woensdag 17 oktober 2012

Congratulations!


Hoi Allemaal!
Vandaag wil ik jullie graag een easelkaartje laten zien die ik voor mijn scrapvriendin Els en haar man Hans heb gemaakt. Zij waren afgelopen zondag 36 jaar getrouwd en dat is natuurlijk wel een kaartje waard.
De vorm van de kaart heb ik gemaakt met nestabilities van Spellbinders en de hartjes zijn gemaakt met Nellie's Multiframes. De basis van de kaart is van aquarelpapier en kraftpapier en het dessinpapier is van Pion. De randjes van het papier heb ik bewerkt met een paperdistresser en distressink (vintagephoto). De swirls zijn een Doohickey van Magnolia. Tilda heb ik ingekleurd met distressink en verder weer bloemen en parels gebruikt om het kaartje verder aan te kleden. 
Els en Hans waren er gelukkig blij mee en ik ben natuurlijk ook erg benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.

Omdat mijn foto's de laatste tijd zo onduidelijk op Blogger kwamen heb ik wat zitten freubelen met de lay-out en heb het voor elkaar gekregen om de foto's wat groter te laten zien zodat ze gelijk wat duidelijker zijn.
Ik blijf het raar vinden dat sommige foto's vaag weergegeven worden via Blogger.

Ik wens jullie allemaal een hele leuke dag en wil iedereen bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaartje!

Liefs,
Wendy

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
CR84fncolorchallenge - light pink, tan, cream
The Dutch Magnolia Chickies - kraft
Bearlymine - Anything goes
Scrapcards challengeblog - niet vierkant of hoekig



40 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart weer Wendy!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou ik als eerste wowwwwwwwwwww wat een pracht kaart wat een leuk idee zo een easel kaart ik vind het een plaatje

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje! Leuk model. En lekker romantisch....
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een plaatje is je easelcard!!!
    Schattig met de hartjes en het Pion papier.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoals altijd bij jouw creaties: GEWELDIG MOOI!
    Liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. helemaal tegek, ja ik vind dat ook dat de foto's zo vaag worden, lijkt net of de pixels minder zijn zeg maar ,tot dat je op de foto zelf drukt dan is het vaak wel goed xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw Wendy, wat ontzettend mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart! Lief dat je je scrapvriendin verrast met zo'n mooie creatie!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beeldschoon is ook deze kaart! Mooi die geschulpte randjes die ook terugkomen in de hartjes, geeft een eenheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart Wendy.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie kaart Wendy, lieve zachte kleurtjes!
    xx Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kan begrijpen dat Els en Hans blij zijn met je kaart. Het is echt een heel mooi exemplaar geworden. Prachtig afgewerkt: top!!!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Wendy in schitterende kleuren! Wat een leuke layout ook, super!

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een beauty zeg!!! Super die zachte tinten en geweldige details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is echt een schattig kaartje geworden hoor.
    Niet gek dat hij in de smaak is gevallen dus.haha
    Ik vond het erg leuk je in het echie te hebben ontmoet op de demodagen,Marjan en haar moeder had ik al eerder ontmoet.
    Ik was in de winkel aanwezig als je nog weet met wie je het genoegen hebt.haha

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful card, love your design and your colour choice. Thanks for joining us at Bearlymine, good luck with the challenge. hugs Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een supermooie creatie heb je weer gemaakt. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super mooie kaart! Heel leuk model en design en ook super details!! Helemaal geweldig!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hee meis, ik heb hem in het echt mogen bewonderen en dan is tie nog mooier! Een echte Wendy-kaart! Super leuk ook dit aparte model, dat geeft het kaartje nog weer iets extra's.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart, echt super. Je maakt er altijd zo iets moois van met zulke mooie details. Je foto is inderdaad mooi groot, het is inderdaad soms heel vervelend met de blogger, maar we moeten het er maar mee doen he,
    groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hej hej,
    Ik heb 'm in het echt van alle kanten zitten bewonderen.
    Hoe mooi de foto ook is, hij haalt het niet bij het origineel.
    Heerlijk, als je je best doet voor je vrienden, dat het dan zo'n resultaat oplevert!

    Dikke knuf van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oooohhh Waauuwwww ik zag hier gister al een sneak peak van LOL. Wat ontzettend mooi zeg!! Dat is een pronkstukje in de kamer van het ontvangende koppel, geweldig!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterende kaart Wendy, lieve kleurtjes heb je gebruikt en het modelletje moet ik onthouden vind hem heel erg leuk.
    Je had je kaart ook mee kunnen laten doen bij onze challenge ;)

    Ik vond het leuk je nu eens in het echt te ontmoeten bij de demo dagen van Doeading, even lekker gekletst.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Love the shaped card and beautiful details. Thanks so much for playing along with CR84FN this week! BTW - your photo is perfectly clear.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow! What a darling project! Thanks for joining along with CR84FN :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke kaart, dat zal je vriendin en haar man ook vast vinden.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow, amazing shaped card! I love the scrolled sentiment banner, fab image, sweet hearts and pretty flowers! Gorgeous!
    Thanks for joining us at Cr84FN this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. oh wat ziet die er prachtig uit,knap gedaan Wendy!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hele mooie easel kaart is dit, bedankt voor het meedoen bij DMCC

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige kaart en leuke deatils. Heel mooi geheel.
    Bedankt voor je deelname bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat is dit prachtig wendy.
    ik vind alles zo mooi bij elkaar passen en de zachte kleurtjes zijn er perfect bij.
    en tilda is toppie.
    de iets donkere randen maken het helemaal af.
    fijn weekend meisje en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  32. So CUTE! LOVE the scalloped hearts and flowers, too! THX for playing with us at CR84FN!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi, ik was even aan het kijken naar de concurentie bij de DMCC...nou, je bent een geducht tegenstander hoor...wat een schitterende kaart is dit!!!! Echt helemaal geweldig...
    Ga je meteen volgen....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hi Wendy, wat leuk dat je terug bent! Had ik helemaal niet door. En je hebt alweer leuke kaarten gemaakt zeg. Wat een fantastisch nieuws las ik. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wordt inderdaad heel druk maar ik vind het tof dat je besloten hebt door te bloggen. Ik heb je kaarten toch wel gemist hoor. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauwwwwwww schitterend mooi gemaakt Wendy. Via via kwam ik op je blog terecht wat maak je hele mooie creaties. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oi Wendy!!!

    Fiquei encantada com o seu cartão!!! Belíssimo!!! Uma criatividade sem limites.

    Beijos

    BeantwoordenVerwijderen
  37. schitterende kaart en mooi model zo en netjes afgewerkt
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen