zondag 25 december 2011

Hartelijk bedankt en fijne feestdagen!!


Hallo lieve allemaal!
Hartelijk bedankt voor alle felicitaties, mailtjes, kaartjes en cadeautjes voor de geboorte van onze Lucas. Heel erg lief dat jullie zo meeleven met ons! En natuurlijk wil ik Marianne bedanken voor de aankondiging van de geboorte op mijn blog.
We zijn inmiddels weer lekker thuis met z'n drietjes en alles gaat gelukkig erg goed. Lucas is een heerlijk mannetje en nu gaan we de tijd nemen om elkaar goed te leren kennen. Het is dit jaar wel een hele bijzondere kerst voor ons, dat is niet in woorden te omschrijven.

Ik wil jullie allemaal hele fijne feestdagen wensen en alvast veel geluk, liefde en creativiteit voor 2012. Ik hoop dat we allemaal weer veel nieuwe creaties mogen maken en natuurlijk met elkaar delen! Tot volgend jaar!

Veel liefs,
Wendy

29 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat jullie weer thuis zijn.
    Lucas ziet er tevreden uit.
    Ik wens jullie hele fijne feestdagen en een gelukkik, gezond en creatief 2012!

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wendy, wat een prachtknul. Geniet van elkaar!
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, lucas, mooie naam!
    veel geluk toegewenst zo met z'n drietjes.
    mooie foto!!
    geniet ze!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee meis, heerlijk dat jullie weer thuis zijn en dat het zo goed gaat! Geniet maar lekker van dit kleine wondertje en inderdaad deze kerst vergeet je nooit meer!! Wat staat zijn kerstmuts leuk!!! Om op te vreten dat kleine ventje! Ik zie je snel, dikke kus voor jullie! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wendy,
    dit moeten voor jullie inderdaad heel bijzondere dagen zijn. Wens jullie dan ook heel fijne feestdagen en alle geluk van de wereld samen met dit nieuwe kleine wereldwondertje.
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een heerlijke kerst voor jullie, om nooit te vergeten en altijd mee te dragen in je hart

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Wendy,
    Ik weet niet of ik jullie al gefeliciteerd heb met de geboorte van jullie zoon, maar bij deze!
    Ik wens jullie heel veel geluk en gezondheid samen.
    Nog een fijne tweede kerstdag en een goed en creatief 2012!
    Groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Wendy,

    Ooooh zo een klein hummeltje, wat lijkt dat voor ons allang geleden ség , en de jongste is nog maar 7j hoor.
    Maar geniet maar lekker van de bijzonder kerst en van elkaar ,...
    en je mag van mij ook nog post verwachten :-) (enkel tijd vinden is zo moeilijk tegenwoordig....zucht).

    Groetjes, jeimie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nou geweldig wendy dat jullie weer heerlijk thuis zijn, geniet lekker van elkaar tis een heerlijk kereltje om te zien liefs christa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon (ik had het vorige berichtje gemist door de drukte).
    Ik wens jullie heel veel geluk, geniet ervan!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje is Lucas, geweldige muts heeft hij op! Ben blij voor jullie dat het zo goed gaat. Neem heerlijk je tijd, geniet van en met elkaar en we 'zien' elkaar volgend jaar!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een weelde he zo een klein wondertje te mogen begroeten in jullie leven.
    Hij ziet er op de foto uit om op te vreten net als ook mijn pasgeboren neefje.
    Je kan er denk net als ik geen genoeg van krijgen om lekker vast te houden en te knuffelen.
    Genieten jullie er maar lekker van en jullie ook fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar alvast.

    xx esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog van Harte proficiat!!
    Wat een lieverdje!!
    Geniet ervan.

    Ik wens jullie ook fijne feesten en een gelukkig nieuwjaar!!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wens jullie een hele bijzondere Kerst toe! Geniet van jullie manneke in 2012!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi wendy, wat een mooi wonderdje heb je dan in je armen he, ga lekker met zijn drieën genieten, het klinkt oudbollig, maar kleine jongetjes worden heel snel groot, fijne jaarwisseling en een mooi, liefdevol en creatief jaar,

    liefs jolande.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Logisch dat dit voor jullie een heel bijzonder jaar was. Geniet van al dit moois want voor je het weet kom je weer in je gewone beslommeringen en is de "magic"er weer een beetje van af.
    Fijne dagen en een goed en gelukkig 2012.
    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wendy, Jij ook nog een fijne kerstdag. Geniet met zijn drietjes. Ik wens jullie ook een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en creatief 2012.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige foto!!!!!!!!!!
    Ik hoop dat jullie genoten hebben met de kerstdagen zo met z'n drietjes maar dat zal vast wel!!!
    Geniet lekker en alle goeds voor 2012!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Wendy.
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Geniet lekker van elkaar en heel hele fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2012.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat fijn dat jullie nog voor de kerst thuis waren. Wat een mooie foto! Ik wens jullie alvast een heel gelukkig 2012! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ohhh Wendy, wat een schitterende foto. En wat een mooi mannetje. Heerlijk dat jullie met de Kerstdagen thuis waren. Fijne jaarwisseling en een heel gelukkig 2012 met z'n drietjes.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wendy, thank you SO much for joining us as a guest designer at DYSU this past week. Your card is GORGEOUS!
    Congratulations on your BEAUTIFUL new son, Luke. He is perfect!
    I hope you had a WONDERFUL Christmas with your new family!

    Hugs,
    Naomi
    DYSU DT

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lieve Wendy,

    Ik geef het maar meteen toe; ik hield het niet droog.
    Wat een prachtig kereltje die deze wereld weer wat mooier maakt!
    Geniet er maar van meis!

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fijn te horen dat het met de kleine Lucas goed gaat. Ik kan me voorstellen dat dit een onbeschrijfelijke kerst voor jullie is. Veel liefde toegewenst voor jullie drietjes in het nieuwe jaar. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wowww wat een plaatje deze foto, zegt alles! Super gefeliciteerd en ik wens jullie heel veel liefde, geluk en gezondheid toe!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hi Wendy gefeliciteerd met jullie prachtige zoon en geniet er van hoor met volle teugen.
    een heel goed 2012 xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met jullie kleine wereld wonder!
    Kaartje komt er nog aan (al is het een beetje laat!)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Wendy,van harte gefeliciteerd met jullie zoon.
    Ik lees het nu pas,sorry meis,ben niet veel op blog geweest de maand december.
    Dus je heb een zware bevalling gehad.
    Maar zo te zien heb je iets moois er voor terug.
    Geniet er maar heerlijk van met ze drietjes.
    Want meis ze zijn zo groot.

    Liefs knuffel Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
    Wat een schatje! een prachtig kindje!
    Ik wens jullie een fijne tijd samen. Geniet ervan ze zijn zo groot!

    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen