vrijdag 21 oktober 2011

Christmas Wishes


Hoi allemaal!
Allereerst wil ik jullie hartelijk bedanken voor de lieve reacties op mijn easelkaart! Echt zo leuk om te lezen, daar krijg ik gelijk weer energie van om aan een volgende creatie te beginnen.
Deze keer heb ik weer een kerstkaartje gemaakt. En gebruik gemaakt van een afdrukje van Magnolia die ik heb ingekleurd met distress inkt. De basis van de kaart is van aquarelpapier en het designpapier is van Basicgrey "Cappella". Verder heb ik gebruik gemaakt van een embossingfolder van ProvoCraft en het hoekje rechtsonder heb ik uitgestanst met Nellie's multi frame's.
Verder de kaart afgewerkt met lint, kant, parels en bloemen en de randjes bewerkt met distress inkt.
Geniet lekker van het weekend, het wordt waarschijnlijk lekker zonnig! En ik kijk alweer uit naar jullie reacties.
Veel liefs,
Wendy

39 opmerkingen:

  1. Hallo Wendy, zie net jekaartje binnenkomen. Wat een prachtexemp,aar. Erg mooie kleuren en ook erg mooi gekleurd. Vind het hoekje van Nellie Snellen ook erg mooi.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een schitterend kaartje!!

    leuk stempeltje en erg mooi gekleurd!
    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk kaartje. Mooi kleuren, leuk als kerst kaartje.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat moooooooi! Echt een schitterende kaart Wendy en zo mooi ingekleurd.

    Liefs
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lieverdje, mooie zachte kleurtjes, heel mooi kaartje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw meis, wat een plaatje weer! Erg leuk met dat lint zo gevouwen als bloem en de kleine stukjes papier die je weggescheurd hebt zijn ook weer erg leuk! Al met al weer een prachtige kaart! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart Wendy, zoooo mooi van kleur en zo mooi van detail.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtig kaartje hele mooie kleuren en leuk geaan met at groene lint.

    groetjes fijn weekend annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart! Vind Tilda er prachtig uitzien.
    Ik wens jou ook een heerlijk weekeinde!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het kaartje is weer prachtig zo als gewoonlijk!

    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wendy,

    wat een beauty! erg mooi gemaakt!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig schitterend kaartje!!! Echt geweldig mooi!!! Ik vind de groene kleur die je gebruikt hebt helemaal geweldig!!! Die haalt het mooi op, staat er prachtig bij!!!!
    Fijn weekend!!!

    gr. arjette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Wendy,
    Ook deze kaart is prachtig! Je hebt een mooie stijl.
    Ik heb nog even gekeken bij de inzendingen van de easel-card challenge. Jouw kaart was al mijn favoriet en blijft voor mij nog steeds nummer 1, zo mooi vind ik hem!!!
    Fijn weekend,
    groetjes, Judith
    PS gaat het goed met je buikje (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  14. In 1 woord schitterend!!! Wat geweldig ingekleurd met Distress.... ben het ook aan het leren!!!
    De details zijn écht super Wendy!!!
    Een heel fijn weekeinde gewenst...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat maak je toch prachtige kaarten Wendy!!!
    Ook deze is weer een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart.
    De kleuren en het papiijn erg mooi.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een superrr gave mooie kaart zeg,wow!! xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is weer een beauty hoor.
    Heel leuk kaartje met lieve kleurtjes en leuke details.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel erg mooi, je maakt van al je kaartjes altijd plaatjes! Veel mooie details, zoals de bloemen, het lint en de parelpins! ook de kleuren en het prachtig ingekleurde stempeltje, top!

    Fijn weekend, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. whow prachtig is dit super chique kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is weer een schitterende kaart Wendy!! Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart is dit. Geweldige kleur groen. Je afdrukje is zo mooi ingekleurd en zoals je de bloem gemaakt hebt met lint eronder is werkelijk schitterend.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw!! Weny...dit is prachtig!
    mooie bloemen gebruikt en dat lint is prachtig gedaan!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een super mooie kaart Wendy, wat een mooie kleur, het lint heb je prachtig verwerkt en samen met alle details is het een geweldig geheel!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oohh wat een schattige kaart Wendy mooi kleurtjes Prachtig.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterende kaart Wendy,lief dat meisje,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw, Wendy, wat mooi gemaakt! Erg mooi gekleurde afbeelding en dat prachtige lint maakt deze kaart superstijlvol!!!! Mooi!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wendy, wat een mooie kaarten maak jij. Deze groene is een schatje. Maar je vorige met al de bloemetjes en de blauwe kartstkaart zijn ook dotjes van kaarten. Waow1 Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wowwww, hij is schitterend Wendy!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtig kaartje weer Wendy, de kleurencombininatie is heel mooi en ook de details.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Wendy,

    Zeer stijlvol kaartje, mooie kleurn gekozen samen !!

    je kaartje hieronder mag er ook wezen hoor !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke creatie je bericht hieronder vind ik ook een echte topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een schitterend kaartje. De kleuren zijn helemaal geweldig.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Wendy,

    Allereerst wil ik even zeggen dat je prachtige kaarten maakt.
    Ik ga volger van je worden.
    Maar ik zou zo graag marianne een kaartje willen sturen.
    Ik weet niet of het mogelijk is om haar adres aan mij door te sturen.
    Ik hoor het wel.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Allereerst; wat een mooie kaart. Ik heb even op je blog rond gekeken en je maakt erg mooie dingen!

    Ik kom hier via het blog van Marianne. Zou je mij haar adres door willen mailen zodat ik haar een kaartje kan sturen boto-family@planet.nl

    Groetjes en alvast bedankt,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Kwam via het blog van Marianne bij jou terecht! Wat een schitterende creaties kom ik hier tegen, Ben je gelijk gaan volgen hoor. Heb je nog even gemaild voor het adres van Marianne.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen