dinsdag 9 oktober 2012

With love



Hoi Allemaal!

Vandaag wil ik jullie graag een kaartje laten zien die ik voor de verjaardag van een vriendin van ons gemaakt heb. De basis is van zwart cardstock en aquarelpapier en het designpapier is van Kars.
De randjes heb ik geponst met een pons van Martha Stewart en de mini vlindertjes met een ponsje van het Kruidvat. Verder heb ik verschillende mallen genruikt van o.a. Marianne Design,Joycrafts en Nellie's Mulitiframes.


De kaart heb ik versierd met een parelketting en losse plakpareltjes. De laatste tijd geeft Blogger mijn foto's niet zo duidelijk weer. Dan heb ik wel een scherpe foto op mijn pc maar ik krijg hem niet scherp op Blogger, heel vreemd (en vervelend)!! Maar goed, hopelijk komt de kaart toch een beetje duidelijk over.

Een fijne dag verder en ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden!

Liefs,
wendy

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
Sentimental Sundays - Anything goes
Incy Wincy designs - Anything goes
Bearly Mine - pearls and swirls
Hanna and Friends - dots or stripes


41 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart.
    De kleur combinatie is ook mooi.

    Groetjes sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooie kaart Wendy, echt met liefde gemaakt.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterende kaart Wendy.

    liefs Anenmarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat en schitterende kaart grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een schitterende kaart! Mooi papier en een leuk modelletje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is heel erg mooi Wendy. Mooi he zo die randen ik doe het af en toe ook op die manier.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een supermooie kaart !
    helemaal geslaagd
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi!!! Chic en elegant en prachtig van kleur en uitwerking, een echte Wendy!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wendy,
    Wat heb je weer een prachtige creatie gemaakt zeg!
    Ik vind m superrrrr....
    Hoe gaat t met je, en met de kleine Lucas?
    Lieve groetjes,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Wendy, heel mooi en elegant.
    xxx Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Wendy
    A stunning and beautiful card thankyou for joining us this week at Bearly Mine Challenges
    Hugs Dianne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart Wendy, zo Chic
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtkaart Wendy en als je je kaart plaats moet je er even bijzetten klik er even op want dan zie je hem heel duidelijk het is een plaatje

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een chique kaart! Heel mooi in dat zwart-grijs-wit.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart Wendy!!! zo mooi in het zwart wit, heel chique, schitterend!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauw, wat een beauty, prachtig papier heb je gebruikt,

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende kaart Wendy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo dat is echt een sjieke kaart zeg. heel mooi gedaan en dit modelletje is altijd leuk om te maken. Echt mooi gedaan. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige chique kaart heb je gemaakt. Schitterend en heel stijlvol
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ooohhhh die is écht super mooi zeg, prachtig!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. oef...wat een stijlvolle kaart. super gemaakt.
    echt een wow..factor heeft dit kaartje.
    alles maakt het dat dit kaartje een schitterende uitstraling heeft.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. dit is een prachtige kaart Wendy en door zijn kleuren ook zo chique.
    vind het hart een heel mooi geheel op de kaart.
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  23. What a wonderful arrangement of goodness! I love these colors together! Thanks for joining us this week for Incy Wincy's Anything Goes challenge! Hope to see more of your goodness!
    Hugs,
    Karen C

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Inderdaad... een schitterende chique kaart!!! Prachtig vorm en super mooi afgewerkt!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh wat een mooie chique kaart!! leuk model en mooie details!! Heel stijlvol! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind je kaart weer prachtig! Sowieso maak je erg stijlvolle kaarten en ze zijn altijd zo mooi afgewerkt, om jaloers op te worden!

    lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een éénheid en wat bijzonder mooi, super!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hee dinnetje, sorry een beetje late reactie, dat heb je er van als je niet meer dagelijks op je blog zit....maar goed, ik vind je kaartje geweldig hoor! Super mooi deze kleurencombinatie. Mooie stansjes heb je ook gebruikt, helemaal top dus! Tot snel! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wowwwww, ik vind hem schitterend Wendy!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een prachtig, chique en stijlvol kaartje. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Stunning card! Thanks for playing with us over at BMC this week.
    Love n hugs
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een pracht van een kaartje Wendy!!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  33. WOW!! Wendy this is stunning hun perfect for our challenge!Thanks for joining us at BMC
    hugs
    laney

    BeantwoordenVerwijderen
  34. My god this is so classy !

    Good luck in the challenges, hugs Sarah-Louise My Blog - Tiggertastic

    Designing for:

    Sketch Saturday , Bearly Mine Designs and Kenny K

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hij is zóó lief geworden.
    Op de één of andere manier weet jij met weinig toch veel te laten zien.
    Gezellig dat we afgelopen zondag nou ook eens samen gescrapt hebben.
    Dikke knuffel van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo Wendy,

    Ik heb hier blijkbaar wat gemist :-) Jullie zijn terug in blijde verwachting , proficiat !!

    Je creaties mogen er ook weer wezen hoor, zo mooi ség!!!

    ps, die creatie die ik beloofd heb, komt er écht wél hoor, binnen een week kan ik een weekje stoppen met thuisonderwijs geven, dan is het herfstvakantie en daar ga ik dik van profiteren om de kleine en andere creaties af te werken , hopelijk toch hé!
    maar vergeten ben ik je niet hoor :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Toppertje wat mooi gemaakt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen