donderdag 10 november 2011

Vintage Christmas



Hallo Allemaal!
Wat leuk dat je weer even een bezoekje aan mijn blog komt brengen! Dit keer heb ik een kerstkaart gemaakt in de vintagestijl waar ik zo gek op ben. Ik heb laatst prachtig papier van Pion gekocht en dit voor deze kaart gebruikt. Ook het schattige meisje op de afbeelding komt van een knipvel van Pion. Omdat ik een beetje een winterse uitstraling wilde hebben heb ik de kaart zoveel mogelijk wit/creme gehouden. Dus ook de emblishments en bloemen. De 2 grootste witte bloemen heb ik zelfgemaakt van koffiefilter en versierd met stickles. De ster achter de afbeelding komt van de Zeeman, deze heb ik bewerkt met distressinkt en stickles.Verder heb ik nog gebruikt gemaakt van nestabilities en een paperdistresser. Ben zo benieuwd wat jullie ervan vinden, ik lees de reacties altijd met veel plezier!


Deze week heb ik wat minder tijd gehad om te scrappen omdat we erg druk waren met de laatste dingen te regelen voor de komst van onze baby. Ik ben nu bijna 37 weken in verwachting dus het komt nu echt dichtbij, spannend hoor! We hebben nu alles in orde van babykamer tot klossen enz in onze eigen kamer. Pff het is nog een hele klim in zo'n hoog bed haha... Maar dat zal straks vast erg handig zijn. Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte als de baby geboren is.
Een hele gezellige dag voor jullie allemaal!
Liefs,
Wendy

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
SrapCards Challengeblog - Bingo
Whiff of Joy Challenges - Let it snow
Charisma Cardz Challenges - Cutesy projects
Dutch Dare Cardchallenges - punches-dies
AnmaCreatief - Kerst

42 opmerkingen:

  1. Woww ik vind hem prachtig.
    Heerlijk zo in één kleur.
    Tipje van de sluier voor de bloemen??haha

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi, zo in het wit, Wendy!! Super leuke sterren allemaal, en het kant erbij geeft het weer een zachte touch! Ik vind hem heel geslaagd!!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Wendy,
    wat een plaatje! echt prachtig gemaakt!!
    spannend hoor nog ff en jullie zijn met z'n 3tjes :0))
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, wat mooi! Prachtig in deze tinten en met dit mooie papier. Ik las dat je de bloemen zelf hebt gemaakt, knap! Ze zijn echt erg mooi.

    Het gaat zeker hard! Klossen onder je bed, daar ben je straks blij mee, hoor! Sterkte met die laatste loodjes.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. superr romantische kaart hoor ergg mooi xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend mooie kaart heb je gemaakt. Bedankt voor het meedoen aan Anmacreatief's challenge. Geniet van de komende tijd! Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaart.
    Erg mooi gemaakt.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAt een beauty! Ik hou hier wel van. Mooi plaatje.
    Het gaat spannend worden hè. Wij gaan duimen voor je dat alles goed gaat, en we zien de foto vast wel verschijnen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooie kaart!!!
    Erg leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.
    Vooral de bloemen die je zelf gemaakt heb vind ik echt super!

    Wat spannend de laatste loodjes van de zwangerschap!
    Geniet nog even van elkaar en het unieke gevoel in je buik.
    want voor je het weet ben je met z'n drietjes...
    Veel geluk alvast toegewenst.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw ben helemaal weg van je kaart schitterend grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ohhhhhhhhhhhhhhhhh Wendy wat is dit mooi complimentjes hoor

    Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw Wendy, wat een beauty, zo mooi in het creme/wit en schitterende details.
    Spannend hoor, het gaat nu lekker opschieten, fijn dat alles nu klaar is voor de komst van de kleine.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijk sfeervolle winterse kerstkaart heb je gemaakt. Ziet er echt prachtig uit!
    Ik hoop dat je heerlijk geniet van de laatste weken van je zwangerschap: lekker een beetje tutten en je voorbereiden op de grote dag. Ik wens je alvast een voorspoedige bevalling toe. Daarna kan het échte genieten beginnen :)

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is weer helemaal prachtig je kaartje. Geniet nog lekker van je laatste weekjes zwangerschap. Fijn dat je alles nu laar hebt.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi,

    wat een schitterend kaartje!!!! Alles past zoooo mooi bij elkaar!!! Wat heb je die bloemen prachtig gemaakt zeg, kan je me eens vertellen hoe je dat gedaan hebt??? Dat wil ik ook graag eens proberen.... hoop dat je daar nog tijd voor hebt...
    Spannend zo die laatste weekjes, geniet nog even lekker !!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi Wendy, wat een prachtige prachtige kaart heb je gemaakt zeg, wowie.
    Laat hem maar bij mij op de mat vallen hoor hihihihi.
    Erg leuk dat jullie alles op orde hebben voor de baby, en je zal zien wat die klossen goed van pas komen straks. Ik wens je ook een hele fijne bevalling toe en als het kan geniet er van.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super mooi kaartje. Heel sfeervol!
    Succes met de laatste loodjes van je zwangerschap. Geniet nog lekker even van het getrappel in je buik!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Wendy, wat een prachtige kaart is dit. Ik vind je koffiefilterbloemen (wat een woord) prachtig. Ook het kant is geweldig.
    Sterkte met je laatste loodjes. Ik herinner me die klossen ook nog, wat een klimpartij elke dag. Was zelf altijd blij als ze er weer onderuit mochten.
    Groeteb Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi wendy,

    wat een prachtexemplaar!
    Echt een topper.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een pracht van een kaart!!Ik kijk mijn ogen uit...waarom stuur je hem ook niet naar de challenge van timbroscrapmania??Die heeft een monochrome wedstrijd.Op mijn blog vind je de link.
    Ciao uit Italie Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een prachtige en stijlvolle kaart wendy, en de bloemen zijn zo mooi en dan nog zelf gemaakt.
    je kan zelf de mooiste bloemen creeren en daar zijn die van jou een prachtig voorbeeld van

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Bedankt voor je berichtje op mijn blog, ik vind dat je weer een prachtige romantische vintage kaart hebt gemaakt. Suc6 met de laatste loodjes! xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat en schitterend kerstkaartje!

    erg mooie details en mooi papier!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Wendy,
    Het is lang geleden dat je wat van me hebt gehoord!
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, het is een beauty!
    Spannend hoor de laatste weken samen, wachten op de komst van jullie kleine poppetje.
    Geniet nog even van het gevoel in je buik en het samen zijn.
    Straks is alles anders........
    Dikke knuffel en succes met de laatste loodjes!
    Corien.XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  25. lovely card
    thank you for joining us at Charisma Cardz this time
    love Jan
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat heb je weer een super mooi kaartje gemaakt. Dat je daar nog fut voor hebt in jouw toestand. Veel succes met de laatste weken!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterend en stijlvol kaartje. Heel erg mooi zo in dat wit en Pion papier is ook prachtig. Vind je bloemen van koffiefilters ook heel mooi gemaakt. Je moet maar op het idee komen.
    Fijn dat alles nu klaar is voor de kleine. Succes met de laatste paar weken en geniet er nog even van (met z'n tweeën).

    Groetjes Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ohhh wowwww Wendy wat heb je een schitterende kaart gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lovely vintage card with stunning details. Thank you for joining our 'punch time' challenge at DDCC.
    hugs Dorte,x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dit is ook weer een prachtige kaart Wendy,
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een super mooie en hele chique kerstkaart! Ik houd ook zo van vintage! Wat heb je ook schitterende bloemen gemaakt! Een geweldig geheel heb je gemaakt!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige kaart zeg, heel eg mooi in die witte tinten, de bloemen zijn ook super, sterkte met de laatste loodjes.
    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oohh wat is dit een mooie kaart Wendy, echt genieten.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt! Heel mooi zo in 1 kleur.... Echt heel chique...
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wow, een plaatje van een kaart!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw Wendy ,ik vind het een super schattig kaartje !

    Groetjes San.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Helemaal mijn stijl!! Wat een super mooie kaart, helemaal geweldig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt zeg Wendy! Echt super!!! Bedankt voor het meedoen met de challenge.
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Wendy

    wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt! Zo stijlvol met die zachte kleuren.
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand.

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  40. This is fabulous card, and a lovely cute image Thanks for playing with Charisma this week.
    xx Vee

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wow Wendy echt helemaal te gek! Ik weet dat je nu geniet van je zoon. Gefeliciteerd meid!
    Lieve groet, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen