woensdag 16 november 2011

Winter Fairy


Hallo lieve bloggers!
Allereerst wil ik jullie hartelijk bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaart!
Deze keer heb ik weer een kerstkaart gemaakt en heb een digi gebruikt van Weestamps "Winter Fairy", deze vind ik zo schattig. Ik heb haar afgedrukt op kraftpapier en ingekleurd met Derwentpotloden. Daarna uitgestanst met een nestabilitie van Spellbinders "standard circles large" en de randjes bewerkt met witte acrylverf.
Het kerstpapier komt van een papierblok van de Action en de basis van de kaart is van kraftpapier. Ik heb de kaart verder afgewerkt met de sneeuwpen, bloemen, kant, parels en swirls van Crealies.
Ik wens jullie allemaal een gezellige avond verder en ik kijk weer uit naar jullie reacties!
Liefs,
Wendy

36 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart met mooie details.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje weer Wendy !en kriebelt t al bij je ?spannend hoor het kan nu ieder moment komen he de kleine ..

    Groetjes San.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie het werk aan de kaart hier echt! De verf, het kleurwerk, maar ook de details en de mooie verdeling van de embellishments. Maar dat is wel iets wat jij altijd doet... veel werk aan je kaarten besteden! Heel mooi, Wendy!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy, bedankt voor je reactie, net te laat om mee te dingen voor een stempel, maar ik verloot weer een nieuwe:)

    Wat heb je een geweldige mooie kaart gemaakt, super kleuren gebruikt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohhh wat een lieverd op dat prachtige kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje, lief plaatje en erg leuk dat kleuren op kraft, geeft een mooi resultaat.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wendy,
    wat een prachtige kerstkaart!! de stempel vind ik zo schattig en heb je supermooi ingekleurd op kraft! mooie kerstspreuk:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wendy!

    Hoe is het met je? Verloopt je zwangerschap voorspoedig?
    Je kaart is weer een plaatje, wat een schattig meisje. Mooi dat randje acrylverf, maakt het helemaal af!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Wendy, dat craftpapier doet het goed. Een heel fris kaartje door de combinatie met rood.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi en leuk kaartje. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohh wat een prachtig kaartje weer Wendy!!
    Groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje, leuk dat kant aan de zijkanten.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. De tekst vind ik ook super mooi!! Prachtig gekleurd op kraft.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een lief kaartje, lief afdrukje, heel mooi ingekleurd, mooi het "bondrandje".

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het weer een prachtige kaart Wendy!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je bent nog aan de kaartenmakerij zie ik!
    Dit kaartje is erg leuk. Vind het kraftpapier in combinatie met het rood erg mooi. En de stempel...een schatje is 't!
    Nou meid, de laatste loodjes, zet 'm op!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oohh wat een liefje van een kaart Wendy en dit stempeltje is echt een schatje.
    Prachtig hoe je alles gekleurd heb.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  18. HOi Wendy, wat een super mooie kaart is dit geworden, maar die stempels van Wee zijn ook om op te eten LOL.
    Lieve groet, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Wendy, wat een prachtige sfeervolle kaart. Erg mooi met dat kraftpapier en die rode kleur.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi Kerstkaartje. Ik vind je tekst helemaal top. En wat mooi ingekleurd.
    Je randje staat erg leuk. Echt winters.
    Met jou alles nog goed. Nog geen voortekenen?
    Succes met de laatste loodjes.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooie tekst heb je gebruikt. en helemaal waar. hihi.
    schitterende kaart, mooi gedaan met dat afdrukje!!
    heel leuk!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig kaartje zeg!!! Moet dat toch ook maar eens gaan proberen, kleuren op Kraft cardstock. Heb je nog tips?

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schatje Wendy en wat mooi gekleurd op dat craft papier beeldschoon

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat is hij leuk geworden, Wendy! Ik vind de sneeuw effecten heel leuk geworden, ook langs de randjes. En de muzieknootjes bij de tekst maken hem ook zo leuk! Super!!
    Groetjes en fijne dag!
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het is weer een prachtkaartje geworden hoor.
    Nog even he!!!haha
    ben benieuwd.
    Ik heb de geboortekaartjes voor mijn nichtje gelukkig af.Pfff

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een super mooie kaart, leuke afbeelding en heel mooi gekleurd op kraft. Ik heb dat nog nooit geprobeerd, het heeft wel een heel leuk effect zal ik toch eens gaan uitproberen. Ook een hele mooie tekst erbij!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtig kaartje Wendy!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ohhh wowww Wendy,wat een schitterende kaart,zo lief die stempel,meis mooi ingekleurd heb je haar.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt en erg mooi ingekleurd.
    Groetjes van Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ik vind deze super lief zeg, super tekst ook en dat kant staat er ook super bij xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  31. heel mooi kaartje met een schattige afbeelding!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Wendy,

    Ja weer bijgelezen hier, en je hebt weer leuke kaarten gemaakt zie ik !
    En jij al 37 weken lees ik, spannend dus :-)
    Hoe gaat het met Marianne en jaar man ?

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat een prachtig kaartje weer en zo mooi met de derwent ingekleurd.
    een mooi geheel met al die bloemetjes.
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een mooie kleuren zo bij elkaar.Leuk dat kantje aan de zijkant. Ontzettend lieve digi en je hebt hem super ingekleurd.Prachtig kaartje zo.xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen