woensdag 18 april 2012

Een fijne verjaardag


Hallo Allemaal!
Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaart, was echt een feest om te lezen!
Dit keer wil ik jullie graag een vintage verjaardagskaart laten zien. De basis is van kraftpapier en het designpapier is van Pion. Ook de afbeelding en de vlindertjes komen van een knipvel van Pion. Achter de afbeelding heb ik een stukje ribbelkarton geplakt en deze oud gemaakt met distressinkt.


Verder heb ik de kaart afgemaakt met parels, kant en roosjes. De lila swirls zijn een Doohickey van Magnolia. Ik vind de kaart lekker voorjaarsachtig door de vlinders en bloemetjes. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Fijne dag verder!
Liefs,
Wendy

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
Stamptacular Sunday Challenge 159 - Freebie week
7 kids challenge blog - Die Cuts
Charisma Cards Challenges - Fancy Folds
Anmacreatief - Voorjaar

43 opmerkingen:

  1. ooh wat een mooie vintage kaart.
    Heel mooie gemaakt.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend mooi is deze kaart. Ik ben helemaal dol op vintage en met deze kaart laat je zo goed zien dat je niet alleen maar naar die felle kleuren hoeft te pakken wanneer je een kaart voor het voorjaar wil maken.
    Super gedaan!!!

    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart heel mooi geworden, helemaal vintage door de afbeelding, het DP en het kant.
    Hoe gaat het met Lucas? Vast al een hele 'vent':)

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Top, zo'n vintage-kaartje! Mooie kleurtjes en prachtige details! Ga zo door!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Wendy!!
    wat een schitterende kaart is dit zeg!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig, romantisch kaartje! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een plaatje van een kaart Wendy zo mooi dat vintage stijl

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I absolutely ADORE this card! Stunning! So much work and love has gone into it.

    Thank you for joining us at Charisma this week! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart en net wat je zegt een echte voorjaarskaart. Ik vind hem prachtig. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart Wendy, mooi van kleurtjes ik hou er wel van, prachtig versierd met het kant en dan het papier achter het afdrukje heb je dat zo gevouwen vind het geweldig.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig kaartje, Wendy.
    Wat een schitterende kleuren.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi geworden, Wendy! Dat ribbelkarton er achter vind ik heel leuk staan en ook de oude ansichtkaarten. Heel sfeervol plaatje zo!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. o wat een prachtige kaart, heel sfeervol!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Via via kwam ik op jouw blog...wat een schitterende creaties zag ik bij je. Zo ook deze kaart, supermooi! Ik hou ook o.a. van vintage.
    Ik word volger bij je. Mss vind je het leuk om eens terug te komen kijken?
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat een mooie kaart! Mooi plaatje, staat er perfect bij. het ribkarton erachter geeft een leuke structuur aan je kaart en dan ook nog leuke indeling. Leuk die waaier van papiertjes.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart met een geweldige sketch, super geheel!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. He Wendy wat een mooie kaart is dit geworden. Hoe gaat het met je zoontje?
    Lieve groet Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een schitterend kaartje Wendy!! Super mooi van kleur en geweldige details. Hoe je het ribbelkarton heb verwerkt, prachtig!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart in vintage stijl. Heel mooi gedaan. Ik zie allemaal leuke dingen. Ribbelkarton, die waaier van papier. Heel orgineel.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende kaart Wendy,Lief plaatje,prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een geweldig mooi kaartje Wendy, prachtige kleuren en details!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. prachtig kaartje, leuk met het ribbelkarton, mooi de kanten strik.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Wendy, wat een gaaf kaartje weer>lekker vintage. Mooie opbouw van papier!
    Het is een plaatje!
    Fijne avond!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een heel mooi vintage kaartje. Alles past bij elkaar qua kleur en sfeer.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige vintagekaart Wendy! Hier hou ik ook wel van, prachtige kleurtjes. Een heel mooi geheel.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind die kartonnen dozen toch zo een leuk effect hebben op kaarten.
    Zo ook bij die van jouw,helemaal leuk!!

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw meisie! Deze is wel weer heel mooi. Leuke sketch heb je gebruikt en alles past en match weer zo mooi bij elkaar! De ontvang(st)er zal hier zeker heel blij mee zijn! hihi, deze is vast nog niet voor mij.... Dikke kus! Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. WOWOWOW Wendy wat een prachtige kaart heb je gemaakt zeg, geweldig.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een super mooie vintage kaart! Mooi papier en super details! Ik krijg helemaal zin om ook weer eens een echte vintage kaart te maken als ik dit zie! Nu nog de tijd vinden! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ohhhh zeg, wat een ontzettend mooi kaartje, geweldig!!!!!! Ik vind dat vintage-achtige zoooo mooi, super!!!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig gedaan Wendy!!! Erg mooie details. Vind dat ribbelkarton er achter helemaal geweldig!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een ontzettend mooi kaartje. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, helen

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtig Wendy! Alle laagjes en details, echt een kaartje om bij weg te dromen!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  34. hoi wendy,
    dit is echt weer jouw stijl, zo mooi gemaakt.
    super!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh wat is dit een prachtige kaart! Zo leuk in de vintagestijl.
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hi Wendy,
    wat is dit weer een prachtig kaartje. Dat zachte lila, de combi met het stoere ribkarton, de kantjes en de bloemetjes. Alles even mooi, prachtig en lief. Helemaal geslaagd, Wendy. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hej Wendy,
    Wat een heerlijke kaart is dit geworden.
    Grappig hoe ik meteen kan zien dat ie van jou is.
    Je werkt altijd met zulke mooie details.
    Héél veel succes met de challenges.

    Liefs van lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wowwwww, ik vind hem prachtig Wendy!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. stunning! Thank you for joining us at 7 kids challenge this week! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oi Wendy!!!

    Lindíssimo cartão. Parabéns você é a vencedora do sorteio da DURVINA.

    Beijos

    BeantwoordenVerwijderen