woensdag 25 april 2012

Kaartje voor Marjan

Hallo Allemaal!

Dit kaartje heb ik voor Marjan gemaakt omdat ze vrijdag jarig is, ik denk dat ze de kaart inmiddels wel heeft ontvangen en daarom kan ik hem ook aan jullie laten zien.
Voor de basis van de kaart heb ik kraftpapier gebruikt en de randen bestempeld. Het papier met tekst er op heb ik van internet en de randen bewerkt met distressinkt (vintage photo). Vervolgens heb ik er ribbelkarton overheen geplakt (deze randen ook weer "oud" gemaakt).
Vervolgens heb ik aardig wat kant en bloemen gebruikt om de kaart verder te versieren.


De zijkanten van de kaart heb ik geponst met een randpons van Martha Stewart. En in het midden de tekst gestempeld op aquarelpapier.
Het was mijn bedoeling om er een romantisch kaartje van te maken en ik ben zelf wel blij met het resultaat. Ik ben natuurlijk ook weer erg benieuwd naar jullie mening!

Veel liefs,
Wendy


29 opmerkingen:

  1. Hoi Wendy

    wat een schitterende kaart echt een beaty

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig Wendy, Marjan zal er vast blij mee zijn.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Mooi dat craft in combinatie met paars en wit.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, deze zal vast en zeker in de smaak vallen bij Marjan.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is zeer zeker een romantische kaart geworden. Heel mooi. Dat kraft doet het hier heel goed bij.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Wendy! Erg leuk dat ribbelkarton! En hoe verstuur je zo'n kaart, zodat de bloemetjes en strikjes mooi blijven?

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw meis, een topcreatie weer! Super mooi gemaakt, alles past weer zo mooi bij elkaar. Weet zeker dat Marjan er ook reuze blij mee zal zijn! Begin wel nieuwsgierig te worden naar mijn verjaardagskaartje hoor, hihi! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik sluit m helemaal aan bij aleida,ik vind het kant ook super!!
    Groetjes angelique

    Ps kom je volgende keer ook?????

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Wendy, zal Marjan zeker blij mee zijn! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi romantisch kaartje, Wendy.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart!!! Marjan zal er blij mee zijn.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oohhh wat mooi zeg, schitterend!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat een prachtige stijlvolle kaart is dit. En zo mooi aangekleed. Je hebt een oog voor detail.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wat een leuke envelop-kaart is dit, Wendy! Mooi, met al die leuke kant-achtige randjes, dat staat super! Leuk lettertype ook in de tekst, en de mooie bloemetjes en strikjes maken hem helemaal af!! Mooi!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is dit een schitterende kaart Wendy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Romantisch.... dat was ook het eerste wat ik zei, toen ik je kaartje zag, dus dat is goed gelukt! Je hebt 'm erg mooi aangekleed, super!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou je kaartje is super romantisch geworden naar mijn idee,prachtig.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw Wendy wat een mooie romantische kaart! Ik ben er helemaal weg van! Super mooi gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi en super romantisch. Een prachtig kaartje om te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat is het zeker!! Het is een prachtige kaart! Mijn vriendin zat er ook over te ahhen en ohhen.. :) Dank je wel Wendy, ben er heel blij mee!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel erg mooi en zo romantisch!!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schatje heb je weer gemaakt! Het ziet er zo mooi uit!
    Fijn weekend!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. O zo mooi is deze kaart!! Heb hem in het echt gezien bij Marjan en was er gelijk weg van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ooooh wat ziet dit er weer schitterend uit, prachtig hoe alles weer bij elkaar past!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. HalloWendy, wat een prachtige creatie. Mooi met dat ribbelkarton.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. erg leuk kaartje.
    erg mooi gemaakt.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hej hej,

    Waar haal je de tijd vandaan?
    Wat een prachtig, romantisch kaartje.
    Heerlijk, al die bloemen.
    Ik ben benieuwd naar Lucas' eerste woordje straks....... zal wel scrap of zo zijn.
    Het mannetje boft maar met een mams die straks zo goed z'n fijne motoriek met 'm kan oefenen.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Schitterende kaart Wendy.... daar zal Marjan blij mee geweest zijn...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen