zaterdag 24 maart 2012

Babycreatie




Hallo Allemaal,
Het heeft weer even geduurd maar hier dan weer een creatie van mij. Omdat mijn nichtje deze zomer haar 2e zoontje verwacht heb ik alvast een cadeautasje voor haar gemaakt.
Ik wilde graag een tasje in vintagestijl maken omdat zij dat erg mooi vindt. En ik vind dat erg leuk om te doen natuurlijk!
Ik heb dus een kraftzakje beplakt met designpapier van Basicgrey (Cappella)en lichtblauw cardstock. De afbeelding van de baby is van een kaartje die ik in een woonwinkeltje heb gekocht, op de achterkant van het kaartje stond een versje. Hier heb ik een tag van gemaakt en heb deze aan het tasje vastgemaakt.



Verder heb ik het tasje afgewerkt met kant,lint parels, bloemen en mijn naamstempel. Ik zal nog even moeten wachten voordat ik het kan geven maar dan heb ik het in ieder geval alvast klaar. Zij komt niet op mijn blog dus ik kan hem al mooi aan jullie laten zien. Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!
Afgelopen dagen zijn wij naar een vakantiehuisje geweest, dat was even lekker om er uit te zijn met dit weer! Ik heb jullie blogs dus even wat minder kunnen bezoeken maar hoop daar dit weekend weer aan toe te komen.
Een hele gezellige avond verder!
Liefs,
Wendy

Met dit tasje wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
AnmaCreatief - favoriete kleurencombinatie(blauw en bruin)
Dutch Dare Cardchallenges - Cute and Cuddly
Hanna and Friends - Flowers
Creative Inspirations - Anything Goes

34 opmerkingen:

  1. WOW Wendy wat een prachtig tasje zeg, ziet er super mooi uit.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een supermooi tasje heb je gemaakt. Helemaal prachtig hoor. Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit mooi!!! Heel erg schattig, super geheel!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig baby tasje.
    erg mooi gemaakt.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk, Wendy.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi tasje.
    Een mooi plaatje met versje heb je gebruikt.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend vintage tasje Wendy, geweldig mooie kleurtjes en details heb je gebruikt, SUPERS!!!
    Heerlijk om er even uit te zijn he!!! Je had het weer wel mee :))

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend tasje Wendy, heel mooi afgewerkt ja gewoon een prachtig geheel.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw zeg, wat ontzettend mooi!!!! Daar zal ze vast héél blij mee zijn!!
    Wat heb je het getroffen met het weer, heerlijk om dat even weg te zijn!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wendy, wat een prachtig tasje ,het ziet er zo mooi uit.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wendy,

    wat een mooi tasje en zo'n lief versje, prachtig!

    Fijn dat je meedoet met de kleurenchallenge bij AnMaCreatief!

    Groetjes en fijne zondag,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, mooi! Dit tasje vindt straks vast een ereplaats in de babykamer.
    Fijn om te horen, dat het zo goed gaat met jullie! Jullie genieten vast volop van Lucas. Hij is al weer drie maanden bij jullie - heerlijk, he?!!!
    Fijne zondag,
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hee vriendin! Wat een pracht creatie heb je weer gemaakt! Weet zeker dat Esther hier heel blij mee gaat zijn, fijn toch dat je het al zo lekker op tijd klaar hebt. En zie ik het goed, heb je je nieuwe vlinderstansjes gebruikt?! Wat zijn ze gaaf!! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat vind ik dit mooi zeg.
    De kleurtje zijn ook zo mooi.
    Dussssssss alles is heel mooi.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heerlijk zo er een paar daagjes ertussen uit en dat met dit mooie weer.
    Je tasje is prachtig, mooie combi, het kraft met blauw.

    groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  16. super schattig zeg erg cute hoor xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schatjeeeee Wensy dat plaatje is ook zo lief je zal het maar krijgen

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oooohhh wat een dotje!!! Schitterende kleuren en wat een lief plaatje!!! Hier kun je tzt wel mee aankomen hoor; super gedaan Wendy!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een echte Wendy creatie! Alles past bij elkaar, mooie kleuren en perfect afgewerkt. Schitterend!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heeeeel erg mooi zeg! Wat een super lief tasje. Mooie details, leuk dat label met het versje erop. Is je nichtje vast heel blij mee.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig tasje! Plaatje is heel erg mooi, zo ook het versje! het is een toppertje hoor en ze zal er vast heel blij mee zijn. Jij kan er ook nog even lekker van genieten voor je het afgeeft!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. een echte Wendy creatie;0) prachtig hoor!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig tasje heb je ervan gemaakt.
    Heel lieve plaatjes. Hier kan je zeker mee aankomen, als de kleine er is.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Wendy,

    Fantastisch mooie creatie !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ziet er prachtig uit, Wendy! Mooie stijl, kleuren en details. Gaat je nichtje zeker 'bevallen'.
    Ik ben ook niet zo druk in blogland: het weer is veel te mooi, dus ik ben vooral in de tuin bezig. Komt wel weer.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat schattig Wendy! Supermooi gemaakt weer. Ik blog en knutsel ook niet veel op dit moment, weinig zin en inspiratie maar wel lekker genieten van het mooie weer als ik vrij ben.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hej Wendy,
    Wat een prachtig tasje is het geworden.
    En de tekst is ook zo lief!
    Hier gaat ze zeker blij van worden; als ik al tranen in m'n ogen krijg, hoe moet het dan wel niet met haar.
    Nouja, je weet wat voor huilebalk ik ben (Marianne's huwelijk)........
    Heel veel succes met de challenges !

    Een dikke knuf van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een super mooie vintage cadeau tasje Wendy!! Leuk met het omgevouwen hoekje en prachtige kant! Ook een heel lief afbeelding! Prachtig gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat is dit mooi en dat plaatje..dat stond zowaar 52 jaar geleden op mijn suikerbonendoosje...
    Bij jullie beschuit met muisjes...bij ons suikerbonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh wat een prachtig tasje!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een snoepie Wendy! Een echt prachtige tas. Mooie kleuren en geweldig gedecoreerd. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat leuk geworden, Wendy! Erg leuk ook met die tag met dat versje, dat maakt hem extra bijzonder! Mooi!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. prachtig is dit tasje Wendy en zo mooi gedecoreerd.
    geweldig om zo iets moois te krijgen.
    fijne paasdagen en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen