maandag 22 augustus 2011

Celebrate!


Hallo Allemaal!

Hebben jullie een gezellig weekend gehad? Ik was blij dat het weer eindelijk wat beter was, toch nog een beetje zomergevoel dit jaar!
Deze kaart heb ik voor de verjaardagscandy van Sanne gemaakt. Op haar blog las ik dat ze hem inmiddels heeft ontvangen dus kan ik hem plaatsen.
Voor deze kaart heb ik het mooie vintagepapier van Eline Pellinkhof gebruikt en 2 afdrukjes van Magnolia. Tilda en de vlinder heb ik ingekleurd met distressinkt en nog wat stickles gebruikt om het wat feestelijker te maken.
De rand van de kaart heb ik met een Fiskarspons gemaakt en verder heb ik nog verschillende nestabilities en shapeabilities gebruikt. Verder heb ik Tilda nog oorbelletjes gegeven en de kaart versierd met bloemen en plakparels.

Ben weer erg benieuwd naar jullie reacties! Daar kijk ik altijd weer naar uit....
Ik wens jullie allemaal een hele fijne week!

Veel liefs,
Wendy

29 opmerkingen:

  1. Wendy het is echt weer een plaatje!!
    super gedaan!
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie kaart is dit Wendy, prachtige details en kleuren.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! Leuk idee om Tilda op krantepapier te plakken.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een verrassing was dit toen ik de envelop open scheurde! Je kaart is echt te gek! Zelfs Yuri vond hem prachtig! Enorm bedankt, ik ben er erg blij mee en waardeer het enorm!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat heb je een mooie kaart gemaakt.
    Mooie rand en die "lipjes"staan er schitterend bij.
    Het afdrukje is mooi gekleurd. Ik denk dat Sanne hier heel blij mee was.
    'Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Wendy, wat mooi geworden, daar zal Sanne wel erg blij mee zijn.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Daar zou Sanne erg blij mee zijn geweest.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wendy,

    Schitterende kaart en prachtige details!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai meis, wat een pracht exemplaar weer! Heel mooie kleuren en erg leuk met die shapeabilities! Kan me goed voorstellen dat Sanne blij verrast was met deze prachtige kaart! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart, en zulke verschillende dingen erop.

    Heel erg mooi.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterend kaartje heb je weer gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, Wendy is back in blogtown!
    Beautifull card.....echt super mooi.
    Dank voor je lieve mail, zal m van de week ff beantwoorden.
    Take care of yourself en the baby....:-)
    Liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart Wendy, en wat een prachtig papier, en die oorbelletjes bij Tilda, zo lief.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart weer.Leuk gedaan mt dat stukje krant achter de stempel en de rand vind ik ook erg mooi. Een fijne week voor jou ook en groetjes
    Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi,

    wat een schitterend kaartje zeg, heel mooi!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Wendy,
    Eerst wil ik graag zeggen, dat ik het leuk vind, dat je weer zin hebt in scrappen. En dat je het absoluut niet verleerd bent, laat je ons vandaag weer zien. Een super kaartje, geen wonder dat Sanne hier blij mee is!!!
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een schitterend kaartje!

    hele mooie details en mooi met die pons rand!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel mooi kaartje heb je voor Sanne gemaakt, echt prachtig met hele mooie kleuren en details.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart heb je weer gemaakt, Wendy! Sanne is er vast erg blij mee. Op jouw kaartjes is altijd zoveel moois te zien! Maar dat weer... het is weer herfst, hoor!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart! Alles past mooi bij elkaar en ziet er gewoon hartstikke goed uit.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi Wendy!

    Wat is hij lekker vrolijk geworden, met al die mooie bloemen! Het papier is erg mooi en de randpons maakt hem heel bijzonder zo, ook leuker om vast te houden, denk ik, voelt heel anders aan dan een rechte rand aan de kaart! Goed te horen dat je van het zomer weekend hebt genoten, want dat was het ook alweer, ha ha!! Wat een prutweer vandaag... Gelukkig bij jou een gezellig kaartje!!

    Fijne dag!
    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wowwww, ik vind hem schitterend Wendy!!!!!!

    Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een hele mooie vintage kaart, super details, het randje is ook erg mooi!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat is een schitterende kaart Wendy! Ziet er super uit! Zo wie zo mooie blog!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een schattig kaartje zeg!
    echt heel erg mooi gemaakt.

    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie kaart!
    De kleuren en de bloemen zijn prachtig.

    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een juweeltje van een kaart wendy, en wat een prachtige details heb je toegevoegd.

    BeantwoordenVerwijderen