zondag 16 oktober 2011

Proficiat!


Hallo Allemaal!
Vandaag wil ik jullie graag een kaartje laten zien die ik voor mijn scrapmaatje Els en haar man heb gemaakt omdat zij afgelopen vrijdag 35 jaar getrouwd waren. Dit is natuurlijk een romantisch kaartje waard en daarom heb ik voor een bloemenhart gekozen. Dit soort bloemenharten had ik al vaker voorbij zien komen op kaarten en wilde dit ook eens proberen te maken, het was erg leuk om te doen! De basis van de kaart is van aquarelpapier en het designpapier is van CraftySecrets.



De vlindertjes heb ik uitgestanst met een creatable van Mariannedesign en alle randen heb ik bewerkt met distressinkt (vintage photo).
Bedankt voor het langskomen op mijn blog en ik ben erg benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.

Fijne zondag verder!
Liefs,
Wendy

Met deze kaart wil ik ook graag mee doen met deze challenge:
Bearly-Mine Challenge 21 - "Easel does it"

39 opmerkingen:

  1. Hee meis, Wat heb je dat fantastisch mooi gemaakt! Ik heb hem in het echt mogen bewonderen en ik vind hem geweldig!! Zo perfect afgewerkt ook! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw Wendy wat een prachtig kaartje is dit zeg!! hier zullen ze vast erg blij mee zijn geweest. ik ben helemaal weg van het prachtige bloemen hart het is gewoon een plaatje!
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW Wendy wat een mooie bloemenzee zeg deze kaart.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superromantische creaties. Leuk verzonnen met een heel bloemen hart!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, wat ontzettend mooi, het hart is zo mooi romantisch en het papier past er heel mooi bij.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf, dat hart! Oh... Ik vind het echt prachtig! Leuk gedaan joh!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lonne van der Veur16 oktober 2011 om 09:34

    Hélemaal geweldig!
    Romantiek ten top.
    Ik weet zeker dat Hans en Els dit een prachtige verrassing vonden.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Whow! Wat een bloementuin! Schitterend gedaan!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind 'm prachtig. Erg mooi hoor het hart met bloemen. De kaart is echt een mooi geheel geworden. Zal vast gewaardeerd worden!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow how beautiful i absolutely love it. Thanks for joining us at Bearly Mine for our challenge this time and good luck. luv gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat is dit mooi Wendy! Zo'n mooi bloemenhart. Een juweeltje heb je ervan gemaakt.
    Hier moeten ze ontzettend blij mee zijn geweest.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat is dit een mooie kaart!! Prachtig gemaakt met de bloemen hart en leuk gedaan met de tekstje eroverheen! Helemaal geweldig!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend gemaakt Wendy, prachtig met al die bloemen.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooohhh wat een prachtige kaart zeg!!! Schitterend zo dat bloemenhart, heel mooi!! Daar zullen ze zeker héél blij mee zijn!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zooooooooooo wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt Wendy! Super romantisch en die kleurtjes schitterend gewoon.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, wat een super mooi kaartje Wendy. Het bloemenhart is prachtig en heel origineel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oooch wat schitterend!!

    erg mooi gemaakt superrrr!!

    ik vind het bloemenhart erg prachtig!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een super mooie kaart zeg en dan dat hart met al die mooie bloemen vind ik zo,n leuk idee.
    prachtig ziet het er uit en ze zullen er dan ook heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wowwww Wendy,wat een schitterende kaart.
    Prachtig dat hart met bloemen.
    Mooi papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow wat een prachtige kaart en aat een leuk idee dat hart.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wauw!
    schitterende bloemenhart! geweldige mooie kaart ervan gemaakt.
    groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooi kaart.
    De bloemen hart is echt super!

    Groetjes,
    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  23. dankjewel Wendy voor deze gigantische mooie kaart, we zijn er heel erg blij mee, hij is ook zo ontzettend mooi!!!
    liefs Els en Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. oooww wat is deze mooi!! Als je daat niet de challenge mee wint eet ik mijn hoed op!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw, wat geweldig mooi! En de bloemetjes in hart verwerkt: dat ziet er super uit!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Supermooi, Wendy! Voor mij is dit de winnende kaart! Echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een gave kaart Wendy, ik had zoiets nog nooit gezien! Ik ben er weg van!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw, Wendy! Wat ontzettend mooi is dit!!!! Super mooi en heerlijk romantisch!! Echt geweldig gedaan, en wat een prachtige bloemen!!!! Dit is echt een topper, hoor, Wendy! Staat in de favorieten van jouw kaarten voor mij!! Zo mooi stijlvol en elegant en romantisch! Perfect!!!
    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hoi Wendy,

    wat een prachtige creaties hier op je blog! ik ben dan ook volger geworden! tot blogs!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Wendy...

    via Jolanda kwam ik bij jou terecht. Wat maak jij schitterende creaties... Ga vanaf nu je volg volgen!!! Tot een volgend blogbericht...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wowsers this is just so very pretty - stunning x
    ((hugs)) Suzie xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een romantische kaartje zeg. Erg mooi zo met die bloemen.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  33. OMG.. It is so amazing!! Absolutely beautiful card.
    Hugs
    Natali

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wow, lovely card. I love your flowerheart. Thank you so much for joining us at Bearly Mine Challenge. Wish you good luck.

    Hugs, Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ohh, wat mooi lief en vooral zo prachtig gemaakt!!!! Had dit toch bijna gemist, zeg!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen