vrijdag 18 maart 2011

Paaskaartje


Hallo lieve bloggers!

Hebben jullie ook zo'n zin in het weekend? Ik wel hoor, heb een beetje rare week achter de rug dus even lekker relaxen komt goed uit!
Dit keer heb ik een paaskaartje gemaakt met een nieuwe Magnoliastempel. Ik heb Tilda (en het lieve haasje) ingekleurd met Distressinkt.
Het papier is van Crafty Secrets "Pastel", ik heb hier laatst 2 blokken van gekocht. Ben er helemaal weg van, zulke mooie zachte kleuren. De bovenste rand heb ik bewerkt met een randpons van Martha Stewart en alle randjes met distressinkt. Het bronskleurige frame om de tekst is van Tim Holtz, deze heb ik laats in Zwolle op de beurs gekocht. Ik vind de spullen van Tim Holtz echt geweldig!
Verder de kaart afgewerkt met bloemen, kant en parels. Ben erg benieuwd wat jullie van deze paaskaart vinden.

Ik wil jullie ook nog even hartelijk bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaart en mij GDT-schap bij Whoopsi Daisy! Heel erg lief!
Een heel fijn en gezellig weekend!

Liefs,
Wendy

26 opmerkingen:

  1. Wat is die mooi geworden. Prachtige kleuren en hoe mooi ingekleurd. In één woord Geweldig.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lief kaartje heb je gemaakt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey lieve Wendy,
    Wat een super mooi kaartje heb je gemaakt!
    Heerlijk, al helemaal in de paas sferen....
    Ik vind m erg lief geworden, die zachte pastel kleurtjes zijn echt mooi!
    En de nieuwe stempel van Magnolia vind ik ook geweldig.
    Ik moet denk maar eens over uren gaan draaien op het werk voor extra hobby-centen, haha.
    Maar mijn complimenten meis voor je prachtige kaartje!
    Liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ik ervan vind?? Nou ja, natuurlijk weer een echte WendY! Dat betekent mooie kleuren, gevoel voor detail en altijd goed afgewerkt. Ik vind die pareltjesslinger onderaan zo mooi als ik een klein detail mag noemen! :) Prachtig dus.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi,

    wat een schitterend kaartje zeg! Dat is zeker mooi papier!
    Fijn weekend!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hej Wendy,
    Wat een waanzinnige stempel is dit!
    Ik ben natuurlijk sowieso een konijn~o~holic.
    Je hebt 'm weer prachtig ingekleurd; ik val in herhaling, maar het is gewoon écht zo.
    Ik vond het trouwens jammer dat je er afgelopen zondag niet bij kon zijn.
    Hopelijk een volgende keer wel.

    Dikke knuffel van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt!

    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is weer een beauty geworden.
    Heel leuk!!

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een lieverd op dat prachtige vrolijke kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend Wendy en wat een prachtig lief zacht papier zeg. Heel leuk, en wat kan je mooi kleuren.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wendy, prachtige kleuren, vooral dat lint onderaan vind ik erg mooi. Ik heb onlangs zelf ook het parellint gekocht op de beurs met Marianne, toeval??? hihi En je hebt het heel mooi ingekleurd.

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje. Mooie kleuren !

    groetjes, Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw, Wendy, dit is weer genieten, mooie details, prachtige kaart.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauuuw wat is dit super gaaf

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Wendy,

    Oooh die stempel met dat konijntje, super, maar je kaart er zelf mee, vind ik gewoon helemaal supermooi !!!
    Alles past altijd zo perfect bij elkaar op uw kaartjes!!


    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldige kaart,mooi op elkaar afgestemde kleuren en prachtig ingekleurd!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart en wat een prachtige kleurtjes heb je gebruikt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hai Meis, je kaartje is weer in 1 woord super! Weer oog voor details en je kleurwerk is helemaal te gek hoor!Knap! Deze stempel is ook wel gewoon te lief! Ga lekker van je weekend genieten en ik zie je heel snel weer! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is een lief en mooi kaartje Wendy!!mooie kleuren ook.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Supermooie kaart! Erg leuk is de stempel en het papier is mooi afgestemd op elkaar.
    Geniet van het weekeinde: ga ik ook doen. Zo eerst bij zoonlief in 't zonnetje voetbal kijken en daarna lekker in de tuin.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. je hebt er weer een mooi kaartje van gemaakt!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterende kaart Wendy,Leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi Wendy!

    Wat leuk gemaakt! Dat konijntje is echt lief! En het framepje er zo bij vind ik super staan! Leuk!

    Zonnige groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen