vrijdag 21 september 2012

Verjaardagskaartje


Hallo Allemaal!

Allereerst wil ik jullie hartelijk bedanken voor alle lieve reacties en felicitaties op mijn vorige bericht, dat doet me echt heel goed!
Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik voor een scrapvriendin heb gemaakt voor haar verjaardag.
De basis is van wit en roze cardstock en het designpapier komt van de Action. Het witte lint en kant heb ik op de markt gekocht .
De tekststempel is van HeroArts en de rand eromheen heb ik gestempeld met distressinkt daarachter heb ik sierrandjes geplakt die ik heb gestanst met een shapeabilitie van Spellbinders.
Verder de kaart afgewerkt met parels, swirls (van Crealies) en een grote roze bloem.
Ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden!

Allemaal een heel gezellig weekend!

Liefs,
Wendy

24 opmerkingen:

  1. Heel lieve en mooie kaart heb je gemaakt. Leuk om te kiezen voor een tekst als eyecatcher, hou ik wel van!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy, wat een schitterende maart heb je gemaakt, ik moet altijd zo lachen om je, papier van de action.... Moet je eens zien wat mooi, ik met dat dure papier grrrrr. Bij jou komt het altijd heel mooi over.
    Lieve groet, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, echt iets om iemand een hart onder de riem te steken!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is je kaart! Hele mooie kleurtjes heb je gebruikt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Wendy,
    Wat heb je een prachtig mooi kaartje gemaakt.
    Echt schitterend.
    En nog gefeliciteerd hé super leuk voor jullie.
    Groetjes Jannie


    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allereerst van harte gefeliciteerd met het geweldige nieuws. Ik heb dit helemaal gemist. Je kaart is lief zeg! Geniet van je zwangerschap.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een dotje en wat een leuke kleuren fijn dat je weer een kaart hebt kunnen maken

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw, prachtig kaartje, mooi zeg het kant.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super mooie chique kaart! Mooie kleuren en wat een mooie kantje! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Wendy,
    Leuk om weer iets van je te lezen en zien. Gaat het goed met jou, je zwangerschap, je man en Lucas? Is hij al een beetje aan het kruipen? Is de verhuizing goed gegaan?

    Ik vind jouw kaartje heel romantisch. Moest echt twee keer kijken, dat je dit zo mooi met papier van de Action hebt gemaakt. Super!

    Hopelijk kom je er gauw weer aan toe om te scrappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje is dit geworden.
    Mooie kleuren en ik vind kant ook altijd erg leuk.
    Gezellig dat we binnenkort eens samen scrappen!
    Ik verheug me er al erg op.
    Liefs van lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend Wendy!!!! Wat een prachtig lint zeg!!
    Fijn weekend!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De kaart is prachtig Wendy!!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Wendy, helemaal te gek.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wendy

    Wat een prachtig romantisch kaartje, heel mooi in deze zachte kleurtjes.
    Je vorige kaartje is ook supermooi.
    Ook nog gefeliciteerd met je zwangerschap, hopelijk kan je snel weer even tot rust komen voordat jullie tweede kindje er is, geniet er vooral van.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supermooi en romantisch kaartje! In prachtige tinten en met heel mooi kant!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart Wendy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hee meis, wat een beauty weer! Leuk hoor deze stijl, ik heb hem bij Els gezien en ze was er super blij mee! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi Wendy!
    Allereerst van harte gefeliciteerd met het leuke nieuws dat je weer zwanger bent! Dat zijn een boel nieuwe dingen bij elkaar, maar wel allemaal heel leuke, dus dan is het goed! :-D
    Erg leuk en vrolijk kaartje heb je gemaakt! Van zulke kleuren word je gelijk blij! Fijn dat je toch blijft bloggen, ook al is het minder vaak, dat maakt niet uit, toch?

    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, wat een schitterende kaart! Ook erg mooi papier.
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen