dinsdag 7 februari 2012

Happy Day

Hallo lieve bloggers,
Het heeft even geduurd voordat ik weer een kaartje kon plaatsen. Onze kleine Lucas is momenteel bezig om een slaapritme te krijgen en daar hebben we onze handen aardig vol aan haha. Vandaar dat ik soms ook even wat minder tijd heb om jullie blogs te bezoeken, sorry hiervoor!
Dit kaartje heb ik voor Astrid gemaakt zij was zaterdag jarig, ik denk dat ze deze kaart inmiddels wel heeft ontvangen. Voor dit kaartje heb ik het designpapier van Tilda gebruikt, ook de rozen en de vleugeltjes komen van een knipvel van Tilda. Ik vind dit nog steeds erg mooi papier, vooral de kleuren spreken mij erg aan.


Het afdrukje heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden en het kroontje en de roos bewerkt met stickles. De randen van het designpapier heb ik ook bewerkt met stickles, een paperdistresser en distressinkt. De swirls zijn shapeabilities van Spellbinders "Doodle Parts".


Verder heb ik nog bloemen en parels gebruikt om de kaart af te werken en te versieren. Ik hoop dat Asrid het een leuke kaart vind en ik ben natuurlijk ook weer erg nieuwsgierig naar jullie reacties!
Een hele fijne dag verder!
Liefs,
Wendy

35 opmerkingen:

  1. Wat heb je een bijzonder mooi kaartje gemaakt, hele leuke details erin verwerkt!!! En succes met de kleine:)!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een supermooi kaartje Wendy, wat een mooie details weer!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart.
    Mooie kleuren.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw Wendy, wat een prachtig kaartje, het papier is inderdaad heel mooi.
    Ja met zo'n klein manneke zul je nu minder tijd hebben om t e freubelen, maar dat komt vanzelf wel weer, geniet maar lekker van Lucas.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ik vind hem prachtig hoor.
    Geeft niks hoor dat je soms iets langer afwezig bent,met kinderen hebben we die tijd allemaal,of al gehad zoals mij.haha
    Die van mij is 13 en heeft weer andere soorten van aandacht nodig,zoals huiswerk maken etc.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een beauty! heel mooi gemaakt Wendy en prachtig ingekleurd:0)
    grtz Jolanda
    suc6 en sterkte in deze vermoeiende tijd! hopelijk heeft de kleine man snel zijn ritme gevonden:0))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oohh wat een schattig kaartje Wendy, en het papier is inderdaad heel mooi, super schattig geheel heb je er van gemaakt met al die mooie bloemen.
    En rustig aan hoor je kleine man gaat nu voor het bloggen.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Wendy, leuk al dat roze!Succes met her slaapritme van Lucas, dat komt vast goed! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, het is een prachtcreatie! Ik vind hem super mooi, dus ik neem aan dat hij bij Astrid ook wel in de smaak valt. Het papier van Tilda is erg mooi, zeker in combinatie met deze lieve Tilda. Geef Lucas een knuffel van me!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi, feestelijk en lief kaartje! Daar zal je haar vastblij mee hebben gemaakt!

    Succes met het ritme vinden! Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje, mooie kleuren!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtkaartje Wendy wat zal ze daar blij mee zijn geweest


    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Wendy,

    Ik moest natuurlijk gelijk even kijken naar het blog van mijn nieuwe volgster :) jij hebt er ook weer 1 bij!
    Wat kun jij trouwens enorm mooi kleuren met de derwents, mij is dat nooit gelukt. Ik zit me helemaal aan je kaartje te vergapen :) en een leuk idee om die vleugels er zo bij te doen zeg. Echt heel erg mooi!
    Groetjes, Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooooh wat een schitterend kaartje Wendy, zo cute!! Ik vind het Tilda papier ook zoooo mooi!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou, ik vind het in elk geval een hele mooie kaart.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow wat een prachtig kaartje!!

    gaaf papier!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een echt mooi kaartje en het papier is zeker mooi. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is dit een schitterende kaart Wendy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Wendy, prachtige kaart.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Hoop dat je gauw in een prettig ritme komt samen met Lucas, maar geniet maar lekker van dat manneke. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. prachtige kaart, heel mooi gemaakt.
    geeft niet dat je niet zo vaak op blog te vinden bent, ik vind het knap dat je alsnog tijd hebt gevonden om een kaartje te gaan maken.
    ik had daar geen tijd voor. nu dat de kinderen wat groter worden gaat het wat makkelijker.
    veel plezier met je mooie ventje, geniet er zoveel van want ze worden zo groot.(:
    bloggen kan altijd nog wel weer.
    groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen
  22. WOw Wendy prachtige kaart heb je voor Astrid gemaakt zeg, ziet er supers uit.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lief kaartje en wat leuk met de engelen vleugeltjes gedaan zo !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat heb je een prachtige kaart gemaakt! hele mooie kleuren en super details! De vleugeltjes zijn ook zo mooi en ook de uitgeknipte rozen passen er zo mooi bij, echt een schitterend geheel!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een super lief en mooi kaartje, prachtig!!!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hej Wendy,

    Een beter excuus om even niet zo héél actief te bloggen kun je niet hebben.
    Ik hoop dat alles goed gaat met Lucas en jullie zelf.
    Deze kaart is in ieder geval weer een beauty.
    Inderdaad is het Tilda papier helemaal super !

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik was even bij blogs aan het neuzen en toen kwam ik deze tegen.
    Ziet er hartstikke leuk uit zeg.
    Ik word gelijk volger van je.
    Enne.... een super kaartje heb je gemaakt.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi, Wendy! Wat een fijne kleuren weer! Leuk dat je er een close-up bij hebt gedaan van het plaatje, je hebt het schitterend gekleurd en nu kun je leuk zien dat je leuke glitters op de haarband hebt gedaan! Super!!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Bedankt voor je mooie kaartje. Hij staat nog te schitteren op de kast. Leuk met al die glitters. Daar was Larissa helemaal weg van.
    Groetjes Astrid & larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een prachtige en super leuke kaart wendy.
    mooie opbouw ook en details.
    heerlijk he om bezig te zijn met dit koude weer.
    fijn weekend en liefs van an

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schitterende kaart Wendy!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. een heel mooi kaartje!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtige kaart zeg super, groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat is dit toch een mooi kaartje, zo romantisch met die bloemetjes zo. Erg leuk bedacht!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen