donderdag 23 februari 2012

Hugs & Kisses voor Nellie


Hallo Allemaal,
Dit kaartje is voor Nellie omdat ze momenteel even niet zo lekker in haar vel zit. Ik heb al bericht van haar gekregen dat ze hem heeft ontvangen en gelukkig vind ze hem erg mooi, hopelijk knapt ze gauw weer wat op. Ik kan de kaart nu dus ook aan jullie laten zien.
Als basis heb ik aquarelpapier gebruikt en het designpapier is van Maja Design. De swirl is een Doohickey van Magnolia en ik heb Tilda ingekleurd met distressinkt.
De randjes heb ik bewerkt met een paperdistresser en witte acrylverf.
Verder heb ik nog gebruik gemaakt van wondgaas,kant,parels en bloemen om de kaart te versieren.

Mijn vader is vandaag 60 jaar geworden en ik ga zo even naar hem toe om een taartje te eten. Vanavond gaan we gezellig uit eten, daar kijk ik al naar uit! Wel spannend omdat we Lucas voor het eerst meenemen naar een restaurant. We hebben wel gekozen voor een kindvriendelijk restaurant met aardig wat lawaai haha. Dan zit je toch wat rustiger.

Ik wens jullie allemaal nog een hele gezellige dag verder!

Liefs,
Wendy

38 opmerkingen:

  1. Wauwww wat een super mooie kaart, super mooi van kleur en geweldige details!! Geniet vanavond!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje Wendy, lief dat lila, gefeliciteerd met de verjaardag van je vader en veel plezier vanavond! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ik heb hem in het echt dames en dan is hij zo mooi dank je wel lieve Wendy ik ben er heel blij mee en ik vind het zo lief van je je bent een schat En van harte gefeliciteerd met je vader heel veel plezier vanavond

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee vriendin! Als eerste van harte gefeliciteerd met je paps! Geef hem een dikke knuffel van mij vanavond! Je kaartje voor Nellie ziet er werkelijk schitterend uit! Weet zeker dat je haar hier een groot plezier mee gaat doen! Ik weet nog dat ik ook zoveel kaartjes mocht ontvangen en dat doet je wel zo goed! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart geworden Wendy, prachtig die paarse kleur.
    Groetjes en bedankt voor je felicitaties.
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel lief kaartje en een leuk gebaar. Gefeliciteerd met je vader en veel plezier in het restaurant en hopelijk doet Lucas het "goed" en laat ie zich ook horen( grapje).
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ten eerste van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je vader. Wat een lief gebaar, dit kaartje! Ik vind je kaart werkelijk prachtig! Smakelijk eten enne... jong geleerd is oud gedaan!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuk kaartje, Wendy.
    Gefeliciteerd met je vader zijn 60ste verjaardag.
    En voor vanavond gezelligheid.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schitterende kaart heb je gemaakt Wendy! deze tilda is zo lief en heb je prachtig ingekleurd! suc6 met de kleine Lucas, veel plezier en van harte met je vader:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Niet teveel eten he en gefeliciteerd met je vader.
    Prachtig kaartje zal ze zeker een beetje van opfleuren.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart Wendy, je en hier zal Nellie vast snel van opknappen.
    Gefeliciteerd met je vader.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je vaders verjaardag.... veel plezier!!!
    Wat een schitterende kaart Wendy!!! Prachtige kleuren en lay-out!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig kaartje heb je voor Nellie gemaakt, gefeliciteerd met je vader en veel plezier, gaat vast goed hoor met Lucas.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief lila kaartje is het worden. Ik kan me voorstellen dat Nellie hem leuk vond. Gefeliciteerd met je vader en veel plezier vanavond.
    Trouwens een leuke woordspeling: Een kindvriendelijk restaurant met aardig wat lawaai, dan zit je wat rustiger.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie kaart, vooral prachtige kleuren! Het bewerken met verf geeft een leuk effect, ik heb het al vaker gezien, maar zelf vergeet ik het natuurlijk steeds tot ik het weer een keertje zie enz..
    Spannend en leuk om met Lucas op stap te gaan/zijn. Hopelijk is het helemaal goed gegaan en hebben jullie heerlijk zitten genieten!

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel mooi lief kaartje.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een ontzettend mooi en lief kaartje heb je weer gemaakt zeg, prachtig!!! Mooie kleurtjes heb je gebruikt zeg!
    Gefeliciteerd met je vader!!! Is het goed gegaan in het restaurant met Lucas?? En met jullie natuurlijk... lekker gegeten? Vast wel!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hartstikke mooie kaart wie wordt daar nu niet blij van! Gefeliciteerd met de verjaardag van je vader.
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende kaart Wendy, en van harte gefeliciteerd met je vader.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. een leuke kaart en gefeliciteerd met de opa van Lucas!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw wat een schitterend kaartje Wendy, ontzettend mooi van kleur!! Gefeliciteerd met je vader!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Wendy, allereerst natuurlijk gefeliciteerd met de verjaardag van je vader. Ik hoop dat jullie lekker gegeten hebben en dat Lucas zich gedragen heeft....
    Je kaart is prachtig, erg mooi in deze tinten.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super mooie kaart Wendy!! Hele mooie kleuren en super details! Leuk met het omgevouwen hoekje! Ik vind het helemaal geweldig!!!
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je vader en ik hoop dat jullie een gezellige etentje hebben gehad. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hej Wendy; gefeliciteerd met paps.
    Een prachtig kaartje heb je voor Nellie gemaakt.
    Afgezien van de kleur vind ik de hele opmaak van de kaart erg mooi gelukt.
    Ben benieuwd hoe je etentje was met Lucas !!!!

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een super mooi kaartje!

    een leuk afdrukje en erg leuk papier!
    nog gefeliciteerd met je vader!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een supermooi kaartje!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie! Jij hebt vaak van die beeldschoen bloemenhoekjes en de distressrandjes zijn ook weer erg mooi hierop! Gefeliciteerd en veel plezier!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schitterend kaartje Wendy!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een prachtig kaartje. Hoop dat jullie lekker van het eten hebben genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schitterende kaart is dit Wendy!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Och, wat een gezellig dametje zo met haar pluutje! Leuk! Mooi in het zachte paars, helemaal super, Wendy!!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. woooooooooooowww, schitterend kaartje en dan die bloemetjes, erg mooi hoor!.
    ik vind je layouts van de kaarten ook altijd super.
    fijne zondag meisje en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat is dit een schitterend kaartje Wendy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooie kaart Wendy! Prachtig ook de kleur en de versierselen, helemaal af! :)
    groetjes, Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een mooie kaart.
    en wat een mooie kleuren.

    ik geef een verjaardags candy weg op mijn blog.

    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Een mooie romantische kaart. En prachtig in lila. Helemaal af. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een ontzettend leuk kaartje, erg mooie details,mooie bloementjes! Altijd spannend voor het eerst uit eten met je kleine. Het zal wel leuk worden!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Viavia kwam ik op je blog!
    Wat een prachtige kaarten maak je!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen