dinsdag 13 december 2011

Willow with lantern


Halo Allemaal!
En nog weer een kerstkaartje! Ik vind dit zo'n mooi afdrukje van Whiff of Joy! Ik heb Willow ingekleurd met Derwentpotloden (op kraftpapier). Het papier komt van een vintageblokje van de Action en de basis is van wit cardstock en kraftpapier.
De takjes en blaadjes heb ik gemaakt met stansjes van Marianne Design en ik heb me aardig uitgeleefd met gouden stickles.



Verder heb ik de kaart afgewerkt met parels en bloemen (de grote bruine is zelfgemaakt)en goudkleurig lint.

Helaas heeft onze baby zich nog niet gemeld, ik ben nu 7 dagen over de uitgerekende datum dus het wordt wel heeeeel spannend nu! Ik hoop jullie snel te kunnen vertellen dat de kleine geboren is.

Veel liefs,
Wendy

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
Stamptacular sunday challenges- "Christmas Glitz"
Anmacreatief - "Alles mag"

33 opmerkingen:

  1. Om maar met je laatste berichtje te beginnen: elke keer als ik een reactie van je lees, denk ik, nog niets gebeurd dus :) Pffff, je zult het wel zat worden, ten minste dat kan ik mij voorstellen. Gelukkig nog genoeg afleiding door je kaarten. Nog even volhouden en hopelijk gaat de kleine uit zichzelf komen.
    Je kaart vind ik geweldig, een mooie stempel is het en zo mooi ingekleurd en de bewerking met goud is prachtig!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart is dit, zo mooi ingekleurd!

    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Ik wens je een mooie bevalling en fijne kraamtijd toe! Dat zal nu vast niet lang meer op zich laten wachten.
    Hoewel je vast uitkijkt naar het moment dat je het kleine wondertje in je armen kan sluiten, vergeet ook niet van deze bijzondere periode te genieten (met alle 'kwaaltjes' die erbij horen) Het is zo speciaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je maakt het wel heel spannend idd en mevrouw is gewoon nog gezellig aan de freubel:0) Fijn dat je je zo goed voelt! Hopelijk duurt het nu niet meer lang...Je kaart vind ik schitterend en zoooo mooi ingekleurd op het kraft:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Meis, toch nog maar weer een kaartje gemaakt, hihi! Tja zo kom je de tijd van het wachten toch nog produktief door he! Nou je kaart is weer prachtig hoor, super mooi kleurwerk! En wat ziet je bloem er weer schitterend uit! Nog even volhouden meis, lang kan het nu niet meer duren! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wendy, prachtig ingekleurd. Alvast succes met alles en geniet ervan!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie feeërieke kaart! Prachtig gekleurd en ingevuld met de mooie takjes en rozen. Mooi lint en stempel zijn dat ook!
    Jeetje meid, geduld moet je hebben, hè?
    Je zult er wel erg naar uitkijken! Ondanks dat je gelukkig goed voelt. Effies volhouden nog!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een sjieke kaart en wat een prachtkleuren oh wachten duurd lang he houd vol meis

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw, wendy wat een prachtkaart, het afdrukje is zo mooi ingekleurd.
    nog even geduld hebben, dan heb je de kleine in je armen, de laatste loodjes wegen het zwaarst.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jullie kleine gunt jou gewoon de tijd voor het maken van al die mooie kaartjes! (-:
    Wachten is niet leuk, he. Een dag kan dan zo lang duren. Maar straks, als de baby is geboren vliegen de uren voorbij...
    Sterkte met de laatste lootjes!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart! Mooi dat kleuren op Kraft.
    Sterkte met wachten!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat wachten wordt straks heel groot beloond! Ook ik word een beetje nieuwsgierig hoor. Je hebt nog een prachtige kaart weten te maken, ik heb ook weer wat potloden gekocht en craftpapier maar moet flink oefenen. Kan niet echt iets vinden op internet.
    Sterkte met de laatste loodjes. Als je nu weer langskomt is die kleine er vast en zeker.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie kaart, zo mooi ingekleurd! en sterkt met de allerallerlaatste loodjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooi Wendy en wat een leuk resultaat geeft het kleuren op kraft zeg! Succes met ik mag toch hopen de laatste loodjes!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterend kaartje weer Wendy!! Prachtig ingekleurd. Fijn dat je nog zo zin in freubelen hebt. Spannend hoor ben telkens op je blog aan het kijken of ik al iets zie. Ik wens je een goed en mooie bevalling. En geniet van je kraamtijd.
    Liefs Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauwww....prachtig kaart!!
    Heel mooi!!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wendy, wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Mooie kleuren en je bloem is schitterend. Succes met wachten (een kleine troost, die van mij waren 10 dagen na de datum); het einde is zeker in zicht. Ik wens je een goede bevalling en een hele fijne kraamtijd. Bedankt dat je nog meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Lieve groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wow schitterend kaartje!!

    ooo spannend en sterkte met de allerlaatste loodjes!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhhh, wat is dit een mooie stempel. En je hebt hem sensationeel mooi ingekleurd. Dat zal voor mij vast een keertje spieken gaan worden.
    Spannend hè die laatste dagen en zeker als je al overtijd loopt. Maar dat ben je straks snel vergeten als die kleine er is.
    Succes en sterkte. We hopen allemaal voor je dat je snel kan vertellen wat "het" is geworden.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterend kaartje zeg, prachtig!!!
    Spannend hoor, heel veel succes met de bevalling en geniet lekker van jullie kindje!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lovely card, love the colors and image, your coloring is amasing, thank you for joining our challenge at Stamptacular Sunday this week

    Hugs Winnie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo, Wendy, je baby houdt het wel spannend voor jou! Hopelijk hou je het nog een beetje vol en kan je binnenkort van hem/haar gaan genieten!
    Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt! De gouden accentjes staan erg mooi en de witte accenten in het afdrukje maken het echt wat bijzonderder, vooral in haar haar vind ik dat super staan! Leuke kaart!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterende kaart Wendy,leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. at een mooi kaartje Wendy, en super mooi ingekleurd. Wat lekker dat je nog de energie hebt om heerlijk te freubelen. Wat spannend zeg die laatste loodjes. Geniet nog even van het getrappel in je buik!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi kaartje en die stempel blijft leuk he !

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi
    Wauw echt heel mooi
    Groetjes sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Wendy, wat een prachtig stempeltje is het.
    Heel mooi ingekleurd en prachtig op dat craftpapier. SUc6 met de bevalling!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie kaart Wendy, prachtig ingekleurd!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schitterende kaart! Heel mooi gekleurd....
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  29. A really beautiful card!! Love the colours and the very cute motiv. Gorgeus colouring and fab details.

    Thanks for joining our "Christmas Glitz" challenge at Stamptacular Sunday last week :)
    Hugs, Nina.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hej mama Wendy,

    En, wat staat ie mooi op m'n secretaire te pronken.
    Wat een verrassing!

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen