maandag 16 januari 2012

With Love


Hallo Allemaal!
Hebben jullie een goed weekend gehad? Wij hebben veel visite gehad, dat was erg gezellig maar het weekend vliegt dan ook zo weer om.
Dit keer wil ik jullie een kaart laten zien die ik gemaakt had voor DYSU Challenges, ik was in december 1 keer guest designer omdat ik een challenge gewonnen had. Het onderwerp van de challenge was "stripes" en deze kaart is daar uitgekomen.
Voor deze kaart heb ik Designpapier van Tilda gebruikt en heb zowel de binnen als de buitenkant beplakt.


Verder heb ik gebruik gemaakt van Shapeabilities van Spellbinders "fancy tags" en "Fleur de lis Motifs". De hoekjes zijn gestanst met Nellie's multiframes en de kleine vlindertjes zijn gemaakt met een ponsje. Ik heb bloemen, kant en parels gebruikt om de kaart verder te versieren en de takjes achter de bloemen zijn Creative Shapes van Crealies.

Ik vind het wel leuk om af en toe kaarten te maken zonder afdrukje, je krijgt dan een heel ander soort kaart. En je wordt gedwongen om toch meer andere dingen te gebruiken om de kaart "aan te kleden".
Natuurlijk ben ik ook weer erg nieuwsgierig wat jullie ervan vinden.
Fijne dag vandaag en tot blogs!!

Liefs,
Wendy

36 opmerkingen:

  1. Heel, heel mooi, Wendy! Zachte kleuren en alle details die je gebruikt hebt passen zo goed bij het design papier. Super!
    Hartelijke groet,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt een kaart a-al-Wendy:0) ik vind 'm prachtig!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh Wendy, wat een beauty van een kaart, schitterend!!!!
    Ga toch ook eens een poging wagen om het zonder afdrukje te doen. Vind dit echt geweldig mooi!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy,

    Wij vinden de kaart PRACHTIG , Zou ook eens zoiets moeten maken het zijn zulke bruikbare kaarten.

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowww wat mooi!!! Het is een beauty!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de kaart erg romantisch geworden Wendy. Ben je het bezoek nog niet een beetje beu :) lekker met z'n drietjes...
    Lieve groet, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik gebruik eigenlijk zelden een afdrukje. Jouw kaart vind ik super! Geweldig mooie kleuren, heel mooi gedaan.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 't Is een prachtig kaartje, net wat je zegt als je eens geen afdruk gebruikt moet je het op een andere manier aankleden, maar dat is heel goed gelukt. Mooi papier gebruikt ook. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Wendy

    Ik vind je kaartje prachtig je hoeft niet altijd een stempel te hebben dat bewijs jij maar weer eens top hoor

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi stijlvolle kaart Wendy. Ik vond het ook zo leuk om af en toe een ander soort kaart te maken en grappig: om dezelfde reden.
    Ik vind het trouwens heel mooi papier.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Wendy, wat een super mooi kaartje, mooie details en mooie snijmallen heb je gebruikt!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi lief kaartje. Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje, wat een beauty! Ik heb dit papier niet zelf, maar vind het elke keer schitterend! De lay-out van de kaart is prachtig. Leuk hoor, al die vlindertjes en bloemetjes!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hee meis, wat een Beauty weer! Prachtig aangekleed hoor en leuk ook de binnenkant, ik vergeet dat nog al eens....en eigenlijk wordt je kaartje daar toch completer van! Een super geslaagd kaartje! Leuk hoor al die belangstelling voor die kleine man! Wel druk maar ook wel weer gezellig! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi kaartje!!! Prachtig papier is dat, mooie kleurtjes!!

    gr. Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg mooie en stijlvolle kaart!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtig kaartje, mooi papier en lieve kleurtjes.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hej Wendy,

    Wat een heerlijk, rustige kaart is dit geworden.
    Vaak pak je toch snel een afdrukje en bouw je daar je kaart omheen.
    Dit is weer eens wat anders en hij valt bij mij ontzettend in de smaak.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi en vooral lieve kaart heb je gemaakt.
    En heeft zeker geen afdruk nodig, De gebruikte stansen zijn ook al zo mooi.
    Time flies met veel en regelmatig visite. Het is natuurlijk wel leuk om je mannetje te showen. Ik weet wel dat ik ook lege dagen plande, want af en toe 'lekker niks' is ook wel prettig!

    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kaart Wendy.... ben het helemaal met je eens dat een kaart zonder stempel een andere aankleding vraagt....jij bent d'r zeer goed in geslaagd.... erg mooie details.

    Gelukkig is dan eindelijk de kaart aangekomen... had 'm beter persoonlijk kunnen brengen; was sneller geweest hahaha...

    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een hele mooi kaart wendy, het geeft een hele sjieke uit straling Prachtig gedaan.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow, beeldschoon!! Ik vind dat het werken zonder afdrukje jou heel erg goed afgaat! Inderdaad moet je de kaart mee aankleden, dat is heel mooi geworden!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb je een super mooie, hele chique kaart gemaakt!! Prachtige papier in mooie kleuren en super details! Ik vind kaarten zonder stempel ook altijd zo mooi en heel elegant maar ik vind ze wel moeilijk maken! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wowwww Wendy,wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Wendy,

    Stijlvol kaartje !

    En dat bezoek ja kan begrijpen dat dat nu nog wat vermoeid is ook, niet? Zo vlak na een bevalling, jullie zoeken thuis misschien nog een evenwicht met zijn drieën,...maar natuurlijk ook wel een gezellige drukte en wie wil Lucas nu eens niet komen bewonderen hé :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel romantisch kaartje! Daar houd ik wel van! Leuk dat roze!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat heb je een super mooie kaart gemaakt Wendy!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wendy, wat een plaatje! Lief en schattig maar toch strak. Prachtig! Helemaal mijn ding! Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie kaart, Wendy! Leuk dat je ook de binnenkaart gezellig gemaakt hebt, dat vergeet ik eigenlijk altijd... Maar staat wel super! Leuk gedaan!!
    Groetjes en fijne dag,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig kaartje Wendy!! Hele mooie kleuren zo samen! Ik hou zo van roze (en lichtblauw hihi)!

    Gaat alles goed met Lucas!

    Groetjes, San (die haast niet kan wachten tot ze jarig is hahaha)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige kaart.
    Vooral de kleuren vind ik erg mooi.

    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw, ik vind dit een schitterende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen