zondag 25 september 2011

Voor onze lieve ouders


Hallo Allemaal,
Genieten jullie ook zo van het zonnige weer? Fijn dat we toch nog een beetje een nazomer hebben gekregen. Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken voor de felicitaties en lieve reactie op ons huwelijk en foto's. Echt heel leuk om te lezen!
Ik wilde nog een extra bedankje naar onze ouders sturen omdat ze ons zo geholpen hebben met onze trouwerij. Daarom heb ik deze 2 kaartjes gemaakt. Eerst wilde ik 2 exact dezelfde kaarten maken maar vond het uiteindelijk toch leuker om ze iets anders te maken.


Voor deze kaarten heb ik gebruik gemaakt van shapeabilities en nestabilities van Spellbinders, Creatables van Marianne Design en Nellie's multi frames.
De basis is van aquarelpapier en het designpapier is weer van CraftySecrets (mijn favoriete papierblok inmiddels...haha). Ik heb een trouwfoto van ons uitgeprint in zwart-wit op aquarelpapier voor een vaag en mat effect. En verder de kaarten afgewerkt met kant, parels en bloemen. Ben erg benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden en of jullie voorkeur hebben voor een van beiden.


Van de week ben ik ook nog getagd door Suze. Heel lief dat je aan mij gedacht hebt Suze, dank je wel!

Verder wil ik mijn nieuwe volgers van harte welkom heten, heel erg leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden en mij willen blijven volgen!
Nog een fijne zondag verder!

Veel liefs,
Wendy

25 opmerkingen:

  1. Hoi Wendy,
    Ik vind ze beide prachtig! Maar dat zijn we van je gewend.

    Fijne zondag nog,
    liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Wendy, wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt!
    Ziet er echt heel mooi uit!
    Ik zou geen voorkeur voor de kaarten hebben.
    Ik ben een mens van vierkant, dus als ik echt zou moeten kiezen zou het de vierkante zijn, maar eigenlijk is t me om het even, allebei prachtig!
    Wat een mooie foto ook.... super gaaf.
    Gaat t verder ook goed met je, met de kleine?
    Liefs en knuffel en hopelijk heb ik na donderdag ergens weer even tijd om te mailen....
    Groetjes en liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn beide geweldig geworden.
    Mooie rustige kleuren ook.
    Ze zijn zeker in de smaak gevallen denk ik.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn twee hele mooie kaarten geworden. Stijlvol en persoonlijk.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai vriendin! Wat een pracht kaartjes heb je voor jullie ouders gemaakt! Ik kan niet kiezen hoor, beide zijn ze met veel liefde en zorg gemaakt dat kan je wel zien. Erg mooi de kaders die je hebt gebruikt! Weet zeker dat beide kaartjes een mooi plaatsje in huis zullen krijgen. Enne...wat leuk je hebt je profiel ook gelijk aangepast! Fijne zondagavond nog, liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. daar zullen jullie ouders vast heel blij mee zijn, ze zien er super uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je kaartjes zijn SCHITTEREND.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hele mooie kaartjes en een mooi gebaar! Mijn favoriet is de vierkante kaart.

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een lieve kaart Wendy, je hebt het erg mooi gedaan, ik denk dat ze heel blij zijn.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooohhh zeg, wat een schitterende kaartjes allebei!! Wat leuk om zo jullie foto er in te verwerken!! Ik kan niet kiezen hoor, ik vind ze allebei prachtig!!!!!!!!!

    gr. Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaarten heb je gemaakt, zullen ze vast leuk vinden. Kan niet kiezen hoor!
    En....bevalt het getrouwde leventje :)?

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt. En het is ook een heel attent en lief idee zo. Heel persoonlijk zelfs met jullie foto erop.
    Je hebt ze schitterend gestyled.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dit zijn weer prachtige kaartjes wendy en leuk om je ouders op deze manier te bedanken.
    hoe bevalt het getrouwde leven?
    je zag er echt schitterend uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wendy linda. felicidades por tu boda. las fotos están lindas te ves radiante. y los souvenirs están preciosos. te deseo mucha felicidad junto a tu esposo y que tu bebé venga a llenar de alegría y bendiciones tu nuevo hogar. desde Chile muchos cariños...Lula :O)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart Wendy!! Gefeliciteerd nog trouwens en nog heeeel veel gelukkige jaren samen!!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Allebei zijn het super mooie kaarten met schitterende details, leuk foto and mooie stansen. Ik zou echt niet kunnen kiezen welke ik het mooiste vind, vind ze allebei gewoon prachtig!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wowwww Wendy,wat schitterend gemaakt.
    Prachtig die foto zo.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaarten Wendy , met prachtige details !!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige bedank kaartjes heb je voor de ouders gemaakt, super mooi en heel origineel!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wauwie!! super kaarten, wat een sjieke uitstraling..super die mooie details.
    nou..wendy..ik heb geen voorkeur, ze zijn allebei schitterend!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt.
    Erg stijlvol.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, wat zijn deze mooi, Wendy! Dat gemelkte effect van de foto's staat prachtig, leuk gedaan! Mijn voorkeur gaat naar de liggende, maar ik kan niet eens echt zeggen waarom, misschien wel alleen de swirls boven en onder de foto, dat ik die zo leuk vindt. Het zijn allebei prachtige kaarten en een erg leuk idee!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, je kaarten zijn schitterend.
    En nog van harte gefeliciteerd met je huwelijk! Ik was al een tijdje niet op je blog geweest (ik had een enorme blogleesachterstand), dus ik had dit volledig gemist, maar aan je berichtjes te lezen was het een zeer geslaagde dag :-)
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen