maandag 9 april 2012

Heartfelt Wishes


Hallo lieve bloggers!
Hebben jullie allemaal een fijne Pasen gehad? Helaas zat het weer vandaag niet helemaal mee. Wij wilden een stuk gaan wandelen maar zijn uiteindelijk thuis met een film op de bank terecht gekomen. Eerste Paasdag zijn we bij mijn ouders en schoonouders geweest en hebben heerlijk gegeten.
Dit kaartje heb ik voor mijn vriendin Marianne en haar man gemaakt voor de Pasen. Het is niet echt een Paaskaartje geworden maar Marianne wilde graag dat ik een kaart zou maken met dit afdrukje. Deze heb ik namelijk van haar gekregen toen we samen gingen oefenen met inkleuren met distressinkt en zij vond hem erg goed gelukt.



De basis van de kaart is van aquarelpapier en paars cardstock, het design papier is van Maja Design. De cirkels heb ik gemaakt met nestabilities van Spellbinders en de vlinders zijn gemaakt met een stansje van Cheery Lynn.
Verder heb ik de kaart versierd met bloemen, plaksteentjes en parels. Ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden. Marianne is er erg blij mee, ze heeft hem inmiddels ontvangen. Geniet allemaal nog even van het laatste "restje" van de 2e Paasdag!
Liefs,
Wendy

41 opmerkingen:

  1. Hee meis, Nou hij staat hier te pronken hoor! Inderdaad was/ben ik helemaal weg van dit afdrukje en je hebt Tilda zo prachtig gekleurd! Je hebt er een schitterende kaart van gemaakt hoor, helemaal top! Jammer he, deze veregende 2e paasdag....Ik heb heerlijk zitten scrappen, dat wel! Dikke knuf, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat is tie mooi! Gaaf dat paars en super ingekleurd, groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig geworden Wendy! Ik snap dat Marianne er blij mee is, zoveel mooie details en inderdaad super gekleurd!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooohhh wat een schatje, super zeg, wat een prachtig geheel, mooie kleuren ook!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Wendy,lief die stempel,mooi papier en kleuren.
    Wat een leuk model zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig mooi kaartje Wendy!!! Super met al de cirkels.
    Kan me voorstellen dat je vriendin hier erg blij mee is, het is een plaatje!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachitge kaart ! heel erg mooie kleurtjes, toppie modelletje. I love cirkels, kan je zeker niks fout mee doen !
    grtjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Wendy, wow wat mooi geworden in deze bijzondere vorm. Je hebt Tilda inderdaad prachtig gekleurd. Fantastisch resultaat.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw zeg, wat een mooi kaartje zeg, mooi model ook!! En je kleurwerk is super prachtig, kan me voorstellen dat Marianne daar een kaartje mee wilde hebben en hier is ze vast héél blij mee!!!

    gr. Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw, prachtig is je kaart.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi wendy, prachtig ingekleurd, mooie kleuren en met super mooi papier er een prachtig geheel van gemaakt.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Wendy, en heel mooi van model en zeker ook het gekleurde geweldig zeg.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig, Wendy.
    heel mooi ingekleurd en dat papier....is erg mooi!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wendy wat een snoepie. Wat een leuk model. Heel leuk gedaan. Het afdrukje is ook al zo mooi. En alles is weer met zorg bij elkaar gezocht.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart Wendy! Geweldig leuk model is dit zeg!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart is dit geworden. Mooi gemaakt met dat hart model. Mooie kleuren en mooie stempel. Helemaal goed.Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart, mooie kleuren en het model vind ik super,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Wendy

    wat een prachtkaart en wat een leuk model nou je zal het maar krijgen marianne is een bofkont

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat ziet er schitterend uit Wendy!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een leuk kaartje hoor Wendy.
    Leuk model ook.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou.. zeg maar HEEL goed gelukt! Prachtige kaart, Wendy en ik vind het model ook geweldig.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart Wendy!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind je kaartje ook helemaal leuk geworden zo.
    Heel leuk model ook weer eens iets anders.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh, deze vind ik leuk, Wendy! Ik ben gek op paars, dus dat helpt ook een beetje, maar ik vind de vorm ook helemaal super!! En zo schattig zo!!
    Groetjes en fijne dag, weer geen wandelweer helaas, maar dat komt vast snel weer!
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi Wendy, wat een geweldige creatie. Zo origineel. Prachtig ingekleurd ook. Super! Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw wat een prachtige kaart Wendy! Wat een super leuke model!! Ook heel mooi papier in een mooie kleur en je hebt geweldig gekleurd!! Een Top kaart!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind deze ook erg mooi ingekleurd> Je hebt er weer een bjoutie van gemaakt.Het geheel ziet er prachtig uit.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat is dit een supergaaf kaartje Wendy in prachtige kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig kaartje, leuk afdrukje en mooie kleuren!
    Gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een prachtig kaartje is dit geworden. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een gave kaart zeg! En wat kleur je mooi met distress, ik tob maar een eind weg. Heb al tig soorten papier uitgeprobeerd, maar nog steeds niet tevreden eigenlijk. Nou ja, ik blijf proberen, want leuk vind ik het wel.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ooohhh Wendy wat een beauty zeg... prachtige kleuren en zo'n leuke vorm!!! Geweldig zoals jij kunt inkleuren!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een hele mooie kaart, inderdaad heel mooi gekleurd.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik ben onder de indruk van de aquarellen inkleurkunsten! Het is werkelijk een plaatje, je kaart voor Marianne! Ze heeft zo een lieve vriendin echt verdiend!
    Fijne zonnige zondag, zodat jullie dan lekker een wandeling met Lucas kunnen maken. Gaat het goed met jullie kleine man?
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hej hej,
    Wanneer starten je workshops?
    Jemig meis, wat ben jij rap gegroeid in het edele scrappen!
    Dit is weer een échte Wendy-kaart geworden.
    Hiermee tover je bij Marianne en Gert een glimlach op het gezicht die je er niet zomaar even afpoetst.
    Prachtig gedetailleerd.

    liefs van lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wow, wat vind ik dit een geweldige mooie kaart zeg.
    mooi van vorm en wat is tilda schitterend ingekleurd.
    en de bloemetjes in de hoek, maken het tot een super mooi geheel.
    liefs van an

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wat een schattig kaartje.
    erg leuk gemaakt.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een prachtige kaart, zo mooi!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Wendy!! Echt een plaatje en het past allemaal zo mooi bij elkaar!! Supers gekleurd ook! Een feestje om naar te kijken hoor!

    Lieve groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen