dinsdag 11 september 2012

Nieuw huis, nieuw kaartje en nog meer nieuws....



Hoi Allemaal!
Hier dan eindelijk weer een bericht van mij, sorry dat jullie er zo lang op hebben moeten wachten. Het heeft even geduurd maar inmiddels wonen we in ons nieuwe huis. We zijn er erg druk mee geweest maar gelukkig is het allemaal erg mooi geworden en voelen we ons al helemaal thuis. Zelf heb ik het na de verhuizing even wat rustiger aan gedaan omdat mijn lijf dat even nodig had, ik ben namelijk voor de 2e keer in verwachting! Onze Lucas is nu 9 maanden en de 2e verwachten we 4 februari 2013. Het is vrij snel achter elkaar maar daar zijn we dan ook super blij mee!
Het zal straks, en nu ook al, vast erg druk worden om het scrappen en bloggen te combineren met 2 kleine ukkies. Even heb ik er ook over nagedacht om te stoppen met mijn blog maar dat vind ik zo vreselijk jammer. Waarschijnlijk kan ik  minder snel wat nieuws plaatsen en niet altijd reageren maar ik heb toch besloten om door te gaan met bloggen. Na deze blogpauze heb ik jullie (en natuurlijk jullie creaties!) alweer zo gemist dat ik blij ben met dit besluit.


Ik vind het dan ook erg leuk om jullie weer een kaartje te laten zien! Deze keer weer met een afdrukje van Magnolia en ik heb Tilda ingekleurd met Distressinkt. Het dessignpapier is van Craftysecrets en de basis van de kaart is van aquarelpapier. De teksstempel en swirls zijn van Magnolia en de tag waar het lint doorheen geregen is heb ik gekregen van Marjan toen ik haar Candy had gewonnen, hij is van Spellbinders.
Verder de kaart afgewerkt met parels, bloemen (waarvan de blauwe zelfgemaakt) en een doily in de vorm van een hart.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en ik ga weer gauw jullie blogs langs om de laatste creaties te bewonderen!

Veel liefs,
Wendy

30 opmerkingen:

  1. Ohhhh Wendy, wat leuk voor jullie dat je weer in verwachting bent, van harte gefeliciteerd hoor.
    En blijven bloggen hoor, dan kom je maar wat minder in beeld maar dat is waarschijnlijk wel de ontspanning.
    Je kaart is weer helemaal geweldig zoals altijd, wat een mooie kleuren zeg, supers.
    Groetjs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooi kaartje.
    Wie wil nu niets zo iets moois ontvangen.
    Prachtige details en mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst van harte met je tweede zwangerschap. Erg fijn dat de verhuizing achter de rug is en je rustiger aan kunt doen. Met een kleintje en een zwangerschap zal het soms erg vermoeiend zijn. Heel begrijpelijk als je dan minder tijd hebt om te bloggen of te hobbyen, zeker als de tweede er is. Hopelijk zal het dan toch soms wel lukken.
    Je kaart is prachtig, zoals altijd mooi afgewerkt. Wat fijn dat je de Spellbinders goed gebruiken kunt!
    Jij wordt weer moeder, ik word binnenkort oma, nog even en dan zal mijn kleindochtertje er zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat suuuuuuper leuk nieuws zeg, een nieuw telgje onderweg! En leuk dat je toch blijft bloggen, al is de frequentie dan misschien wat lager, heel begrijpelijk overigens. Enne natuurlijk ook een heel leuk kaartje! Mooie kleuren!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Mooi kaartje heb je gemaakt!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GEFELICITEERD!!!!!!! Wat ontzettend leuk zeg!!! Ja, dan moet je gewoon goed naar je lichaam luisteren en even een stapje terug doen... je hebt het al druk zat met Lucas ook....
    Je kaartje is weer prachtig!! Ik vind je blauwe bloemen schitterend!!!! Waar heb je die mee gemaakt?

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Wendy,
    wat goed nieuws....zwanger....gefeliciteerd.
    en lucas al 9 mnd...ooo...wat gaat dat snel.
    inderdaad wel blijven bloggen, ook al wordt het wat minder, geeft niet. af en toe een berichtje is ook prima.
    heel veel succes!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke nieuws vertel je ons! Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed gaat met je en dat je heerlijk kunt genieten van je zwangerschap. Het zal vast heel anders zijn nu je al zo'n kleine deugniet om je heen hebt :) Fijn ook dat jullie je zo thuis voelen in je nieuwe huis, ook hiervan moet je vooral genieten.
    Gelukkig stop je niet met bloggen, want ook al ben je er niet zo vaak, het blijft een genot om naar je kaarten te kijken, zoals ook bij deze kaart: het is een beauty!
    Nou meid, doe rustig aan, het blog loopt niet weg en het blijft gewoon leuk om zo contact met elkaar te hebben!

    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat je weer terug bent Wendy en dan met zulk leuk nieuws en een mooie kaart. We zien elkaar in oktober, leuk gesellie.
    He fijn dat je er weer bent.
    Lieve groet Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat leuk voor jullie van harte gefeliciteerd en we horen graag wat van je en wat is je kaart weer mooi ik heb je gemist

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je zwangerschap! En ik kan me voorstellen dat je nu minder tijd zult hebben, maar ik ben blij dat je toch doorgaat met bloggen.
    Oh ja, je kaart is trouwens een beauty!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat sweet is je kaartje!
    Superleuk dat je in verwachting bent, gefeliciteerd. Voor de kinderen later alleen maar leuk dat ze weinig schelen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk blog bericht, hier word ik vrolijk van.
    Van harte gefeliciteerd, natuurlijk zul je het druk krijgen, maar geniet er in ieder geval van...
    Wat is je kaart gaaf, en zeker niet stoppen met bloggen hoor!


    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ontzettend leuk nieuws Wendy, van harte! En wat een prachtige kaart...zucht...

    groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wendy,

    Allereerst van harte gefeliciteerd, wat ontzettend leuk, en fijn dat jullie het zo naar jullie'szin hebben in de nieuwe woning.
    En lekker af en toe in blogland rondneuzen, is zo gezellig.
    Je kaart is een plaatje!!!!!

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hej hej,
    Heerlijk dat je er weer bent.
    Ik had van Marianne natuurlijk al gehoord dat je een tweede kindje verwacht.
    Wat een prachtige spannende tijd!
    En wat een come-back!!!!
    Het is weer een echte onvervalste Wendy-kaart geworden.
    Je hebt het niveau prima vastgehouden hoor meis.
    Ik ben erg blij dat je blijft bloggen.
    Dan maar wat minder vaak; altijd nog beter dan dat we een handtekeningenactie moeten starten om je te behouden. Ha Ha Ha.
    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wendy!
    Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop dat je van deze tijd kunt genieten, leuk ook voor Lucas straks. Fijn dat jullie je plekje hebben gevonden in jullie nieuwe huis. En net als de rest zeg ik ook, niet stoppen met bloggen. Ik ben ook niet zo actief maar er zijn ook zoveel andere dingen. Maar af en toe struin ik wel even rond. Ik vind de contacten ook veel te leuk. En dan als laatste je hebt een beeldschoon kaartje gemaakt!

    Liefs Thea
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldig bericht Wendy, Harteijk Gefeliciteerd,
    Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt in jullie nieuwe huis.
    en je kaartje is prachtig!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte gefeliciteerd wat een geweldig nieuws!!
    Je kaart is echt weer een beauty!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik miste je al, ik wil je feliciteren met je nieuwe woning en wat ontzettend leuk dat er weer een kleine op komst is, GEFELICITEERD!
    je kaartje is prachtig.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Van harte gefeliciteerd, Wendy, met je zwangerschap. Heerlijk dat de verhuizing achter de rug is en dat jullie het naar jullie zin hebben. Je hebt ook weer een mooi kaartje gemaakt. En je hebt gelijk om niet te stoppen met bloggen hoor.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Allereerst van harte proficiat met je zwangerschap; geniet er maar weer lekker van. Veel woongenot in jullie nieuwe huis.
    Je kaartje is weer super mooi; prachtig ingekleurd en mooi DP. Je bloemetjes (blauw) vind ik ook goed gelukt. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schitterende kaart Wendy,lief dat meisje,en zo mooi ingekleurd.
    Prachtig papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Wendy, fijn dat je weer in blogland bent en fijn dat de verhuizing goed is verlopen. Ik wens je veel geluk met je tweede zwangerschap en ben blij dat je toch niet gaat stoppen met je blog. Je kaartje is prachtig en zou zonde zijn als je dit niet meer met ons kunt delen.
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hee dinnetje, wat leuk je weer terug te zien in blogland en dan nog wel met zo'n gave creatie! Ik was natuurlijk al op de hoogte van je zwangerschap maar wil je toch ook nog even via je blog laten weten dat ik super blij voor jullie ben! Hele dikke knuf en ik hoop ook snel terug te zijn in blogland! XXXX Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hoi lieve wendy.
    wat heb je weer een super mooie kaart gemaakt.
    ik heb hem even vergroot om alle details te kunnen zien.
    heel mooi op elkaar alles afgestemd.
    fijn weekend en liefs van an

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gezellig dat je er weer bent en met mooi nieuws!! Van harte gefeliciteerd!!
    Super lief kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Allereerst proficiat met je 2e zwangerschap en jullie nieuwe thuis!!! Vind het tof dat je door gaat met het bloggen.... we kunnen je schitterende kaarten niet missen (ook al zullen het er niet veel zijn.... is altijd meer dan niets). Ook dit kaartje is weer helemaal geweldig!!! Prachtige kleuren en super mooie details....
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje.

    En wat een mooie kaart.
    erg lieve kleurtjes.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Fijn dat je er weer bent! Ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Je hebt een schitterende kaart gemaakt! Super mooi!! groetjes, Marlies
    Sorry dat ik nu pas reageer maar ik loop af en toe soms zo achter met bloggen

    BeantwoordenVerwijderen