liefs,
Wendy

42 opmerkingen:

  1. wat een schitterend boekje heb je gemaakt.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je weer mooi gedaan, Wendy! Ik vind dit een erg leuke model, je hebt het ook zo prachtig afgewerkt met die mooie kleurtjes en bedels. Mooi gedichtje aan de binnenkant, helemaal af!! Je vriendin zal dit zo mooi vinden!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, wat schitterend Wendy! En wat een geweldig mooi stempeltje en zo mooi ingekleurd.

    Lieve groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi,

    wat heb je dit mooi gemaakt zeg!! Zal ze vast blij mee zijn!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Wendy!!
    Mooie kleuren.
    Ik heb hem ook al een paar keer voorbij zien komen, staat ook nog op mijn lijstje, moet alleen even weer op zoek naar de beschrijving.
    Is weer evn denken welk blog die erbij had staan.
    Gr, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauuuw wat is dit schitterend

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, Wendy! Ik was toch je vriendinnetje?? Haha. Heel mooi gemaakt, wat een werk. Die charms over de zijkant, geweldig. En je tekst is er één om te onthouden.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, supergaaf is dit Wendy, wat een ontzettend leuk cadeautje! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi geworden,leuk met de bedels,bloemen en een prachtig ingekleurde afbeelding!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig gemaakt en mooie kleuren ook grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WOW! what a stunning creation! I love all the details. Thank you so much for joining us at the Whoopsi Daisy challenge this week. Hope to see you again next week.
    Hugs, Rleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hee meis, hij is super geworden! Die 300 gram is inderdaad te dik, met 200 gaat het wel prima maar inderdaad zo met cardstock gaat het ook perfect! Wat een super lief stempeltje heb je gebruikt en weer zo prachtig ingekleurd! Het gedichtje is ook helemaal super aan de binnenkant! Een top creactie weer! Dikke kus!
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wendy, wat is deze mooi geworden zeg. Je vriendin zal er erg blij mee zijn.
    Lieve groet Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi wendy,
    wat is die gaaf geworden, echt heel mooi, dat stempeltje blijft leuk.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wendy,

    Wat een super mooi boekje heb je gemaakt!
    Geweldig!
    En het stempelafdrukje vind ik ook prachtig.
    Hoe maak je dat boekje, heb je het van een website?
    Wil je het me laten weten, ik vind het prachtig en zou dit graag voor mijn zus maken.
    Ik hoor wel van je.
    With compliments en liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaartboek!! Hele mooie kleuren en wat een leuke afbeelding! Super details en mooie gedichtje!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi wendy

    wat heb je dit prachtig gemaakt!

    hele leuke kleuren heb je gebruikt!
    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtig Wendy, je vriendin zal hier wel blij mee zijn.
    heel mooi papier heb je gebruikt, prachtig ingekleurd, heel mooi afgewerkt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hai Wendy, je boekkaart is prachtig geworden en de tekst super. Heeeeeeeel mooi.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig kaarten boekje heb je gemaakt. Prachtige kleuren en het stempeltje is ook schattig zeg!
    Vervelend dat je ook ziek bent. Balen he!! Beterschap
    Groetjes Astrid 7 Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig Wendy en het versje is ook al zo mooi geweldig gemaakt.
    Er staat iets voor je op mijn blog.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind 'm ook superleuk! En ben ook wel benieuwd naar het patroon. Misschien kun je nog een link plaatsen in je bericht!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterend gemaakt Wendy,lief die stempel,zo mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. een schitterende creatie wendy.
    had hem ook al eens gemaakt en leuk om te zien wat andere mensen er weer van maken,
    deze vind ik prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Wendy, je boekkaart is echt schitterend joh! Wat een mooi papier heb je gebruikt en ik vind de tekst aan de binnenkant wel heel erg mooi gemaakt. Super!!
    Groetjes van Ageeth x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Wendy,

    Wat een prachtig boek ség !!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Wendy!
    Wat een prachtige creatie is dit zeg!!
    Super.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtig boekje is het geworden, helemaal top! Bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog :-)
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hej Wendy,
    Wat is ie ontzettend lief geworden!
    Ik kan haast niet wachten , tot ik 'm zondag ook ga maken.
    Ik vind de kleuren van je afdrukje ook erg mooi bij het geheel passen.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi wat een prachtig boekje heb je gemaakt! helemaal top!! hij staat ook op mijn verlanglijstje om nog eens te maken.
    Bedankt voor je bezoekje bij mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Wendy,

    Wauw, wat is hij leuk en wat een super cadeautje om dit te krijgen! Wat een leuke afbeelding is dat en mooi gekleurd. Bijzondere en erg mooie creatie!
    Veel plezier als je dit weekend naar The King's Speech gaat, heel veel plezier gewenst!

    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtig boekje Wendy, super schattig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wendy this is so beautiful I would love to know how you made this gorgeous book any instructions you can share?
    Thanks so much for sharing this with us at Whoopsi Daisy this week definitely made my day.
    Hugs
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Wendy,

    Ik ben via via op jouw blog terecht gekomen, maar wat een prachtige dingen maak je! Dit boekje is erg mooi gemaakt. Stempeltje is erg lief en mooi ingekleurd. Ben gelijk je volger geworden!

    Groetjes Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hallo Wendy,
    Je boekje is enig! Als vriendin zou ik hier heel blij mee zijn. Ook het gedicht heeft een prachtige betekenis. Zo heb je een perfect cadeau voor a soulmate!
    Veel groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een prachtig boekje, je vriendin zal vast in de wolken zijn.

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een mooie boek.
    Het is ook erg leuk om te maken.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Heb dit boekje ook gemaakt voor mijn toekomstige schoondochter en beleefde er ook heel veel plezier aan! Heb net zoals jij het gevoel dat het niet bij eentje zou blijven...
    Veel liefs, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. So gorgeous, your work on the image is simply amazing. What fabulous coloring! Thanks so much for sharing this with our challenge at WHOOPSI DAISY this week:)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. wauw zeg wat een gaaf boekje die kleurtjes ook zo mooi zacht heel mooi hoor groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een prachtig boekje heb je gemaakt, Wendy!
    En wat een mooie kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes mariska

    BeantwoordenVerwijderen