dinsdag 14 februari 2012

Have a lovely day

Hallo lieve bloggers!
Vandaag geen Valentijnskaart op mijn blog maar het verjaardagskaartje voor Sandra. Zij was vorige week vrijdag jarig en dus kan ik het kaartje nu wel op mijn blog zetten.
Voor dit kaartje heb ik designpapier gebruikt van BasicGrey "Cappella" en de basis is van aquarelpapier. De cirkel waar Tilda op zit is van kraftpapier en uitgestanst met een shapeabilitie van Spellbinders (Fleur de lis Motifs). Voor een "vintagelook" heb ik de randjes van het papier bewerkt met een paperdistresser en witte acrylverf.


Het afdrukje heb ik ingekleurd met Distressinkt. Vanmiddag heb ik weer lekker geoefend met het kleuren met distressinkt samen met Marianne. Ik vind het nog steeds zo'n mooie techniek maar moet nog veel oefenen hoor. Vooral het aanbrengen van schaduweffecten vind ik best lastig.


Ik heb de kaart verder nog versierd met papieren bloemen, veertjes, parels en kant.
Het kartonnen wieltje vond ik tussen mijn voorraad en vond hem hier wel erg leuk bij passen. Geen idee meer waar deze van is en waar ik hem vandaan heb. Zo kom je nog eens wat tegen tussen je scrapspulletjes...haha..

Een hele gezellige avond allemaal en ik kijk weer uit naar jullie berichtjes!

Veel liefs,
Wendy

36 opmerkingen:

  1. Het is echt een schatje! Het lijkt wel of Tilda op een schommel zit, leuk!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtig kaartje. Het kleuren gaat je al goed af hoor. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, Wendy wat een mooie kaart! Mooie kleuren en hartstikke goed gekleurd met de distress.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Ik vind het knap dat je met je kleine knul daar nog tijd voor hebt. En dan ook nog zulke lieve reacties op mijn blog geven. Helemaal super lief. Veel plezier met die kleine knul, hij is zo groot! xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi, romantisch kaartje! Helemaal top!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Wendy.... erg mooie kleuren. Vind dat het inkleuren met distress je al heel goed af gaat hoor (ik show mijn probeersels maar liever niet *lol*). Wat enig die 'oorknopjes' van Tilda....
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattige kaart Wendy heel mooi in deze kleuren prachtig gecombineerd met het papier.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi en chique vind ik je kaartje, Wendy!
    Knap dat je je ook gewaagd hebt aan het inkleuren met Distress ink. Veel succes verder! Het ziet er al heel heel goed uit!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wendy

    Wat een pracht kaart ik vind hem zo mooi en wat leuk met die veertjes superssssss

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hej Wendy,
    Hiermee wordt Sandra's verjaardag een échte Happy Birthday.
    Hij ziet er weer tip-top uit.
    Gezellig dat je bij Marianne bent wezen kleuren.
    En een mooi effect met zo'n griebeltje verf op de kaart.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig kaartje, Tilda zit daar zo mooi in de mooi bewerkte cirkel.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt. Prachtig papier en details heb je gebruikt.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind je kaart erg mooi geworden! Leuke details heb je gebruikt.
    Ben zelf ook flink aan het oefenen met distressinkt, maar het wil nog niet zo. Dan weer te nat, dan droogt het al als het nog maar net het papier raakt. En natuurlijk op zoek naar het perfecte papier. Ik heb al van alle kanten tips gevraagd en gekregen, dus als je ook nog iets kwijt wilt: graag!

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettende mooie kaart Wendy, die cirkel waar Tilda op ziet vind ik heel erg leuk! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Knappe kaart, zoals altijd bij jou weer tot in de puntjes afgewerkt! Dat kleuren gaat je goed af, ik doe het je niet na. Lief, dat verentoefje!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een superleuk kaartje, Wendy.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wendy,

    Wat een schattige kaart, mooi dat wieltje, dat geeft een prachtig effect! En ik vind je kleurwerk super hoor!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hee meis, wat een beauty weer! Ik heb hem in het echt al mogen bewonderen en het is echt een pracht kaart geworden en super kleurwerk hoor! Weet zeker dat Sandra er geweldig blij mee zal zijn. Ik vond het vanmiddag ook super gezellig! Samen kleuren is toch veel leuker en je leert weer veel van elkaar, tot snel! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou Wendy dat kleuren met de distress gaat je toch al goed af:0) het is een prachtige creatie geworden! Een aparte sketch en weer hele mooie details!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat laat je een prachtige creatie zien, ben helemaal weg van je kleuren en super leuke details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig kaartje Wendy!!! Ik vind je inkleuren heel goed gelukt hoor, mooi!!! Ik kan het niet met distress inkt.... vaak geprobeerd, zelfs op een beurs bij Gretha en Monique "les" gehad en daar lukt het dan wel redelijk maar eenmaal thuis maak ik er weer een potje van.... :), dus ik hou het maar bij mijn potloden en copics!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wendy, je hebt weer een geweldige kaart gemaakt zeg, mooie kleuren en het papier vind ik echt schitterend!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow dat is een mooie kaart geworden Wendy, en ja heerlijk dat freubelen samen.
    Groetjes angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, wat gaaf gemaakt! Die cirkel waar ze in zit, is prachtig! Leuke veertjes ook! Ik word er helemaal blij van!!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt Wendy, en wat een mooie details.
    Groetjes Trudy.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterend kaartje Wendy, WAUW!!!! Hele mooie details en kleurtjes, super!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterende kaart heb je weer uit je handen getoverd! Op de site van justanote geeft Diana een hele duidelijke uitleg over kleuren met distress! Het is maar even een tip.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw Wendy, hoe mooi is deze weer. Alles past weer zo mooi bij elkaar. En wat leuk in deze groene kleur.
    Ik vind dat het distressen je al best goed af gaat. Ik zie hele mooie kleurnuances.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een super mooie kaart Wendy!! Mooie kleuren en Tilda zit prachtig tussen de bloemen! Ook heel mooi gekleurd. Ik ben ook volop aan het oefenen met distress. Ik vind het wel super leuk om mee te kleuren! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie kaart.
    Mooie kleuren heb je gebruikt.

    P.s. ik geef een candy weg doe je gezellig mee?

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een plaatje van een kaart wendy.
    zo mooi met die veertjes en het kant.
    fijne week en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtig romantisch kaartje met dat kan en die veertje. Erg mooi gedaan Wendy.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen