vrijdag 9 september 2011

Trouwerij


Hallo lieve bloggers!
Omdat Remco en ik volgende week zaterdag 17 september gaan trouwen heb ik dit kaartje voor onze ceremoniemeester gemaakt. Zij regelt heel veel voor ons en wij willen haar nog een cadeautje geven en dan deze kaart erbij als bedankje. Ik weet dat zij niet op mijn blog komt dus vandaar dat ik hem nu al kan plaatsen.
We zijn erg druk met de laatste voorbereidingen en we vinden het allemaal heel spannend en leuk! Ik heb vorige week mijn bruidsjurk nog een keer gepast en gelukkig kon ik er nog in met mijn dikke buik! Na onze trouwerij zal ik jullie een foto laten zien van hoe we er uit zagen op de grote dag.


De basis van de kaart is van Kraftpapier en het dessinpapier is van een vintageblok van de Action en van Rayher. Het afdrukje heb ik ingekleurd met Distressinkt en de bruine bloemen heb ik zelfgemaakt van koffiefilter. Vervolgens heb ik ze nog wat bewerkt met stickles. Verder heb ik nog een metalen hoekje, kant, parels lint, ribbelkarton en swirls van Marianne design gebruikt om de kaart te versieren.


En gisteren kreeg ik dit hele leuke pakketje in de bus van Sanne. Ik heb haar verjaardagscandy gewonnen en heb daarom deze prachtige spulletjes en kaart van haar gekregen. Nogmaals hartelijk dank hiervoor Sanne, ik ben er erg blij mee!

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden en wens iedereen alvast een heel fijn en zonnig weekend toe!

Veel liefs,
Wendy

35 opmerkingen:

  1. Weer zulk heugelijk nieuws hier - jullie gaan trouwen, gefeliciteerd!!! Straks Mister and Misses en over een aantal weken ook nog vader en moeder. Spannend, spannend leuk.
    Veel plezier met alle voorbereidingen en alvast een fijne dag gewenst.
    Je kaartje zal jullie ceremoniemeester leuk vinden, kan niet anders. Mooie bloemen van filterpapier.
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig mooie kaart! Parchtig! Ik wens jullie alvast een hele mooie bruiloft! Geniet ervan! Hopelijk ben je blij met de nieuwe spulletjes! Wie weet zie ik ze een keer terug op je blog!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wendy,

    Allereerst: je kaart is weer een plaatje! En wat leuk dat jullie gaan trouwen! Ik zal duimen voor droog weer en ik wens jullie een prachtige, onvergetelijke dag toe!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Wendy wat is tie mooi geworden! Daar zal Leandra zeker heel blij mee zijn! Schitterend kleurwerk weer. Geniet nog even van de voorpret en dan volgende week zaterdag is het jullie grote dag! Ik kijk er al zo naar uit! En ben stiekem wel heel nieuwsgierig hoe je eruit ziet hoor, hihi. En wat een prachtige candy heb je gewonnen, super leuk! Veel plezier ermee. Dikke knuf Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wendy,

    Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, en prachtige bloemen van koffiefilters je moet er maar opkomen.
    Ik wens jullie voor volgende week zaterdag een hele fijne dag en hopelijk zonnig weer en ik kijk uit naar een mooie foto. Zelf zitten we dan in Limburg voor een fietsweekend dus wij kunnen ook wel wat mooi weer gebruiken.

    Liefs
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi wendy

    wat een prachig kaartje!!

    en wat leuk dat je gaat trouwen,ik hoop dat je een hele fijne trouwdag zult hebben en ik ben erg benieuwd naar de foto's!!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wau wat een mooi kaartje en wat spannend volgende week zaterdag trouwen dan is ook mijn man jarig wens je een fijne week toe tot de trouwdag grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Wendy.

    ...jullie gaan trouwen.
    weer zo'n leuk nieuws!
    een hele fijne, gezellige dag toegewenst.
    en veel geniet momentjes voor deze week die komt.
    veel geluk!
    je kaart...een schitterende bedank kaart.
    prachtig geheel in kleuren en details.
    succes
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wendy, ik kwam via via op jouw blog terecht, wat een super mooi kaartje! Ik zag nog veel meer leuke dingen dus ben gelijk volger geworden. Enne volgende week trouwen. Wat spannend! Geniet nog van een weekje voorpret!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wendy,

    wat een spannende tijd is dit toch maar wel allemaal heel leuk om naar uit te kijken.
    Een hele fijne dag toegeenst volgende week zaterdag.
    Ene oh ja je kaart is een plaatje schattig afdrukje en zo mooi ingekleurd.

    lieve groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat spannend! Jullie trouwen trouwens een dag na onze trouwdag, dat was dus de 16e, alweer 34 jaar geleden!
    Je kaartje is een beauty, dat zal jullie ceremoniemeester erg leuk vinden. Geniet ervan meid, het wordt een mooie en drukke week en ik hoop een nog mooiere bruiloft!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oww wat een super mooie kaart, en ik wens jullie een hele mooie dag toe geniet er lekker van , xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje Wendy, en alvast gefeliciteerd en een super mooie dag toegewenst en hopelijk mooi weer!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wendy, ik wens jullie een mooie trouwdag en ik hoop dat het mooi weer zal zijn, ik ben heel benieuwd naar hoe jullie eruit zullen zien.
    je kaart is prachtig en zal zeker gewaardeerd worden.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  15. o meid wat een mooie kaart en ik geloof dat jullie morgen ook nog mooi weer gaan krijgen! Ik wens jullie een mooie dag een heel veel geluk in de toekomst

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel mooie kaart voor je ceremoniemeester!
    Ik wens je een onvergetelijke dag toe en alle plezier bij de voorbereidingen.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart Wendy en wat leuk dat jullie gaan trouwen.
    Natuurlijk hoop ik ook op een paar foto's en ik wil jullie alvast een hele fijne dag wensen en een hele mooie toekomst samen!!!

    Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wauw hier zal jullie ceremoniemeester vast erg blij mee zijn & wat super leuk dat jullie gaan trouwen! het gaat al opschieten zeg :)
    geniet nog lekker van de voorbereidingen en als ik je niet meer spreek een hele gezellige en mooie dag!
    een fijn weekend
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt. En wat leuk om te lezen dat jullie gaan trouwen. Heel veel plezier nog met de voorbereidingen en ik hoop dat jullie een prachtige dag krijgen en vooral een prachtige toekomst samen en binnenkort zelfs met z'n drieën.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wendy mooi kaartje voor je ceremoniemeester. Leuk hoor trouwen ga er maar lekker van genieten!

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Wendy, wat een mooie kaart voor een mooie gelegenheid. Geniet er samen van volgende week. Ben benieuwd naar je foto.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh Wendy wat leuk nieuws dat je gaat trouwen!! We hopen voor je dat het een hele mooie dag zult worden. Je kaart is weer schitterend.
    Veel plezier met je nieuwe spulletjes van Sanne.
    Fijn weekend.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Wat leuk dat jullie volgende week gaan trouwen.
    Ik wens jullie alvast een hele fijne dag toe.

    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterende kaart zeg, zal ze héél blij mee zijn!!!!
    Heel veel plezier volgende week zaterdag, ik hoop voor jullie dat je mooi weer hebt en geniet ervan!!! Ben benieuwd naar de foto's hoor!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ohhh Wendy wat geweldig dat jullie gaan trouwen.
    Alvast een heel fijne dag voor dat ik dat vergeet.
    En je kaart is super mooi zeg, met distress ink ingekleurd, super.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart geworden.
    Erg leuk dat jullie gaan trouwen.
    Ik hoop dat het weer een beetje mee gaat werken voor jullie.
    Fijne dag alvast en ik ben erg benieuwd hoe jullie eruit zullen zien.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtig kaartje Wendy, super leuk!
    En ik wens jullie alvast een hele fijne dag volgende week, geniet ervan.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een supermooie kaart Wendy!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een super mooie kaart, heel chique! Alvast een geweldige dag toegewenst volgende week!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  30. hartstikke mooie kaart! Geniet nog even van de voorbereidingen voor de grote dag!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Wendy, wat een mooie kaart en wat een mooi nieuws. Van harte gefeliciteeerd, ik zal duimen voor mooi weer op de 17e. Heel veel geluk en ben benieuwd naar je foto.
    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oeh, Wendy, dat is al heel snel inmiddels! Wat spannend, zeg! En wat een mooie kaart heb je gemaakt, heel stijlvolle kleuren en leuke afbeelding hiervoor! Ben ook heeeel benieuwd hoe jullie er uit zullen zien op je grote dag, dus geweldig dat je een foto gaat delen! Veel succes nog even met de voorbereidingen en voorpret!
    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat een prachtige kaart Wendy en van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk volgende week,ik wens je alvast een supper leuke en droge dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een schitterend kaartje Wendy!! Ik wens jullie nu alvast een hele fijne mooie dag.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. oohh wat spannend zeg!! Ik wens jullie alvast een hele fijne dag en geniet ervan hoor! Zo'n dag gaat zo snel! Je kaart is gewoon helemaal te gek, schitterend!!

    BeantwoordenVerwijderen