woensdag 23 november 2011

Nostalgisch kaartboekje


Hallo lieve allemaal!
Dit kaartboekje had ik al heel lang in de planning om te maken. Een tijd geleden had ik er al een gemaakt maar ik vond het ook erg leuk om er een in de nostalgische stijl te maken. Ik heb hiervoor het mooie papier van Eline's Winterhuis gebruikt en de basis van het boekje is van aquarelpapier. Om de afbeelding op de voorkant te versieren/omlijsten heb ik gebruik gemaakt van shapeabilities van Spellbinders. En de blaadjes achter de bloemen zijn gemaakt met een Creatable van Marianne Design.



Het schattige vintageplaatje op de voorkant komt van een knipvel van Pion en ik heb weer veel parels, kant en bloemen gebruikt om het boekje te versieren.


De vlindertjes aan de binnenkant zijn Creatables van Marianne Design en de 2 tags zijn gestanst met een Doohickey van Magnolia ("vintage tag"). De sierrandjes heb ik geponst met een pons van Martha Stewart. Ik heb sommige randjes bewerkt met de paperdistresser en alle randen met distressinkt.


Op de achterkant heb ik mijn naamstempel op een Doohickey van Magnolia ("Mini Doily") geplakt en een metalen vlindertje en parels erbij ter versiering.


Ik denk dat ik dit model nog wel vaker zal maken, het blijft zo leuk om te doen en ik vind het ook leuk om als cadeautje weg te geven.
Verder wil ik jullie nog bedanken voor de belangstelling voor mijn zwangerschap via de mail en reacties, het gaat allemaal nog steeds erg goed. Over 12 dagen ben ik uitgerekend maar dat zegt natuurlijk nog niet alles. Tot nu toe is het nog vrij rustig in mijn buik en ik heb al gehoord dat 1e kindjes vaak later komen. We laten ons verrassen!!
Ik wens jullie een hele fijne dag en ben heel erg benieuwd wat jullie van dit boekje vinden!

Veel liefs,
Wendy

Met dit kaartboekje wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
Bearly Mine Challenges - All my favorite things
DYSU Challenges - Splash of Blue
Carisma Cardz Challenges - Lace and pearls

44 opmerkingen:

  1. whow wat een schitterend en romantisch boekje is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwie, Wat geweldig mooi! Ik weet wat een werk het is, maar het resultaat is er dan ook naar. Helemaal top. Prachtige tekst ook.
    En inderdaad het papier is schitterend.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie.
    Het papier en het plaatje zijn prachtig.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy,
    Je kaartboekje vind ik een juweeltje:0) geweldig mooi gemaakt! Zoveel prachtige details, ik raak niet uitgekeken!
    wat spannend zeg die laatste dagen...fijn dat alles goed met je gaat!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oohh wat heb je dit schitterend gemaakt Wendy, een heel mooi geheel heb je er van gemaakt Prachtig.
    Een pronk stukje.
    Fijn dat het goed met je gaat ja en het blijft altijd spannend wanneer een kleintje klaar is om te komen.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat is dit mooi geworden Wendy.
    En als vast sterkte met jullie bevalling.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig hoor,helemaal leuk je boekkaart!!
    Bij ons(mijn nichtje) is de baby gister geboren.Het is een jongen en hij heet Luca.
    Jij nog even sterkte met afwachten.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtig kunstwerkje is dit, geweldig mooi kant en een geweldige tekst en prachtig papier.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve zachte kleurtjes Wendy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig, wat een super mooie creatie!! Geweldige details en prachtig van kleur!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is werkelijk een schitterende kaart geworden Wendy!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wooow Wendy wat schitterend!!!!!! Echt super! Het papier en alles past zo mooi bij elkaar.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een beauty!!! Echt erg mooi, Wendy!
    Fijn dat het allemaal zo goed gaat, geniet nog maar even, je krijgt het straks druk! Heb zo'n idee dat je niet kunt wachten tot het zover is... je eigen kindje in je armen houden... :)

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtig kaartenboekje, echt helemaal jouw stijl.heel mooi gedaan. Heel veel sterkte met de bevalling en hopelijk gaat alles lekker snel zodat je het hebt gehad en lekker kunt bezig zijn met je kindje. Veel sterkte.Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wendy, wat heb je dit toch prachtig gedaan. Alvast heel veel succes en veel geluk!
    Lieve groet, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lieffie Wendy.... zulke mooie kleuren; wat een werk zul je er mee gehad hebben.
    Zag net dat ik een paar posts gemist heb.... ook al zulke beauties; een genot om je blog te bezoeken.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een schitterend kaartboekje!
    erg mooi papier en een mooi plaatje!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wowwwwwwwwwwww wat heb je die mooi gemaakt een plaatje meis en ik ben een beetje jaloers op je met dat kindje in je buik heb zelf helaas nooit geen kinderen kunnen krijgen ik duim voor je dat alles goed gaat wees er maar heel trots op als het er is

    XXXX Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ziet er prachtig uit Wendy, lekker romantisch.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Stunning, absolutely stunning! Thanks for joining us at DYSU and sharing this beautiful art!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig boek!
    Heel veel mooie details en de kleur is schitterend gekozen!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele mooie "kaart". Erg bewerkelijk, maar je hebt er een kunststukje van gemaakt!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel erg mooi Wendy, prachtig gemaakt met zoveel details! Fijn dat alles goed gaat met je zwangerschap, en nu spannend, het wachten!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  24. This is absolutely gorgeous! Just love all the pretty details, love the colors, love the image - it's just wonderful. Thanks for joining us at Do You Stack Up.

    -Wenche

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow! So beautiful! Thanks for joining us for the Do You Stack Up Challenge Blog Splash of Blue Challenge! Please join us again for the next challenge!

    ~Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi Wendy, wat een schatje! Een prachtig lief boekje. Het papier leent zich er perfect voor. En veel sterkte met de laatste loodjes. Leuk hoor. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ooh, Wendy, je hebt hier weer veel werk in gestoken. Prachtig resultaat! Lukt het knutselen nog met je mooie zwangere buik? De laatste loodjes, maar wel een bijzondere periode. Hopelijk kun je nog genieten.
    Ik wens je een hele fijne avond!
    Hoe gaat het met Marianne en Gert?
    Groetjes, ook aan hen,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Woowww zeg, prachtig!!!!! Ik ben wel een paar keer heen en weer gescrolled om alles goed te bekijken, ik vind het écht super mooi!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow!! thank you for joining us at charisma this week :)
    Emma x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd met je top 3 plek en je plekje als gast designer bij DYSU...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een super mooie en heel romantische boekkaart!! Zoveel geweldige details en het papier vind ik zooo mooi!! (ik heb het ook pas gekocht maar nog geen tijd gehad om iets te maken)
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ohhh wowww Wendy,wat heb je dit schitterend gemaakt.
    Lief plaatje,prachtig papier.
    Geweldige details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Echt supermooi! Prachtig papier en het is een heel mooi geheel geworden. Lijkt me ook heel leuk om te maken.
    Nu nog 11 dagen, het grote aftellen kan beginnen. Ben zo benieuwd hoe het zal zijn voor jullie! Nog even geduld....

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Wendy,
    Schitterend! Wat een geweldige details heb je weer gebruikt, je raakt niet uitgekeken. Ik heb laatst mijn eerste boekkaart gemaakt en inderdaad heel erg leuk om te maken. Ik wens je veel sterkte voor de laatste loodjes.

    Liefs
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hi Wendy,

    Wat een plaatje is dit!! Erg mooi in het roze en blauw! Heerlijke sfeer zo in jouw project!!! Echt heel mooi, met alle kantjes en vormpjes en de mooie afbeelding, geweldig!
    Fijn dat je je nog goed voelt, nu maar afwachten dan... dat laat zich niet plannen.. Wel spannend! Succes met de laatste loodjes!!

    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wowwwwww, dat ziet er geweldig uit Wendy!!!
    Ook van mij, succes met de laatste loodjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wowzers wendy this is soooo divine!! Love it. Thanks for joining us at Bearly Mine, good luck with the Challenge, and hope to see you back for the next one.
    Hugs
    Tracey

    BeantwoordenVerwijderen
  38. dit ziet er prachtig uit wendy, en mooi kant heb je er voor uitgezocht.
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een prachtige creaties maak je... ben gelijk volger geworden!
    Lieve Groetjs Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Pracht kaartje weer meis! Super mooie details. Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wow this is absolutely beautiful the design and vintage style look amazing truly awesome work, thank you for sharing it with us at Bearlymine challenges
    Hugs
    Lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Wendy, ik ben volger van je geworden, je kaarten spreken me enorm aan.
    Mischien vind je het ook leuk om bij mij te kijken?

    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen