vrijdag 11 mei 2012

Proficiat

Hallo Allemaal!

Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaart! Hier wordt ik altijd helemaal blij van. Dit keer wil ik jullie weer een keer een kaart laten zien zonder afdrukje. Ik blijf dat namelijk ook heel erg leuk vinden om te doen. Ik wilde graag een kaartje maken in zachte kleuren en ik heb hiervoor papier gebruikt van een blokje van de Action. De tekst heb ik uitgestanst met een nestabilitie van Spellbinders en de achtergrond met distressinkt bewerkt. De swirls zijn een Doohickey van Magnolia en, zoals altijd, heb ik bloemen, parels en kant gebruikt voor de afwerking.

Helaas had ik de laatste week wat minder tijd om te bloggen dus vandaar dat jullie mij wat minder hebben gezien.
Ik hoop dat dit weekend weer een beetje in te kunnen halen.

Allemaal een heel fijn weekend!!

Liefs,
Wendy

31 opmerkingen:

  1. Het gaat je ook erg goed af hoor dit soort kaartjes zie ik wel.
    Heel leuk kaartje geworden.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad dit is ook al weer zo,n mooie kaart geworden met prachtig papier.
    Lieve groet Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaart zo zonder afdrukje, ik bak daar nooit iets van....
    lieve kleurtjes.

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Wendy!!! Mooie zachte kleuren... een heel mooi geheel!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend, wat een mooie pastelkleurtjes,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi kaartje, prachtig kant heb je gebruikt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Wat een sierlijke kaart is het geworden! Ik ken het probleem van te weinig tijd hebben, helaas... Maar dat komt wel weer, toch?! Deze is in elk geval super!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart zonder een stempeltje of plaatje te gebruiken. Het blokje van de Action heb ik pas ook gekocht.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit een schitterende kaart Wendy.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend kaartje, zo mooi van kleur!!! Als ik jou prachtige kaartje zo zie, ga ik ook maar eens een poging wagen zonder afdrukje ofzo een kaartje te maken.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hee vriendin! Super mooi gemaakt weer hoor! Ik hou er wel van. Prachtig deze mooie zachte kleurtjes. Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dit een schitterende stijlvolle kaart Wendy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaart is helemaal super!!!! Ik hou wel van kaarten zonder `poppetjes`.
    Dank je nog voor je lieve reactie op mijn blog.
    Groetjes en een fijn weekend! Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het een schatje en ik hou ook zo van zachte kleuren heel mooiiiiiiiiiiiiiii

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend Wendy. Zo mooi alles bij elkaar passend. Heel fijntjes en prachtig versierd.
    Ik hou wel van zulke kaartjes.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie kaart. Heel mooi papier, ik wist niet dat de A. ook zulke zachte tinten heeft. Moet maar weer eens op jacht.....
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig kaartje zeg!!! Ja, je hebt ook niet altijd een plaatje nodig voor een kaartje, zo is het ook heel mooi!!! Schitterende kleurtjes!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtig kaartje, mooi van kleuren combinatie.
    dat kantje is ook zo prachtig!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind dit echt een supermooi kaartje. Heel mooi kantje heb je gebruikt zeg! Prachtige kleuren en 'n afdrukje is zeker niet nodig.
    Ik kom zelf ook wat minder aan bloggen toe, er is zo veel leuks te doen! En dan ook nog gewoon werken :) Nou ja, we komen elkaar vanzelf weer een keertje tegen. Goed weekeinde!

    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wat een snoesje is deze kaart, mooi zijn die zachte tinten, maar vooral jouw Wendy touch doet het hem!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie romantische kaart. Super leuk zoals je de parels in/op het lint hebt geplakt

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hej Wendy,
    Wat een heerlijk romantische uitstraling heeft dit kaartje.
    Weer een leuk stukje inspiratie.
    Automatisch pak ik toch snel een afdrukje, maar dit is een erg mooi alternatief geworden.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Die zachte kleurtjes doen het altijd goed. een lekker romantisch kaartje geworden. Leuk gedaan. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig Wendy, ik heb zo'n bewondering voor jouw stijl, zo elegant!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat heeft deze kaart een prachtige uitstraling Wendy, en de pastel kleuren zijn super.
    maar je werk van de vorige post is ook helemaal te gek.
    de bloemtetjes staan er zo mooi op.
    fijne dagen en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een mooie kaart met die pastel kleurtjes,knap gedaan.

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Wendy

    Gefeliciteerd met je gewonnen candy bij Durvina. Via haar kom ik even een kijkje bij je nemen en wat een mooie creaties maak jij.... echt heel mooi. Ik kom snel weer op visite.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hi Wendy, je bent een heel kreative Lady! Bedankt voor die vele wondermooie inspiraties en ideen! Neem ook eens een kijkje op mijn kreative website.
    Bettyscardsandpaperdesign.com en Hobby-crafts-and-paperdesign.de (mijn online shop af 18 MEI 2012 geopend!)Ik ga ze ook nog in het vlaams schrijven, ben Belgische, woon in Duitsland)Vele Groetjes uit Deutschland

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hi Wendy, je kaart is zo mooi. Prachtig zacht van kleur en je papierkeuze is geweldig. Heel bijzonder. Je vorige kaart was ook al zo apart en mooi. Altijd de moeite waard om bij je langs te komen. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Wendy ,

    Superrr mooie kaart hij staat te pronken op de kast !!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen