woensdag 23 mei 2012

Kaartje voor Marianne

Hallo Allemaal!

Nou eindelijk hebben we hier nu een lekkere regenbui. Ik vond het zo benauwd vandaag, dus straks lekker alles openzetten.
Ik wil jullie het kaartje laten zien die ik voor Marianne's verjaardag heb gemaakt. Ik vond het leuk om een keer wat hardere kleuren te gebruiken. En dit leuke papier van Eline Pellinkhof (Eline's Folklore) had ik een tijdje geleden gekregen van Sanne toen ik haar candy had gewonnen.
Ik heb Tilda ingekleurd met distressinkt en heb het afdrukje uitgestanst met nestabilities van Spellbinders.
Het roze hoekje is een stans van Nellie's multiframes en de tekststempel is van Nicole Verkooijen.

Om de kaart verder te versieren heb ik bloemen, parels en plaksteentjes gebruikt. Marianne was er erg blij mee en ik ben natuurlijk ook weer erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Een hele gezellige avond verder!

Liefs,
Wendy


27 opmerkingen:

  1. Je kaartje vind ik erg leuk geworden.
    Ik hoorde net op de radio dat het in een ander deel van Nederland noodweer is dus daar zijn ze niet zo blij met de regen.haha

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee vriendinnetje! Ja hij is inderdaad super mooi! En of ik er blij mee ben! In het echt is tie nog veel mooier! Enne...ik zie dat het gelukt is met de fototjes onderaan je berichtjes, leuk hoor! Tot snel! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is een enige kaart geworden Wendy:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Wendy! Deze kaart heeft Merianne vast erg mooi gevonden!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig kaartje, heel mooi in deze kleuren, hier is het nog droog hoor.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wendy

    Wat een mooie kleurrijke kaart, tilda komt heel zacht over, erg mooi ingekleurd.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Wendy, super mooie kleurencombinatie!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Wendy..... erg mooie kleurencombinatie. Prachtig gedaan met dat label!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart Wendy,lief dat meisje,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig kaartje, Wendy.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi ingekleurd Wendy!!!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi Wendy. Je ziet dat met andere kleuren werken je ook goed af gaat. En Tilda is supers ingekleurd.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow....wat een mooie kaart gemaakt.
    met die kleuren kan jij ook wel mee omgaan....prachtig!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief kaartje heb je gemaakt, heel mooi, prachtige kleuren!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lieve kaart, het ziet er prachtig uit. Lief afdrukje en mooie kleuren!
    Groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind je kaart heel goed gelukt. Vooral Tilda is erg mooi gekleurd!
    Hier geen bui gehad afgelopen woensdag, had wel gemogen voor de tuin, maar ik klaag niet :)!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is zeker leuk om eens wat anders te doen en je hebt er weer een heel mooie van gemaakt, of je nu in zachte of sterke tinten werkt. Erg leuke detail dat ronde label!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O zo mooi, en het kaartje en de kleuren!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooiii!! Ben dol op deze kleuren. Lief stempeltje en leuke details.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hej Wendy,
    Ik stond voor Marianne's kaarten-oogst en moet zeggen dat ik 'm er niet meteen uitpikte als een echt Wendy-kaart.
    Grappig, hoe je zo ineens een totaal andere kant van iemands creativiteit kunt zien.
    Hij is prachtig geworden en natuurlijk helemaal mijn kleur.

    Liefs van lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. een heel mooi kaartje Wendy!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een schitterend kaartje wendy, en dan die kleuren.
    dit is the WOW factor.
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele andere kleuren dan ik van je gewend ben, Wendy maar ook superleuk. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie kaart.
    erg leuke kleuren.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw, een kadootje in de brievenbus voor degene voor wie dit kaartje bestemd is!! Echt top!!

    BeantwoordenVerwijderen