woensdag 14 september 2011

Speciaal voor jou



Hallo allemaal!
Hartelijk bedankt voor jullie lieve reactie op mijn vorige kaart en op ons huwelijk van aanstaande zaterdag. Het begint nu echt dichtbij te komen en daarbij komen dan ook een beetje de zenuwen hoor haha. Alles is gelukkig wel geregeld en we kijken er erg naar uit. Jammer genoeg zijn de weersvoorspellingen voor zaterdag niet al te best maar dat hebben we toch niet in de hand helaas. Ik hoop dat het meevalt en dat het in ieder geval niet de hele dag staat te regenen.
Deze keer heb ik een keer een kaart gemaakt zonder ingekleurd afdrukje en vond het erg leuk om te doen. Ik heb gebruik gemaakt van shapeabilities van Spellbinders en Nellie's multi frame's en een randpons van Fiskars. Het papier is van CraftySecrets "Classic" en dit heb ik gecombineerd met cremekleurig cardstock en kraftpapier. Alle randjes zijn bewerkt met distressinkt (vintage photo)en verder heb ik de kaart afgewerkt met bloemen en parels.


De kaart heb ik opgestuurd naar Aletta voor haar verjaardag en ze heeft hem inmiddels al ontvangen.
Ik ben erg benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden, ik vond het wel echt een keer wat anders.
Fijne dag verder!
Veel liefs,
Wendy

30 opmerkingen:

  1. Ik vind het helemaal geweldig. Toevallig heb ik zelf ook net zo'n soort kaart gemaakt. En ik vond het heel leuk om te doen.
    Je kleurencombinatie is heel stijlvol.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy,

    Een prachtig kaartje heb je gemaakt. Heel leuk zo zonder afdrukje, je mist het niet eens.

    Veel plezier zaterdag en geniet ervan. Zal duimen voor een mooie dag zonder (al te veel) regen.

    Groetjes Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Wendy, ik ga heel hard duimen voor mooi weer zaterdag, een hele fijne dag en ik ben heeeel benieuwd naar de foto's. Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had de kaart al gespot bij Aletta, hij is prachtig! Geniet ervan zaterdag! Ik duim voor goed weer!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en spannend hoor je trouwerij!Lekker van genieten.

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Wendy ook zonder afdrukje heb
    je eer weer iets schitterends van gemaakt!
    geniet nog eve van de voorpret
    voor je het weet is het zaterdag :)
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou in Frankrijk zeggen ze "Mariage pluvieux, mariage heuereux" dus een regenachtige huwelijks dag, een gelukkig huwelijk, dus... Maar ik duim toch voor een paar zonnestraaltjes hoor!
    Mooie kaart!!
    Ben je al eens naar 't Achterhuus geweest?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Wendy, wat een pracht kaart! Schitterend papier heb je gebruikt en weer zo mooi afgewerkt! Geniet nog even van de gezonde spanning en ik duim voor droog weer hoor zaterdag! Dikke knuf! Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is schitterend .
    En fij dat alles klaar is voor de grote dag.
    Nu inderdaad nog duimen voor een beetje weer!!

    groetjes Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is een schitterende kaart Wendy!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje...hopelijk werkt het weer toch een beetje mee zaterdag...duimen!
    Nog 3 nachtjes slapen! Geniet van de voorpret, voor je het weet is het zaterdag!!
    GENIET, GENIET, GENIET!!!!!!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je kaart is prachtig en ik ga duimen voor jullie dat het droogt blijft zaterda, ik wens jullie een heel mooie dag.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige en stijlvolle kaart is dit Wendy!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hem in een woord schitterend Wendy!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart! Heel chique, en super mooi papier!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw dit is een prachtige kaart Wendy heel sjiek.
    En voor een zaterdag een hele fijne dag gewenst en geniet ervan ik zal duimen voor mooie weer.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi,

    wat een schitterend kaartje zeg, prachtig!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind het een pracht kaartje en ook chique.
    Heerlijk he die gezonde zenuwen,ik zal ook voor het mooie weer duimen zaterdag.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wendy,
    Ik lees nu pas van jullie huwelijk aanstaande zaterdag!
    Wat leuk!!!!
    Ga er optimaal van genieten, zodat je veel warme herinneringen hebt aan je trouwdag.
    Je kaart is weer super!
    Echt een beauty.
    Ik heb nog niet gereageerd op je laatste mail, sorry!
    Lieve meid, fijne dag zaterdag.
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Wendy,
    Hij is super mooi geworden, zo zie je je hoeft niet altijd te kleuren om een prachtige kaart te krijgen. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een prachtige en stijlvolle kaart wendy.
    en mooie kleuren.
    vind de harten ook super.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. een prachtig kaartje!


    en zaterdag een hele fijne dag en ik hoop dat het droog blijft!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart.
    Dat is zeker weer eens wat anders.

    Een hele fijne dag zaterdag en ik hoop dat het droog blijft.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Echt een prachtige kaart! Zo zie je maar dat je niet altijd een stempel hoeft te gebruiken om toch iets moois te maken.
    Ik wens je zaterdag een superdag!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een heel mooi kaartje, zo stijlvol!
    Ik zal voor je duimen dat het in ieder geval droog is, fijne dag nogmaals.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Wendy,

    Allereesrt ga ik heel heel hard voor jullie duimen dat het zaterdag droog is! Je kaart is prachtig, zoveel details en schitterend papier! Erg mooi gemaakt!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ha Wendy,

    Wat een gave kaart, ziet er super uit!
    Zo, jij hebt zaterdag de dag van je leven!
    Geniet ervan en ik wens jullie een superdag en een super gelukkig leven toe.

    Groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Wendy,
    Het is inmiddels zaterdag! VAN HARTE GEFELICITEERD met jullie huwelijk. Hebben jullie een heerlijk dag gehad?
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw, Wendy, wat een prachtige kaart, alles past zo ontzettend mooi bij elkaar en weer veel geweldige details, echt leuk gedaan!
    Inmiddels is je grote dag geweest, ik hoop dat je heerlijk hebt genoten en kijk uit naar een mooie foto van het prachtige paar!
    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. hoi Wendy, deze kaart nog helemaal niet gezien.
    maar wat een leukerd!! prachtig gedaan, mooie eenheid.
    inmiddels is zaterdag voorbij....alsnog....VAN HARTE GEFELICITEERD met jullie huwelijksdag!!
    hopelijk hebben jullie een geweldige dag gehad, vol met feestelijke herinneringen.
    ik ben wel erg benieuwd naar je trouwjurk.....hihi(misschien een kleine fotootje(: )
    fijne week toegewenst!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen