vrijdag 30 september 2011

Klosjes



Hallo Allemaal,
Eindelijk heb ik dan ook 2 klosjes kunnen maken. Ik had ze al zo vaak voorbij zien komen bij andere bloggers en vond ze zo schattig! Dus ben ik aan de slag gegaan met 2 lege wc-rolletjes waarvan ik er 1 wat kleiner heb gemaakt. Vervolgens cirkels uit karton gestanst met de nestabilities van Spellbinders en de basis voor het klosje was klaar.


Het papier wat ik gebruikt heb komt van een vintageblok van de Action. Ook heb ik pins gebruikt met o.a. kraaltjes en pareltjes. Daar had ik er nog heel veel van liggen, vind ze super leuk maar op een of andere manier gebruik ik ze vrij weinig op mijn kaarten. Verder heb ik de klosjes versierd met kant,lint,pareltjes en bloemen.


Ik denk zeker dat ik nog wel meer van deze klosjes ga maken want het het is echt heel leuk om te doen! Ben ook erg benieuwd wat jullie ervan vinden.
Deze week ben ik wat minder in de gelegenheid om jullie blogs te bezoeken helaas maar hoop dat daarna gauw weer in te halen.
Alvast een heel fijn en zonnig weekend!
Liefs,
Wendy

24 opmerkingen:

  1. Schitterend Wendy, ga ik ook een keer proberen. Staat erg gezellig.

    Fijn weekend!
    Liefs
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy,
    Wat zijn ze mooi en lekker romantisch! Erg leuk gedaan, mooie bloemen bovenop ook! Top!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whow wat een prachtige originele klosjes zijn dit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Wendy,
    wat een prachtige klosjes heb je gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk ziet het er uit en eigenlijk simpel te maken met wc-rollen. Ga ik zeker onthouden (hoop ik). Echt erg sfeervol en natuurlijk heel leuk om er een aantal bij elkaar te zetten, bijv. op mijn sidetable...ik zie het al voor me, hopelijk gaat het er ook nog van komen :)

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi,

    wat superleuk zeg!!! Wat een idee om dat van wc rolletjes te maken... Mooi papier ook!!! Ziet er hartstikke mooi uit!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi gemaakt.
    Leuk idee ook.
    Staatook erg gezellig.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige klossen!! leuk he om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi zijn ze geworden je klosjes en wat een goed idee om er wc rolletjes voor te gebruiken! Fijn weekend, Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wowwwww Wendy,wat schitterend gemaakt,heel mooi papier gebruikt.
    Schitterende details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, Wendy, ze zijn prachtig! Mooi papier van de Action. Hang er een bekende naam aan en je betaalt het dubbele, hihi

    Hoe gaat het met jouw zwangerschap? Lekker bewegingen in je buik? (-: Geniet ervan!
    groetjes,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi geworden, leuk resultaat van 2 wc rolletjes.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wowwww, ik vind ze geweldig Wendy!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke klosjes Wendy, geweldig. Het is weer eens wat anders om kado te geven of zo.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hai meis, prachtig gemaakt! Erg origineel.
    De afwerking ziet er weer helemaal top uit,ik heb dat ook regelmatig dat ik spulletjes heb liggen en er eigenlijk niets mee doe en dan opeens komen ze toch van pas, zo hier de pins!
    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ziet dit er schitterend uit! Zo mooi gemaakt en hoe leuk als je leest hoe je begonnen bent. Met WC rolletjes! Prachtig papier ook en zo fraai versierd. Een sieraad in je huis.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige klosjes heb je gemaakt, mooie kleuren en details. Ze staan ook bij mij op het to do lijstje.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn echt beeldschoon, ik heb er geen ander woord voor, behalve mooi, super, lief enz....!
    Die pins staan er prachtig bij!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw! Allebei je klosjes zijn super mooi met prachtige details, hele mooie pins! Goed idee om een wc rol als basis te gebruiken!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik kan weer een reactie geven joepie!
    wat een prachtige klosjes wendy en mooie pinnen.
    die zullen zeker heel mooi staan

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wel Wendy, dat heb je heel mooi gedaan, zeker de moeite waard om ook eens te proberen. Maar je ziet zoeveel op de blogs en vaak komt het er niet zo van, maar deze zijn erg leuk.Zet ik zeker op mijn lijstje "nog eens te maken"
    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gave klosjes. Ik heb even naar je blog gekeken. Prachtige kaarten maak jij. Een mooie romantische stijl. En nog gefeliciteerd met je huwelijk. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, dit zijn ware kunstwerken! Ik vind ze schitterend.
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen