woensdag 7 december 2011

Kersthanger/kaart


Hallo Allemaal!

Bedankt voor alle lieve reacties op mijn vorige kaartje, wauw wat veel blogbezoekjes heb ik gehad zeg. Echt heel erg leuk!
Deze keer wil ik jullie graag een kersthanger laten zien. De afbeelding van het meisje (engeltje) komt van een knipvel van Pion en ook het designpapier is van Pion.
Ik heb een stukje golfkarton bewerkt met witte acrylverf en deze achter de afbeelding geplakt. Verder heb ik me weer heerlijk uitgeleefd met kant, parels en bloemetjes. En de takjes zijn gemaakt met creative shapes van Crealies, welke ik ook heb bewerkt met distressinkt. Verder heb ik nog gebruikt gemaakt van nestabilities van Spellbinders, "standars circles" en "classic scalloped circles" en de onderkant met een Creatable van Marianne Design. Ik ga deze hanger als kerskaart versturen en hoop natuurlijk dat hij in de smaal valt.

Verder was ik blij verrast deze week omdat mijn kaartboekje nog een keer in de prijzen is gevallen en nu bij Bearly Mine Challenges en ook mijn rendierenkaartje is in de top 3 gekomen bij Charisma Cardz Challenges. Mijn week kan dus niet meer stuk haha..
Allemaal een hele gezellige avond en ik kijk weer uit naar jullie berichtjes!

Veel liefs,
Wendy

30 opmerkingen:

  1. Hee meis, wat een pracht creatie heb je weer weten te maken, alles past weer zo mooi bij elkaar! Super met al die schitterende details, weet zeker dat de ontvanger(s) er enorm blij mee zullen zijn! Ja leuk he dat je creaties zo in de prijzen zijn gevallen! Nou je verdient het hoor, dus geniet er maar lekker van. Fijne avond! Dikke knuf Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!!!
    Heel mooie hanger heb je gemaakt!!
    Proficiat met de gewonnen challenges!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Wendy, zoiets mag bij mij ook wel op de mat vallen. Supermooi je krijgt van mij weer een giga-compliment.

    Fijne avond,
    liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Wendy,
    je kersthanger is een plaatje! prachtig gemaakt en zo'n mooie details. De ontvanger boft maar met zo'n juweeltje:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker weten, dat deze hanger in de smaak gaat vallen! Hij ziet er gewoon fantastisch uit, alles klopt.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwww wat een geweldige creatie, super mooi geheel!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er weer hartstikke mooi uit Wendy!!!
    Gefeliciteerd met de gewonnen challenge!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dit zal zeker in de smaak vallen, ziet er prachtig uit, gefeliciteerd met je gewonnen challenges.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is ook weer een prachtige kersthanger. Helemaal super mooi. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem schitterend. Wat heb je dit weer mooi gemaakt. Leuk idee, ga ik vast ook nog doen.
    Gefeliciteerd met je top creaties. Het waren ook echte toppertjes.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow schitterende hanger!

    schitterende details ik vind hem super mooi!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wendy, weer een prachtige creatie. Fijne week nog!
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige hanger!!
    En je kaart hieronder vind ik ook zeker een toppertje.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd!
    En dit is ook weer een hele mooie!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow, wat een super mooie hanger heb je gemaakt.
    leuk met het ribbelkarton en goed idee om het met witte acrylverf te maken.
    zal ik ook eens doen want het staat super in wit.
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, Wendy wat een prachtige creatie!! mooi he het papier van Pion!!!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd Wendy met je prijzen! Helemaal verdiend! Ook deze hanger is weer een plaatje, prachtige details!

    Verder alles nog rustig? Spannend hoor...

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachthanger Wendy wil je mijn adres hahahaha hij is schitterend

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig hoor,ziet er geweldig uit.
    Je was toch al uitgerekend?
    Nog even geduld dus.haha

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat je je hebt uitgeleefd is goed te zien! Heel erg mooi, ik ben weg van dat golfkarton erachter! Gefeliciteerd met je prijsjes, zweef je nog een beetje? :):) Leuk hoor!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw wat een geweldige vintage hanger heb je gemaakt!! Super mooi met geweldige details!! Gefeliciteerd met je gewonnen prijzen! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat ziet er prachtig uit Wendy!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wowwww Wendy,wat schitterend gemaakt,lief plaatje,mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een mooie creatie heb je weer gemaakt. Proficiat met de prijzen. Helemaal verdiend! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd! En dit is ook weer een pracht kaartje met zoveel details.
    xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geweldig!!! wat een prachtige kersthanger Wendy!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik loop heel erg achter met blogs bekijken, dus daarom nu een wat late reactie, maar wat heb jij de afgelopen tijd schitterende creaties gemaakt!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hi Wendy!

    Zo, je bent goed op dreef met je kaarten! Geweldig, zeg! Gefeliciteerd! En welverdiend, hoor, je maakt altijd zulk moois! Deze vind ik ook weer prachtig, het golfkarton vind ik er erg mooi bij, en zo fijn sfeervol allemaal! Mooi gemaakt!

    Groetjes en fijne zondag!
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat is dit knap!
    Heel erg mooi hoor!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen