zondag 14 augustus 2011

Kaart met waxinelichtjes



Hallo Allemaal!
Allereerst willen ik jullie hartelijk bedanken voor de lieve reacties op mijn zwangerschap en laatste creaties! Echt heel leuk om te lezen allemaal!
Dit keer heb ik een waxinelichtkaart gemaakt in vintage-stijl. Ik wilde deze al een hele tijd maken. Je hebt verschillende modellen maar ik heb uiteindelijk deze tutorial gevolgd, erg handig en leuk om te maken! Voor de basis van de kaart en het doosje heb ik aquarelpapier gebruikt en de randjes bewerkt met distress ink.
Het designpapier is van Craftysecrets en de afbeeldig heb ik van Internet gehaald. Ik kreeg de kaart niet echt duidelijk op de foto helaas, vind de foto's wat licht geworden.


Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden en ik wens iedereen nog een hele gezellige zondagavond!!
Liefs,
Wendy

26 opmerkingen:

  1. Hai Meis, Prachtig kaartje heb je weer gemaakt, altijd leuk een kaart met "iets"! Erg mooi in deze blauwe kleuren. Fijne avond nog! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Wendy!
    mooie kleuren en details ook.
    Groetjes van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat schitterend gemaakt!!!!
    Bedankt voor de link naar de tutorial, altijd handig!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig mooie kaart is dit geworden.
    Schitterend papier en je versieringen maken het geheel echt af.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. LEUK!!
    mooi papier!!
    wat een lieve zachte creatie!
    ook zo leuk gedaan met dat geponste randje. past er schitterend bij.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig waxinelichtjes kaart heb je gemaakt. Erge mooie kleur blauw zeg. Leuke details heb je gebruikt!
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi gemaakt, Wendy!! Prachtig in het blauw, helemaal leuk! Mooi cadeautje zo! Top!
    De beurs was gezellig, maar niet echt leuke workshops helaas, maar wel een leuke dag! En stains gekocht, dus daar ga ik binnenkort eens mee spelen!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow Wendy dat heb je prachtig gemaakt zeg, en de kleur is ook geweldig mooi.
    Leuk hoor met de waxinelichtjes.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hoor deze vintage-look in het blauw. Ziet er goed uit!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super gaaf! Een lief cadeau zo.
    Gaat het lekker in je buik?
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart is dit geworden, prachtige kleuren blauw en het "vintage" achtige heb je nog niet verleerd hoor, prachtig. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig Wendy, mooi papier en de kleur blauw is zo mooi helder, heel mooie details.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja hoor, een echte onvervalste Wendy!
    ERG mooi gedaan, meid, die zachte tinten en de prachtige afwerking , super!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hem schitterend Wendy!!
    Op de een of andere manier vind ik theelichtjes echt bij de vintagestijl passen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie creatie, ergleuk om weg te geven.
    De kleur van de kaart is ok erg mooi en het plaatje schitterend.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie creatie en wat een mooie kleuren.
    De waxinelichtjes kaart blijft mooi en leuk om te maken.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind 'm superleuk!
    Enne, ik kan nu ook weer reacties op je blog achterlaten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je dit schitterend gemaakt Wendy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik vind het een heel gaaf doosje!

    erg mooi papier en heel mooi gemaakt!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wendy,

    Wat een prachtig, dromerig geheel! Ik vind het blauw erg goed passen bij de de dromerige blik op het plaatje!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hey Wendy,
    Na het mailtje van jou dacht ik: ik ga eerst weer even op Wendy's blog kijken.
    Prachtig joh dit bovenstaande project.
    Mooie kleuren en zo leuk met die waxinelichtjes!
    Heel erg mooi gedaan.
    Dikke knuffel,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een prachtige kaart zeg!
    erg leuk met die waxinelichtjes!

    Ik geef een candy weg op mijn blog misschien vind je het leuk om mee te doen?

    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Wendy,

    Prachtig gemaakt, dit is ook mijn favoriet voor een theelicht-doos-kaartje. Ik heb er ook al een paar weggegeven.

    Fijn weekend,
    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen