woensdag 25 januari 2012

Cadeautasje



Hoi allemaal!
Vandaag wil ik jullie een kraftzakje laten zien die ik voor Marianne heb gescrapt.
Hiervoor heb ik designpapier gebruikt van "CraftySecrets" en wit aquarelpapier die ik door een embossingmal heb gehaald. Vervolgens heb ik het papier bewerkt met distress inkt (Vintage Photo).
Het afdrukje is van Stampavie (Gillian Robberts) en deze heb ik ingekleurd met distressinkt. Ik vind het zo'n lief afdrukje...


Verder heb ik het kraftzakje versierd met Bloemen, swirls, parels,kant en vlindertjes. Zo kun je van je zo'n saai zakje toch nog iets leuks maken en ik had een cadeautje in gedaan. Op deze manier is het toch veel leuker geven...
Marianne vond hem in ieder geval erg mooi en daar was ik natuurlijk blij om. Ik ben ook erg benieuwd naar jullie reacties!
Alvast een gezellige avond!
Liefs,
Wendy

40 opmerkingen:

  1. He Wendy, hij is inderdaad heel erg mooi geworden. Die Marianne die wordt verwend hoor en terecht. Alles goed met de kleine?
    Je hebt lieve kleurtjes gebruikt voor de kaart.
    En je brengt weer ideenen op de markt hihi.
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wendy,wat heb je een schitterende kadotasje gemaakt.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een schattig cadeau zakje Wendy, zo stylvol en het afdrukje is zeker super schattig mooi afgewerkt met prachtige bloemen, Prachtig.
    Ik snap wel dat Marianne er heel blij mee is , zo,n mooi zakje wil iedereen wel ontvangen.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee meis, wat leuk om hem nu op je blog terug te zien! In het echt is tie nog veel mooier hoor! Het was een echte verrassing en hij staat hier nog steeds te pronken hoor! Super lief van je! Dikke knuf, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi Wendy, schattig afdrukje en een prachtige tekst!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wat een schatje en ook nog zo'n mooie achterkant, kan me voorstellen dat Marianne er blij mee was! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wendy! wat heb je het kraftzakje prachtig gepimpt! Ik ben er helemaal weg van:0) alles goed met jou en Lucas?
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ziet er super uit Wendy, het afdrukje is zo schattig, prachtig met het papier, kant en het mooie lint voor de strik, mooie details.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kan begrijpen dat Marianne het tasje mooi vind! Het ziet er echt prachtig uit, met veel liefde gemaakt dat zie ik zo! Supermooi papier en een heel lieve stempel.
    Ik heb zojuist ook Marianne's blog bezocht en gelezen: wat een pech! Super van je dat je haar hiermee verwend hebt.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zitten die twee gezellig op je zakje.
    Mooi lint heb je gebruikt. Al met al een super leuk zakje.

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauwwww...fantastisch mooi!
    Heel stijlvol!!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een supergaaf tasje!!

    erg leuke details en een leuk afdrukje!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wendy
    Wat een ontzettend leuk en mooi idee, mooi gemaakt.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Wendy,

    Ik kan geloven dat Marianne er blij mee was, het is ook zo een mooi en stijlvol zakje geworden !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een onwijs mooi zakje Wendy, schitterend!! Ik kan begrijpen dat Marianne daar blij mee was.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi, wat een ontzettend lief plaatje!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is weer een plaatje geworden Wendy. Ik kan me voorstellen dat Marianne hem mooi vond.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wendy, wat is dit ongelooflijk mooi! In een woord: PRACHTIG! Alles. De achterkant is even gaaf. En het is ook heel mooi ingekleurd. WOW! Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wendy

    Wat een schatje en zo prachtig gemaakt wat zal ze daar blij mee zijn wil je ook mijn adres hahahah

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtig is deze schattige bag in die zachte kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig kraftzakje heb je er van gemaakt, kan me voorstellen dat Marianne er blij mee was.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat mooooooi! En dit stempeltje blijft zo lief (was één van mijn eersten, zal hem weer eens opzoeken)
    Prachtige details heb je verwerkt, Marianne zal er blij mee zijn.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Wendy wat een schitterend kado zakje heb je gemaakt.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ziet er super uit Wendy!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een ontzettend mooi zakje heb je gemaakt, die afbeelding is zéker heel lief!!! Zo heb je een hartstikke mooi kadootje!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw wat een prachtig zakje heb je gemaakt! heel mooi papier, mooie zachte kleuren en een super lief afbeelding! Ik vind het super mooi!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hey, ik kom hier via Sanne. Wat heb je een leuk blog en dat zakje is super.
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat prachtig dit zakje wendy en je hebt een prachtig cadootje,
    je laatste creaties zijn geweldig en heb er van genoten om ze weer te zien.
    fijn weekend meisje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. nou wat gaaff wendy ,dat zal marianne echt wel gaaf vinden xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh, wat leuk gedaan, Wendy! Het is zo'n schattige afbeelding en je hebt er een geweldig tasje mee gemaakt, echt super!!!
    Ik word er helemaal vrolijk van!!!
    Groetjes en fijne dag,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hej Wendy,
    Wat een beauty !
    De verpakking op zich is al een cadeau !
    Jij weet wel hoe je mensen moet verwennen.
    Dat je nog zo productief bent; ik vind het knap, want je zal het ongetwijfeld erg druk hebben met je lieve schat.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een schattig lief kaartje! stempeltje s echt geweldig!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel mooie gedaan, zo heb je inderdaad van een saai zakje een heel mooie creatie gemaakt. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wauw, dit is schitterend!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heel erg lief kaartje! Ik ben je gaan volgen! Ik heb sinds 2 dagen ook zelf een blog. Hopelijk wil je mij ook volgen.

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen