zaterdag 30 juli 2011

Kerst in juli


Hallo allemaal!
Het is misschien wat vroeg maar ben toch maar vast begonnen met een kerstkaartje. Heb ook al weer een heleboel mooie kerstkaartjes voorbij zien komen. Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen he...
Ik had dit kerstpapier nog liggen van Eline Pellinkhof en vind het erg mooi met dat blauw en rood. Het afdrukje heb ik ingekleurd met Derwent potloden en de randjes versierd met sneeuw. Verder heb ik nog stickles, lint en bloemen gebruikt om de kaart af te maken.


Ik vond het wel leuk om de binnenkant ook te scrappen, maakt de kaart toch net wat meer af. En ook de achterkant nog wat versierd en mijn eigen stempeltje weer gebruikt, blijft toch zo leuk om deze te gebruiken!


Ben erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden! Ik heb alweer heel wat rondjes langs jullie blogs gemaakt en vind het echt super wat jullie de laatste tijd weer gemaakt hebben. Wat mis je toch veel als je een tijdje niet in blogland bent...
Allemaal een heel fijn weekend!
Veel liefs,
Wendy

21 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje!! Wat een lief afdrukje is dat!!
    Fijn weekend!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Wendy wat een mooie kerstkaart zeg, wat je zegt je kan niet vroeg genoeg beginnen.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje geworden, je kunt inderdaad niet vroeg genoeg beginnen met kerstkaarten. De binnenkant vind ik ook erg mooi, mooi papier en mooie kleuren. Fijn dat je weer een beetje aan de gang bent met scrappen. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Wendy! Wat een lief afdrukje en leuk die sneeuw!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig hoor je kerstkaartje.
    Bij mij schuift ook zo af en toe een kaartje tussen de gewone door.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig kaartje, heel mooi het geruitte lint bij dit papier.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaart zeg! Leuk dat papier ook. Ik heb het volgens mij ook nog liggen. Het stempeltje vind ik ook erg schattig.
    Fijn weekend nog.
    Groetjes Astrid & larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Welnee joh, ik heb er al achttien af! Mooie, luxe kaart heb je gemaakt! Prachtige afwerking, daarin ben jij echt een ster!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het is een mooi kaartje!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kerstkaart is het geworden Wendy!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi

    lang geleden, ik zag dat je zwanger bent gefeliciteerd erg leuk!!

    een prachtige kerstkaart heb je gemaakt!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wendy,

    Goed om te zien dat je weer lekker aan het kaarten maken bent! Prachtige kaart, je kunt niet vroeg genoeg beginnen met kerstkaartjes, voor je het weet is het december... Stuur je allemaal zelfgemaakte kerstkaarten?

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtig kerstkaartje Wendy, erg leuk.
    Ook de binnenkant is mooi gedaan.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is weer een prachtige kaart Wendy!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtige kaart! enne...kerstkaart daar ben je niet de enige hoor!! net als jij zie ik ze overal voorbij komen. en allemaal zo verschillend.
    je hebt prachtige kleuren gebruikt.
    en je papier....super, zelfs de binnenkant.
    je eigen stempel maakt het toch wel af.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige kaart Wendy en heel mooi papier ook, ik moet ook eens in mijn laatjes gaan kijken, want,volgens mij, ligt dat hier ook nog ergens ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Wendy,

    Hij is erg leuk!! En, tja, met het herfstige weer van de laatste tijd, ga je ook een beetje aan kerstkaartjes denken! Mooi gemaakt, leuke kleuren en een originele kerstkaart zo!!

    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kerstkaartje en mooi papier heb je gebruikt. De binnenkant ziet er ook mooi uit.
    Je kan zeker niet vroeg genoeg beginnen met kerstkaartjes, dat scheelt aan het eind van het jaar weer.

    Groetjes Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk om te zien, dat je weer de smaak te pakken hebt. En de reden van je afwezigheid is een felicitatie waard! Wat leuk voor jullie.
    Ga ervan genieten en wij gaan het allemaal volgen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hee meis! Wauwie wat een Beauty weer! Super leuk ook deze kleurencombinatie, lekker vrolijk! Dikke knuf! Marianne

    BeantwoordenVerwijderen