zaterdag 6 augustus 2011

Inkleuren op kraft-cardstock


Hallo lieve bloggers!

Dit keer heb ik een afdrukje van de Greetingfarm ingekleurd op kraft-cardstock met Derwentpotloden. Ik had dit al een paar keer gezien op Internet en vond het resultaat erg mooi, het lijkt net of de kleuren wat duidelijker uitkomen. Je gebruikt dan ook geen doezelaars of terpentine. Het is even een andere techniek maar wel super leuk om te doen!
Het designpapier wat ik heb gebruikt is van CraftySecrets (pastel), vond het wel leuk om zachte kleurtjes bij het kraftpapier te gebruiken. Verder heb ik met de hand stikrandjes op het afdrukje en papier gemaakt. Daar was wel even geduld voor nodig ...haha.. De kaart heb ik afgewerkt met lint, bloemen en parels.

Ik heb mijn scrapkamer helemaal leeggemaakt omdat dit de babykamer gaat worden. Nu heb ik alle spulletjes beneden in de muurkast. Het wordt nu dus beneden scrappen en dan direct opruimen (even wennen...). Het voordeel is wel dat alles nu beter stofvrij blijft. Vanmiddag gaan Remco en ik op jacht voor meubeltjes voor de babykamer, erg leuk!
Ik wens jullie een heel fijn weekend en bedankt voor het langskomen op mijn blog!!

Liefs,
Wendy

24 opmerkingen:

  1. Je kaart is geweldig Wendy, en het gekleurde is ook prachtig.
    En wat leuk dat je vanmiddag op pad gaat voor de babykamer, spannend hoor.
    Veel plezier.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Wendy wat is die mooi! Ik moet er toch ook eens aan beginnen, kleuren op kraftpapier. Ik weet alleen niet wat voor papier ik moet aanschaffen. Ik ga eens op zoek.
    Maar jouw kaart is echt geweldig. Zo mooi alles bij elkaar! Bedankt voor je inspiratie.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo wendy,

    Welkom terug in blogland :-)

    Ik zie al direct weer je prachtige kaarten staan, supermooi wéér hé!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, dat kleuren op kraft, geeft toch een ander effect voor zover ik kan beoordelen.
    De zachte kleurtjes staan er inderdaad mooi bij, het is weer een schat van een kaart!
    Leuk joh, hoop dat je geslaagd bent voor de babymeubeltjes!
    Jij je hobbykamer uit, ik erin, de mijne is klaar! Ik heb jaren in de keuken gescrapt, het was opruimen, maar het went vast wel.

    Groetjes en fijn weekend!

    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oww wat een schattige kaart, ik vind deze techniek ook er mooi zeg,,oww veel succes met shoppen, gaat vast lukken ,leuk joh!! xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat mooi zeg!! Ik zal eens kijken naar deze techniek. Tja, je moet er wat voor over hebben... maar ik denk dat je hobbykamer geen betere bestemming kan hebben dan deze!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig, het craft is heel mooi gecombineerd met het mooie papier, ik kleur ook graag in op craft.
    wat gezellig op pad voor de babykamer, ik hoop dat jullie leuk geslaagd zijn.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wendy

    Een leuk en lief kaartje heb je gemaakt. Mooi zachte kleuren mooi combi met het kraft. Ook derwent op kraft ziet er mooi uit. Met de hand stikken is een lekker tijdrovend werkje ja. Ik prik vaak eerst alles voor met een prikpen dan kan je met je naald wat makkelijker door verschillende lagen papier heen.

    Veel plezier met het uitzoeken van meubeltjes. Zeker spannend allemaal ?

    Groetjes Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig resultaat zeg het inkleuren van je op craft.
    Je kaartje is ook erg leuk geworden.
    Ik lees net dat je zwanger bent,leuk hoor ik stuur je een kaartje tegen die tijd dus geef maar vast je adres.haha

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk en prachtig kaartje Wendy en wat is het plaatje mooi ingekleurd. Ga ik ook eens proberen.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hee meis! Een topkaartje weer hoor! Super mooi ingekleurd! Hoop dat jullie goed geslaagd zijn vanmiddag. Kom snel een kijkje nemen! En beneden scrappen is best gezellig hoor en ach je eet gewoon op de bank, kan je toch best je eettafel als scraptafel omdopen, heb ik ook gedaan! hihi! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi,

    wat een mooi kaartje!!! Heel mooi dat kleuren op kraft, zou het ook wel willen doen maar zou niet weten hoe....
    Hoop dat je een leuke middag hebt gehad en dat jullie leuk geslaagd zijn!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. schitterend! leuk effect met je afdrukje.
    mooie kaart.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een supper mooie kaart Wendy!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart Wendy,leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wendy,

    wat een knap kaartje, ik vind dat je dat meisje zo mooi ingekleurd hebt. Ik wist niet dat je de potloden niet met terpentine moest uitwrijven. Ga dit zeker ook een keertje uitproberen want het effect is super.
    Da's zo leuk om baby-koopjes te doen, geniet ervan!

    Groetjes,

    Lins :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Wendy,

    Zeker erg mooi, met de kleuren op het kraft!! Mooie sfeer zo in het plaatje! En past prachtig bij het papier inderdaad! Leuk! Ja, een babykamertje is natuurlijk ook erg leuk, even wennen met je knutselruimte inderdaad, maar het is dan helaas niet anders. Ook in de woonkamer kun je gelukkig prachtige kaartjes maken! Lekker geshopt voor het kamertje? Spannend allemaal!

    Groetjes en fijne dag,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat is zeker mooi zo op craf papier gekleurd. Ga ik me toch ook eens in verdiepen. Vind inderdaad met de Derwent dat de kleuren wat flauwer blijven he? Mooie kaart geworden hoor. Veel succes met je babykamertje en hopelijk ben je goed geslaagd??
    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wendy
    bedankt voor je leuke reactie op mijn blog!
    jou kaartje is ook echt weer prachtig! leuk he op het kraft papier? maar wat lees ik nou... Je bent zwanger! dit heb ik helemaal gemist geloof ik. Maar gefeliciteerd & geniet er van. Ik hoop dat je snel wat minder moe zal zijn.
    veel plezier met het uitzoeken van de meubeltjes!
    Groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi wendy ,

    wat een leuk berichtje gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Schattig kaartje heb je gemaakt.

    het allerbeste ermee groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super mooie kaart, prachtige details en het kleuren op kraft heeft een mooi effect, de kleuren komen heel mooi over!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaarten wat leuk dat inkleuren op kraft cardstock.
    Het stempelafdrukje is ook erg mooi.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi geworden Wendy! Dat kleurpotlood op kraft vind ik erg leuk! Is het gelukt met het kamertje?

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super leuk resultaat, kleuren met Derwents op Craft!
    Ga ik zeker ook eens proberen.....
    Liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen