dinsdag 11 oktober 2011

Kerstkaartje


Hallo lieve bloggers!
Het heeft even wat langer geduurd voordat ik weer een nieuwe creatie kon plaatsen. Wij hadden vorige week namelijk vakantie en zijn naar Drenthe geweest in een vakantiehuisje. Het was heerlijk en we hebben er echt van genoten. We kwamen daar in het weekend aan toen het nog zo lekker zonnig was, dus dat was echt super.

Deze keer wil ik jullie een kerstkaart laten zien, ik loop erg achter met mijn kerstkaartjes. Voor deze kaart heb ik papier gebruikt van Kaisercraft "Prarie Lane".
Ik heb Tilda ingekleurd met Distress inkt en de randen van haar jasje bewerkt met de sneeuwpen, dit heb ik ook gedaan rond de tekststempel. De cirkel achter Tilda heb ik door een embossing folder van ProvoCraft gehaald en de randjes uitgestanst met nestabilities van Spellbinders.Verder heb ik de kaart versierd met diverse materialen zoals touw, lint, hartje van gips,wondgaas en uitgeponste sneeuwvlokken.
Ben weer erg benieuwd wat jullie ervan vinden.
Een hele fijne avond!
Liefs,
Wendy

32 opmerkingen:

  1. Wauw! Wat een schitterend kerstkaartje heb je gemaakt Wendy!
    Super mooi!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, Wendy wat een prachtkaart, ik heb het op mijn gemak zitten bekijken en ik vind er alles mooi aan, echt super!!!!!

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wendy!
    Prachtig, leuke details en toch blijft ook het mooie papier zichtbaar.

    Liefs
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is heel mooi geworden! Mooie kleuren.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw helemaal prachtig! Schitterende details en ik ben gek op deze kleurencombinatie! Erg mooi gekleurd ook. Op naar de volgende kerstkaart, hihi! Fijne avond nog en tot snel! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kerstkaartje Wendy. Schitterend ingekleurd. Je papier staat er prachtig bij.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart, mooie details en t Magnoliaatje is supermooi ingekleurd.
    Vind de kleurencombinatie erugg mooi.
    Bedankt voor je leuke reactie(s) op m'n blog en ik ga zeker proberen om ook vaker bij jou een reactie achter te laten.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow Wendy, wat een prachtige kaart heb je gemaakt, ik heb ook even echt zitten kijken wat je er allemaal op gedaan had, geweldig,
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. fijn dat jullie genoten hebben van jullie vakantie Wendy :)

    je kaartje is echt weer schitterend!
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauh wat een schitterend kaartje. Prachtig van kleur zeg!! wat een ontzettend leuke details heb je allemaal gebruikt.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het een mooie en ook gezellige kaart!
    Leuke details heb je gebruikt: het bekijken meer dan waard.


    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi!! Wat een prachtige details en mooie kleuren.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tjonge... ik heb er even naar zitten kijken, wat een boel spulletjes heb je gebruikt en dan toch zo'n mooie eenheid! knap ! Een heel mooie kaart!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een schitterende kaart! En "de sneeuw" lijkt ook heel erg mooi.
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het kaartje prachtig!!!!! Hele mooie details, oa dat gipsen hartje vind ik héél mooi!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ooo Wendy dzee is wel héél erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oohh dit is een prachtige kaart Wendy alles zo mooi op elkaar afgestemd Prachtig.
    Heerlijk dat jullie zo,n fijne vankantie hebben gehad.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtige kaart voorzien van schitterende details.
    geweldig papier!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow wat een mooie kaart.
    Ziet er keurig uit en dat sneeuw geweldig.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig kaartje weer Wendy!!Geweldig!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. oww wat mooi zeg, heel gaaf zo xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind het een toppertje geworden.
    Mooie kleuren en details heb je gebruikt.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat mooi gemaakt, Wendy! Die cirkel achter haar vind ik erg mooi staan en ook de sneeuweffecten zijn erg leuk! Oh, wat fijn dat jullie vorige week weg waren en niet deze week!!! Dat zou toch jammer zijn geweest! Fijn dat het lekker was!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een schitterend kerstkaartje!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schitterende kaart Wendy,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een prachtige kerstkaart, hele mooie kleuren en super veel prachtige details! Een heel mooi geheel heb je ervan gemaakt, super!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wowwwww, ik vind het een geweldige kaart Wendy!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een super mooi kaartje Wendy, prachtige kleuren en mooie details. Fijn dat jullie zo hebben genoten van een weekje Drenthe!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  29. dit is een beauty van een kaart en wat heb je prachtige embelishments aangebracht!.
    fijn weekend meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Wendy,

    Wauw, een prachtige kerstkaart !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen