woensdag 30 november 2011

Dearest Deer


Hallo Allemaal!
Hier weer een kerstkaartje van mij, ben nog steeds druk bezig om er genoeg te maken.
Ik heb het schattige afdrukje van Penny Johnson "Dearest Deer" gebruikt, ik vind de rendiertjes zo lief! Ik heb ze ingekleurd met distressinkt en het designpapier is van Kaisercraft "Prairie Lane Collection". De randjes heb ik bewerkt met witte acrylverf en op het afdrukje en de sneeuwsterren heb ik de sneeuwpen gebruikt. De hekjes zijn een Doohickey van Magnolia en het lantaarntje is een Creatable van Marianne Design.
Verder de kaart afgewerkt met bloemen (witte is zelfgemaakt), stickles, parels en wondgaas.


En ik heb een nieuwe naamstempel! Omdat ik inmiddels ben getrouwd klopte mijn achternaam niet meer op mijn oude stempel. Deze mooie digitale naamstempel heb ik gekocht bij Marjan's Webwinkeltje. Zij ontwerpt een persoonlijke stempel voor je en je kunt dus precies aangeven wat je er op wilt hebben en het formaat bepalen enz (voor een zacht prijsje!!). Ik ben er erg blij mee. Dus als je nog geen naamstempel hebt is het zeker de moeite waard om eens in haar webwinkeltje te kijken.

Verder wilde ik jullie nog even laten weten dat ik met mijn kaartboekje van de vorige blogpost in de top 3 ben beland van DYSU Challenges en 2 digistamps en een guestdesignerschap heb gewonnen! Ik vond het echt een verrassing en ben er stiekem best een beetje trots op...

Ik wil jullie bedanken voor het langskomen op mijn blog en ben benieuwd wat jullie van mijn kerstkaart vinden!
Een hele fijne dag verder!
Liefs,
Wendy

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
DeepOceanChallenges - C as Christmas
Stamptacular Sunday Challenge - Anything Christmas
Carisma Cardz Challenges - Snowflakes
Dutch Dare Card Challenges - Recipe challenge

44 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje!
    Heel mooi en zacht van kleur.

    Zou je me aub eens een link van haar webwinkel bij mijn reacties van mijn blog ofzo willen plaatsen?
    Alvast bedankt!
    Groetjes
    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje zeg! superleuke stempel is het inderdaad. Goed idee om te werken met verf, geeft een leuk effect.
    Gefeliciteerd met je prijs, mag je best trots op zijn hoor!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhhhhh wat is die mooi Wendy en die stempel zo gaaf een top kaart

    en gefeliciteerd met je prijs

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart Wendy, zoooooo mooi van kleuren en de hertjes zijn echt heel lief.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey lieve Wendy,
    Wat een kunstig kerstkaartje heb je weer gemaakt!
    Ik vind m erg mooi!
    Ben vooral verliefd op de mooie witte ijssterren, heb je die ook zelf gemaakt?
    Ook van harte gefeliciteerd met je plaats in de top 3.
    Wees er maar trots op, je heb m dik verdiendt!
    Wanneer ben je uitgerekend?
    Al bijna toch?
    En dan nog zo productief, knap hoor meis.
    Dikke knuffel en succes met de laatste loodjes!
    Groetjes,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey,

    Ja gevonden...jeetje dat ik dat niet zag!
    Sorry voor het ongemak!

    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superkaartje Wendy! Heel mooi ook in de ze tinten! Al die mooie witten kerststerren doen het ook goed zo samen. Dank je wel voor je reclame :) voor mijn webwinkeltje, ik ben blij dat je tevreden bent met je naamstempel. Je heb dat vlindertje schattig gedaan en ook de rand met de omlijsting van de pons.
    Gefeliciteerd met je gewonnen guest DT schap, helemaal terecht.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee vriendin! Wat een topkaart weer. Ik hou zo van deze kleurencombinatie en van rendiertjes!! Helemaal super dus. Uiteraard weer vol prachtige details en weer zo mooi afgewerkt, mijn complimenten hoor! Enne...ik ben al zo lang trots op je! Gefeliciteerd met je top 3 plaatsing, zeer terecht! Dikke kus Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oohhh wat een lief mooi kaartje grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is werkelijk een schitterende kaart Wendy!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig mooi kaartje! Bedankt voor het meedoen bij stamptacular sunday en ik wens je succes bij de challenge. We hopen je snel weer te zien bij stamptacular.

    Liefs,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattig kaartje weer zeg.
    Je naamstempel is prachtig geworden.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. nou wat een lief kaartje zeg, vind de hertjes erg schattig groetjes thea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super kaart!!! Super leuke kleuren en details gebruikt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Wendy,

    Lovely cards. Adorable stamp. Delicat and well-kept work. I like !!!

    Thanks for joining us at Chraisma Cardz Challenges this week.

    Hugs from France.
    Catherine.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wendy, dit is echt een hele mooie kaart geworden die bloemen zijn ook prachtig. Het inkleuren ook... ook... ook... ook.
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtig winters kaartje schattig die rendiertjes.
    En gefeliciteerd met je top 3 plaatsing!!!

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful project,well done :)

    Thank you for joining us at Charisma Cardz,best of luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Such a lovely winter/Christmas card, the colours you have used are so soft and beautiful.All the snowflakes looks great.
    Thanks for playing along with us at DDCC this week and good luck.
    hugs Dorte

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw wat een super mooie kaart Wendy!! Hele mooie kleuren en een super schattige stempel en zo mooi gekleurd!! Ook alle sneeuwsterren vind ik super mooi, ik vraag me wel af hoe dat je deze kaart in een envelop doet?
    Gefeliciteerd met je top 3 en super leuk dat je GDT mag zijn!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauuuw wat een super mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wauw, wat een prachtige kaart.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een ontzettend mooi kaartje. Ik vind de stempel ook zo lief; heb hem al ingekleurd klaar liggen, nu de kaart nog.... Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart, Wendy!
    mooie kleuren en details ook!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Geweldig mooi kaartje Wendy...een lust voor het oog! Gefeliciteerd met je GD plekje...altjd leuk! En je naamstempel is super, jammer dat ik er al één heb:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. een hele mooie kaart en een leuke naamstempel

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat ik ervan vind? Wat een schitterend winters tafereeltje heb je ervan gemaakt. Mooie versieringen.
    Gefeliciteerd met de GDT plekje en wat een mooie naamstempel.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wwooowww zeg, wat een schitterend kaartje zeg!!!! Dat is inderdaad een héél lief stempeltje zeg!!!
    Gefeliciteerd met je GD prijs, superleuk zeg!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ohlala, this si gorgeus!! A beautiful motiv and I love the details.

    Thanks for joining our "SNOWFLAKE" challenge at Charisma Cardz :)
    Hugs, Nina.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. prachtig is dit schattige kaartje, en gefeliciteerd met je top drie plekje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ooow wat een heeeerlijk kaartje zeg!! Echt een dotje!!

    Wat heb je trouwens ook een mooi blog zo met die pioenrozen!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een prachtig kaartje!!

    wat een lief stempeltje!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een schitterende kaart Wendy,lief dat stempeltje,zo mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een super mooie kaart Wendy, zo lief en met hele mooie details en kleuren.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  35. schitterend wendy en wat leuk al die ijskristallen om de kaart heen,
    hij ziet er dan ook heel stijlvol uit.
    fijn weekend meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw wat een schitterend kaartje Wendy, echt en beauty!!!! Gefeliciteerd met je prijs.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Daar mag je zeker trots op zijn Wendy.... top 3 bij zóveel deelname!!! Gefeliciteerd meid!!!
    Dit kaartje is ook weer helemaal geweldig!!! Weer zulke leuke details.... je raakt niet uitgekeken!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hi Wendy!

    Wat geweldig dat je hebt gewonnen! Dat is zeker iets om trots op te zijn! En guestdesigner! Wat leuk!! Deze kaart is ook weer geweldig, zeg! Inderdaad en errug leuk afdrukje en wat een heerlijk geheel heb je er weer van gemaakt, die sterren zijn erg mooi!! Top!!!
    Fijn weekend!!

    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Wendy, bedankt weer voor je lieve berichtje op mijn blog. Wat een schattig kaartje met die rendieren. Ik vind die snowflakes ook heel mooi gedaan zo rondom.
    Echt weer een plaatje.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Proficiat, guestdesigner is natuurlijk helemaal geweldig. Het kaartje is hartstikke mooi vooral die snowflakes zo rondom.Het is een schattig stempeltje zeg.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een mooie kaart! Ik vind de randversiering zo mooi.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hi Wendy, gefeliciteerd met je top 3. Zeer terecht want het boekje is schitterend. Ook dit kaartje is weer superleuk. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  43. hoi Wendy,
    bedankt voor je leuke reactie!
    deze prachtige creatie had ik dus gemist! supermooi gemaakt! Suc6 met de laatste loodjes!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen