zondag 24 juli 2011

Eindelijk weer terug in blogland!


Lieve allemaal!
Hier dan eindelijk weer een teken van leven en nieuwe kaart van mij. Sorry dat ik zo lang niks van mij heb laten horen op mijn blog. Ik ben de afgelopen maanden vreselijk moe en futloos geweest waardoor ik nergens meer aan toe kwam of zin in had. Maar deze ongemakken hadden wel een hele mooie oorzaak, ik ben namelijk bijna 5 maanden in verwachting! Remco en ik zijn allebei in de wolken, het is ons eerste kindje!
Gelukkig is de vermoeidheid en lusteloosheid nu zo goed als verdwenen en ben ik alweer lekker aan de knutsel geweest. Dit kaartje is mijn 1e creatie na een hele tijd. Mijn lieve vriendin Marianne zit momenteel in een moeilijke tijd en ik wilde haar een zonnig kaartje sturen om haar wat op te beuren. Hierdoor kreeg ik ook weer inspiratie en dit is het eindresultaat geworden.

Ik heb jullie (en jullie creaties) erg gemist en hoop dat alles goed gaat. Ik ga snel weer jullie blogs bekijken om te zien wat jullie de laatste tijd weer allemaal gemaakt hebben.

Veel liefs,
Wendy

23 opmerkingen:

  1. wat fijn voor jullie, gefeliciteerd!! Ik hoop dat je je de rest van je zwangerschap beter voelt. Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy!!
    Welkom back en Van Harte Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!
    en dat je nog 4 maanden er lekker van kan genieten!
    Gr Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een comeback zeg! Mooie kaart meid! En van harte gefeliciteerd met deze zwangerschap! We gaan het volgen!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik had je al gemist, van harte gefeliciteerd, ik hoop dat nu alles goed blijft gaan, je kaart vind ik heel mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Wendy,
    Van jullie heugelijke nieuws was ik al op de hoogte en nogmaals: gefeliciteerd!!!
    Fijn, dat het weer beter gaat met je en leuk dat je er weer bent.
    Heb je een andere blog LO?
    Mooie kaart, dat zal Marianne goed doen. Hopelijk knapt haar man gauw op.
    Tot gauw hier op je blog,
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je zwangerschap, super leuk voor jullie, jammer dat je niet fit bent geweest maar dat zal vast wel weer goedkomen.
    Je kaart is prachtig, leuk vrolijke kleuren en leuke afbeelding!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wendy,

    Goed dat je weer terug bent, en hoe! Wat een prachtige kaart, heel vrolijk en zomers! Fijn dat je energie weer terug is, en nu lekker aftellen....spannend!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhhh wat leuk Wendy, ik miste je al. Van harte gefeliciteerd. En wat een heerlijk zomers kaartje.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje!!!!!!!
    En van harte gefeliciteerd!!! Ik hoop dat alles goed gaat, heel veel geluk en geniet er lekker van!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met het heugelijke nieuws, super!
    En wat heb je een vrolijk kaartje voor je vriendin gemaakt, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Fijn dat je weer terug bent in blog land.


    Mooie kaart heb je gemaakt.
    Ik denk dat de ontvanger er erg blij mee is.

    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Wendy,leuk die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk nieuws Wendy, van harte gefeliciteerd!!!
    Fijn dat je er weer bent, het kaarten maken ben je in ieder geval niet verleerd, zie ik wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. jee wat een super nieuws zeg! Van harte gefeliciteerd en geniet nog heerlijk van het 4 maanden zwanger zijn!! Je kaart is weer schitterend hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Wendy!

    Wat fijn je hier weer te zien en wat een geweldig nieuws dat je zwanger bent!! Gefeliciteerd!! Gelukkig voel je je weer ietsje beter, hopelijk blijft dat zo!!! Wat een prachtig lekker zonnig en vrolijk kaartje! Super leuke stempel! Helemaal toppie!!
    Fijne dag!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hee lieve vriendin! Wat super leuk te zien dat je weer terug bent in blogland! Tja dit kaartje is wel heel erg mooi..en ik kan het weten, hij staat te pronken in mijn kamer! Super bedankt meis voor alle steun! Geniet maar lekker saampjes met Remco van de komende maanden! Dikke knuf! Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Heel leuk kaartje heb je meteen weer gemaakt!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vroeg al een poosje af waar je was... en wat heerlijk om te horren dat dit de oorzaak is!!
    Gefeliciteerd meid!!!
    Fijn dat je scrapzin ook weer borrelt, dit is een leuk begin! Lekker kleurige en vrolijk!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. welkom terug en gefeliciteerd met je zwangerschap.prachtig kaartje!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtige kaart, in ieder geval ben je het nog niet verleerd.(:
    fijn dat je er weer bent. en met een prachtige nieuws.....GEFELICITEERD!!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke verassing dat je er weer bent en wat een leuke mededeling waarom je dan niet even niet meer in blogland te zien was. Gefeliciteerd met je zwangerschap en hopelijk blijft het allemaal weer lekker gaan zodat we je weer regelmatig kunnen bewonderen( je kaartjes dan LOL). Leuk kaartje ook en welkom terug. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super leuk nieuws zeg. Gefeliciteerd!!! wat leuk dat je weer in blogland bent we misten je al!!
    Prachtig kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lieve Wendy,

    Van harte gefeliciteerd dit geweldige nieuws! Ik had je inderdaad al een poosje gemist. Zelf heb ik de laatste weken ook niet veel gedaan, maar nu de vakantie ten einde is hoop ik dat de zin in knutselen ook snel terug is.

    Lieve groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen