vrijdag 9 maart 2012

Vlinderkaart


Hoi Allemaal!
Eindelijk heb ik weer even wat tijd gevonden om jullie een kaart te laten zien, het heeft even wat langer geduurd dan normaal.
Deze kaart had ik al voor de geboorte van Lucas gemaakt maar ik had hem jullie nog niet laten zien.
De basis van de kaart is van kraftpapier en wit cardstock, het designpapier is van een papierblokje van de Action.


Voor de vlinder heb ik een stans gebruikt van Joycrafts en de kaders zijn gemaakt met Nellie's Multiframe's. De tag waar de tekst op staat heb ik gemaakt met een Shapeabilitie van Spellbinders en het strookje kraftpapier heb ik door een embossingmal van Provocraft gehaald en vervolgens bewerkt met distressinkt.
Verder heb ik de kaart nog versierd met parels en bloemen, de 2 grote heb ik zelf gemaakt van bruine koffiefilters. De groene takjes zijn gemaakt met een ponsje.

Ik ben erg benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden, het is heel wat anders dan mijn vorige kaartje.
Fijn weekend allemaal!
Liefs,
Wendy

40 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige en stijlvolle kaart is dit Wendy!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Wendy, ik ben op dit moment ook met een ander soort kaarten bezig. Zo leuk om te doen en weer eens iets anders dan inkleuren. Prachtig zijn de grote bloemen, ook maar eens proberen. Al met al een heel mooi sfeervol geheel. Mag je vaker doen hoor!

    Fijn weekend!
    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje Wendy! En het papier is ook mooi
    Groetjes angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaart zo zonder afdrukje.
    Ik vind het een topper!!

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie stijlvolle kaart Wendy!!
    Groetjes Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super stijlvol kaartje Wendy, erg leuk gedaan met die vlinder! Ik vind die zelfgemaakte bloemen ook mooi zeg, zijn erg goed gelukt.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooi kaartje heb je weer gemaakt!! Prachtige kleuren. Alles goed met je en met Lucas ook?
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat mooi, Wendy, met die vlinder die zo mooi naar voren komt! Het frame vind ik ook geweldig! Erg leuke kaart!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart, Wendy.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje Wendy, zo mooi van kleur!!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend mooie kaart Wendy!!! Vind je koffiefilterbloemetjes helemaal geweldig!!! Leuk idee!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een stijlvol kaartje, helemaal in stijl. In Wendy style. Dat vind ik nou zo leuk hier op jouw blog. Telkens weer van die perfect op elkaar afgestemde projecten!!!

    Gaat het goed met Lucas en jullie als ouders?
    Groetjes en een fijn weekend,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat mooi toch weer... zo'n mooi frame met de vlinder! Prachtige hoekjes en weer helemaal in evenwicht.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig die kleuren die je hebt gebruikt, een super mooie kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart.
    De kleuren vindt ik ook erg mooi.

    Veel Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hallo Wendy,
    via via kwam ik bij jou terecht. wat een leuke kaart heb je staan, en wat een gaaf idee om die bruine bloemen van een koffiefilterzakje te maken! super gewoon! groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Chique en geweldig mooi,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi geworden hoor, je romantische vintage vlinderkaart. Ziet er echt prachtig uit. De bloemen maken van koffiefilters had ik ook al eens ergens gelezen, maar was 't al weer vergeten :). Dus dat was een déjà vu en eentje om te onthouden.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart Wendy en bijna jarige Job al van van harte gefeliciteerd met je verjaardag hoop dat je een hele fijne dag zult hebben

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterend kaartje Wendy!!!! Ja, je zult nu wel wat minder tijd hebben met die kleine man om je heen.... maar je geniet er vast volop van!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Aha, je hebt een voorraadje gemaakt! Goed voorbereid, okay:-)
    Hij is zo mooi van kleur, mooi in evenwicht! Prachtige bloemetjes en vlinder!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wauw, wat een beauty, mooi papier en mooie details.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wendy, wat een schitterende en heel stijlvolle kaart.
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hee vriendinnetje! Wat een beauty weer, erg mooi weer je zelfgemaakte bloemen! Leuk ook het strookje met de embossingfolder, moet ik toch ook eens vaker gebruiken, ik vergeet altijd dat ik het heb... je hebt me weer inspiratie gegeven! Fijne avond en ik zie je morgen! Dikke knuf, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een heel mooi, nostalgisch kaartje! Grappig, die roos op het lijfje van die vlinder.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterende kaart Wendy, sjiek hoor.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een geweldig mooi kaartje Wendy, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. schitterende kaart.
    geweldig zo met die vlinder in het midden.
    en natuurlijk je bloemen zo in de hoeken.
    prachtig gemaakt.
    groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ...Zucht...wat prachtig! Hoe mooi is dit! De kleuren zijn mooi en de kaart is prachtig in balans. De bloemen zijn schitterend gedrapeerd. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een super mooie en hele chique kaart!! Ik vind het helemaal geweldig!! De bloemen van koffiefilters zijn ook prachtig!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooi Wendy, ik vind die kleine takjes bij de bloemetjes zo subtiel, passen er goed bij! En met een vlinder kun je (bij mij in ieder geval)niet fout!

    Gaat alles goed met Lucas?

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het is inderdaad wat anders Wendy en ontzettend leuk. Ik gebruik de Magnolia stempels ook nog wel hoor, maar wordt het soms een beetje zat. Vind ze wat kinderlijk. Dit kaartje is zo mooi van kleur en dan die bloemen!! Echt een juweeltje. Leuk gedaan die vlinder. Moet je meer doen. Het gaat je heel goed af.
    Gezellige zondag en groetjes van Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hej Wendy,
    Wat een mooi rustig kaartje is dit weer geworden.
    Ik maak de bloemen ook wel zelf van filters; wat een leuk effect is dat hè.
    Heb je een fijne verjaardag gehad?

    Dikke knuf van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een schitterende kaart is dit Wendy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. het is een beauty Wendy! heel mooi die zelf gemaakte bloemen:0) nog van harte met je verjaardag! Je 1e verjaardag als moeder zal wel heel bijzonder zijn...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wat prachtig deze kaart wendy met het frame in het midden.
    en de vlinder er op is zo mooi.
    ook een mooie rustige papier keuze,
    fijne dag en liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wauw, wat een beauty! Ik vind het een schitterende kaart.
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Mooie kaart vooral die kleurtjes

    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen