donderdag 3 november 2011

Sterkte



Hallo Allemaal!
Hier ben ik weer met een nieuw kaartje. Ik heb voor deze kaart hetzelfde designpapier gebruikt als van mijn vorige kaart "English Rose" van Kaisercraft. het is wel een heel ander soort kaartje geworden omdat ik dit keer geen afdrukje heb gebruikt.


Ik heb de kaart versierd met stansjes van o.a. Spellbinders, Marianne Design en Nellie's Multiframe's en het hartje en de vlinder op de voorkant heb ik door een embossingfolder van Provocraft gehaald.
Daarnaast heb ik nog wat swirls, bloemetjes,knoopjes en parels gebruikt om de kaart verder af te werken.


Omdat deze kaart voor Marianne en Gert is heb ik een tekstje op de tag geprint om ze beterschap te wensen.
Ik vind het erg leuk dat je weer langs bent geweest op mijn blog en ik kijk alweer uit naar julie reacties!
Allemaal een hele fijne dag verder en veel plezier voor de mensen die vandaag naar de Kreadoo zijn!
Veel liefs,
Wendy

31 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart geworden.
    Zullen ze vast heel blij mee zijn.

    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart heb je gemaakt voor Marianne en Gert! Afdrukjes zijn echt niet altijd nodig om iets prachtigs in elkaar te freubelen.

    Fijne dag,
    liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Wendy! Mooie details en super afgewerkt, dat zal ze zeker een hart onder de riem steken!

    groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Wendy,
    wat een prachtige kaart! zoveel mooie details en ik mis de stempel niet hoor! superzzz!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi Wendy, ik houd erg van deze kleuren en zo zonder afdrukje is gewoon prachtig. Ze zullen er vast heel blij mee zijn.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Wendy.... erg mooie kleuren en prachtige details allemaal; als je zo'n kaart krijgt, voel je je gelijk een stukje beter!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje Wendy, wat een schitterende kaart zeg, prachtig.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wendy,

    Wat een plaatje je weet niet waar je eerst kijken moet zoveel leuks zit erop, en dan ZONDER afdrukje ik vind het heel knap.


    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw Wendy, wat een prachtkaart, daar zullen ze vast blij mee zijn.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend kaart Wendy daar zullen ze zich vast wat beter door gaan voelen.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave kaart en wat een lieve tekst, daar knappen ze hopelijk van op! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart heb je genmaakt Wendy wat zullen ze daar blij mee zijn

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh... wat mooi!!!! Jij moet dit vaker doen, zonder afdrukje, sorry niks moet... Maar zo mooi! Prachtig van kleur en design en zo vol aandacht gemaakt. Meid... Marianne en Gert zullen deze een ere plekje geven.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart Wendy. Daar zullen ze vast blij mee zijn.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi gemaakt, Wendy en wat een prachtige vorm! Valt bijna niet op dat je helemaal geen stempels hebt gebruikt voor deze kaart, door alle mooie vormpjes en papiertjes had ik het nog niet gezien, is dat ik het las! Erg leuk!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtig mooie kaart is het geworden. De kleurencombi vind ik heel mooi en dat er geen stempel op zit, valt helemaal niet op. Zal heerlijk zijn om deze kaart te krijgen.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi,

    wat een prachtig kaartje heb je gemaakt zeg, schitterend!!!! Dat papier is écht heel mooi!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wowwwww, ik vind hem echt schitterend Wendy!!!!
    Heel mooi papier met die zachte kleurtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Soms komen er kaarten voorbij waar je stil van wordt. Dit is er zo één. Wat ontzettend mooi. Het model, je papier, de styling. Echt prachtig.
    Ik denk dat Marianne en Gert hier heel blij mee zijn.
    Ik hoop trouwens dat het ze goed gaat.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. heel gaaf zeg, super papier mooi zachte kleurtjes xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw....dit is een prachtige kaart.
    het ontwerp..je details.. gebruik van je papier..alles past zo mooi!!
    schitterende kaart gemaakt voor hun.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wowwww Wendy,wat een schitterende kaart heb je gemaakt.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een super mooie kaart!! Wat een mooi model, prachtig papier en mooie details! Echt een geweldig geheel!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heb je een prachtig kaartje voor Marianne en haar man gemaakt, leuk model en heel mooi papier.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterend kaartje en wat een prachtig papier heb je gebruikt.

    Groetjes Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat heb je een schitterende kaart gemaakt zeg.
    zo mooi met de swirls en hart

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een romantische kaarten zie ik op je blog. Ben via via op je blog gekomen en zie hele leuke dingen.Ik kom zeker nog eens bij je terug en ben je volger geworden.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie kaart, Wendy. Prachtige zachte kleuren. En de binnekant is zo mooi! Ik hou daar van. En ook zonder gekleurde plaatje is het schitterend. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen