zondag 28 oktober 2012

Theeboekje


Hallo Allemaal,
Vandaag wil ik jullie dit theeboekje laten zien die ik pas geleden samen met een paar scrapvriendinnen heb gemaakt. Marianne en Els hadden een gezellige scrapdag georganiseerd en ze hadden 3 leuke projectjes verzonnen en dit boekje is er 1 van. Ik vond het een erg leuk boekje om te maken. De basis is van kraftpapier en het dessinpapier is van Pion. Het afdrukje is van Whiff of Joy en ik heb haar ingekleurd met mijn Derwentpotloden.


De binnenkant van het boekje bestaat uit vakjes waar je theezakjes of een tag in kunt doen. Ik vind het een heel leuk boekje om cadeau te geven. Ben ook erg benieuwd wat jullie ervan vinden.

Allemaal een hele fijne avond verder!

Liefs,
Wendy

38 opmerkingen:

  1. Wat ik ervan vind? Geweldig wat een leuk project Wendy en het is heel mooi gedaan. Bedankt nog voor de gezelligheid afgelopen zaterdag.
    Lieve groet Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy,

    Heel leuk gemaakt! Ziet er prachtig uit! Erg leuk om cadeau te geven.

    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi theeboekje Wendy, ziet er prachtig uit.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een schattig theeboekje !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Wendy, wat een schitterende creaties. Echt prachtig gedaan.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh, wat vind ik deze gaaf!
    Erg leuk patroon, en heet is en blijft schitterend papier.

    Liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig boekje. Leuk om cadeau te doen. Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend theeboekje Wendy.... prachtige kleuren heb je gebruikt en de stempel past er uitstekend bij; toppie hoor!!!
    grt Angela
    p.s. wat een heerlijk kereltje is jullie Lucas; om op te vreten hihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wowwww, ik vind het een superleuk boekje Wendy, wat een leuk idee!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend gemaakt Wendy,leuk die stempel,zo mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het heel erg leuk, inderdaad leuk om cadeau te geven. Heel leuk gedaan, groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, Wendy dat ziet er echt schitterende uit!!!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kadootje is dit!!! Hier kun je zeker iemand blij mee maken....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er prachtig uit zeg, heel leuk!!!! Wat heb je een geweldig leuke foto van Lucas in je side bar gezet, wat een schattig kereltje, super!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtig mooi boekje. Hele mooie kleurtjes en leuke details.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk klein boekje is dit. Heel leuk als je op ziekenbezoek gaat met theezakjes erin. Leuk papier is dit ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hej Wendy,
    Hij is super geworden!
    Die van mij is inmiddels ook af.
    Leuk om te zien hoe anders ie weer bij iedereen wordt.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi theeboekje is het geworden. En het afdrukje past er leuk bij.
    Mooi papier, waardoor het een chique uitstraling krijgt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi gedaan. Ik ben dol op dit soort dingen.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtig boekje.
    Heb je hier een patroon van?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige creatie is dit Wendy!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat ziet dat er geweldig uit, schitterende kleuren ook gebruikt!!!
    Ik ben ook weg van dat mooie jongetje rechts:)!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi, ik heb nog iets leuks voor je op mijn blog.
    Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. je theeboekje ziet er prachtig uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterend zeg! Heel mooi afgewerkt en in elkaar gezet. maar dat ben ik van jou wel gewend :)
    Ohhh... wat een schattig mannetje, je zoontje! Is jouw moeder ook zo'n blije oma?? En gaat het goed met je?

    Liefs,Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie boekje heb je gemaakt! Prachtig papier en heel mooi met de kraft! Ook een lief toepasselijke afbeelding erop die je geweldig hebt gekleurd! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Onwijs leuk zeg! Zal een genot zijn om te krijgen. Ik heb zelf weinig geduld voor zulke projecten, maar wat vind ik het leuk om te zien. Jouw boekje ziet er weer super verzorgd uit.
    Ik zie ook Lucas pronken op je blog :), hoop niet dat hij er al lang op staat, want het valt me nu pas op, hoe erg!! Wat een lieverd om te zien.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oooooh Wendy wat een schitterend boekje, ontzettend mooi!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw, wat een schitterend project!!!
    Ik vind je boekje supermooi.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hai meis! Wat was het een ontzettend gezellige dag he! En wat is je boekje mooi geworden!! Prachtig zoals jij altijd je creatie weet aan te kleden, mijn complimenten hoor! Dikke knuf, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een ontzettend leuk boekje en zo mooi zoals jij het aangekleed hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wow, wat prachtig Wendy en wat een super leuk idee om zo iets te maken.
    het ziet er prachtig uit en mooie dingen heb je toegevoegd.
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ha die Wendy,

    Wat een enorm leuk boekje hebben jullie gemaakt. Gezellig zo met een stel vriendinnen. Schitterend de voorkant en leuk die grote strik.
    Ik heb ook nog even terug gekeken en zag een zwart wit kaar. Echt super.
    Meerdere kaarten echt mooi.
    We komen dus een vaker langs bloggen.
    Lag een beetje achter.
    Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel heel mooi! Ik vind het patroon heel leuk en je aankleding helemaal!

    Wat is Lucas toch al groot, lief mannetje om te zien. Schattig met zijn blonde haartjes en blauwe ogen. Gaat het goed met jou en je zwangerschap? Hoe ver ben je nu?

    Fijn weekend! Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauw, wat een plaaaatje is dit! Prachtig, zeg! Erg leuke kleuren, mooie gezellige dame op de voorkant en een supertof cadeautje om te geven!! Mooi! Complimenten, Wendy!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Wendy via via hier op jou blog beland en wat een gaaf projectje zeg inderdaad super leuk om cadeau te geven en je kunt er van allse indoen, echt geweldig.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen