vrijdag 16 november 2012

1e kaart met Prismapotloden!


Hoi Allemaal,

Hier dan mijn eerste kaartje die ik met mijn nieuwe Prisma's heb ingekleurd. Het is ook gelijk mijn eerste kerstkaartje van dit jaar geworden. Voor deze kaart heb ik Pion kerstpapier gebruikt in combinatie met aquarelpapier en kraft.
De stansjes die ik heb gebruikt zijn van Spellbinders (ovaaltje en cirkel rechts)en Marianne Design (sneeuwsterren en lantaarn). Ik heb weer aardig wat bloemen gebruikt om de kaart te versieren en heb me ook uitgeleefd met witte acrylverf..haha.
Het bont aan Tilda's jurk en op haar kerstmuts heb ik met een sneeuwpen gedaan en verder heb ik de papierranden bewerkt met distressinkt en een paperdistresser.

Ik moet nog flink aan het werk voordat ik alle kerstkaarten af heb, ben benieuwd of het me gaat lukken.
Maar goed ik stuur dan ook niet iedereen een zelfgemaakte kaart, dat ga ik echt niet meer redden....

Een heel gezellig weekend en bedankt voor de lieve reacties op mijn vorige kaartje!

Liefs,
Wendy

40 opmerkingen:

  1. Wowwwww ,dan heb je dit heel goed gedaan Wendy, wat een hele mooie kaart en super ingekleurd. Fijn weekend, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Wendy,een schitterende kleurencombinatie en die bungelende pareltjes zijn ook leuk.Het afdrukje heb je prachtig ingekleurd,je hebt er een fan bij hoor!groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weet je echt zeker dat dit de eerste keer is dat je met prisma's hebt gekleurd???? Jeetje wat mooi ingekleurd... en wat een schattig kaartje!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy,
    wat een mooie kaart, prachtig gekleurd en mooie kleurencombi
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai meis, ik heb hem gisteren avond in het echt mogen bewonderen en hij mag er wezen hoor! Super kleurwerk inderdaad en wat zijn je potloden mooi! Prachtig ook het blik waar ze in zitten, super! Veel succes met je volgende kerst-creatie! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wendy dit is echt een heel mooi kaartje geworden en die Prismas zijn gaaf toch?
    het blauw met bruin vind ik ook een chique uitstraling hebben.
    xxx Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw WendY, wat een SCHITTEREND kaartje!!!
    Zo mooi ingekleurd en super details!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart, ik heb ook de prisma's en de Derwent's mijn voorkeur gaat ook uit naar de Prisma's maar inderdaad ideaal dat je ze kunt combineren.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, dat gaat goed, met die potloden!! Heel erg mooi gedaan, ik doe het je echt niet na. En weer een prachtige kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW Wendy, echt een super mooie kaart zeg, schitterend.
    Wat goed gekleurd al zeg met je nieuwe Prismas.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Wendy.
    wat een mooie kaart. heel mooi ingekleurd.
    en wat een leuk foto van je zoontje Lucas in de sidebar. oef wat gaat dat snel...mooi kereltje.
    kan ik bij een vraag stellen? wat is het verschil van Derwent softcolour en prismacolor?
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Wendy! Dat sneeuwrandje maakt het helemaal af!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtig kaartje Wendy,blauw en bruin doet het altijd prima!!!

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig mooi ingekleurd Wendy!!! En wat doen die kleuren het goed, super leuke details heb je erin verwerkt!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wendy, wat een prachtig kaartje is dit geworden. Supermooi gekleurd (natuurtalentje!). Ik vind de kleurtjes ook erg lief bij elkaar. Als je zin hebt kan deze beauty meedoen aan onze challenge bij Anmacreatief (kerst). Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooi kaartje. Heel mooi ingekleurd! En prachtige kleuren.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw Wendy, wat prachtig gedaan. Het kleuren is je heel goed afgegaan. Prachtige kleurencombinatie dat blauw met kraft.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje zeg, wat mooi ingekleurd, super!!!!
    Fijn weekend!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart heb je gemaakt.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ohhhhhh wat een schatje Wendy en mooi ingekleurd

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wauw, wat een prachtige kerstkaart, mooi ingekleurd.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel erg mooi en zo mooi gekleurd met de Prisma's!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart Wendy! Mooie kleuren combi en prachtige details! Je hebt Tilda ook geweldig gekleurd met je potloden! Fijn weekend, groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is maar goed dat je lekker bent doorgegaan met kaartjes maken, anders hadden we deze ook moeten missen! Wat een beeldschone kaart en schitterend ingekleurd. Prachtige kleurencombinatie.

    Fijn weekend!
    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. bedankt voor je lieve berichtje Wendy:0)
    je kaart is prachtig!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterende kaart Wendy!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel gaaf deze kaart, heel mooi afgewerkt! Het kleuren gaat je wel heel goed af zeg, ziet er super uit, ben gewoon jaloers :)

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schitterende kaart Wendy,lief die stempel,zo mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat supermooi is deze kaart! Je kleurwerk is prachtig. Ik heb de Derwent maar wil ook graag nog Prisma´s erbij maar....jammer dat alles zo duur is :p
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hej Wendy,
    Wat een prachtige prisma~primeur!
    Een héél erg mooi kleurresultaat; en de opmaak van de kaart vind ik ook erg mooi.
    Leuk dat je de zolen van de laarsjes wit hebt gehouden i.p.v. het vaak gekozen donker.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooi hoor! Dat kleuren heb je dus ook gelijk al goed onder de knie, want dit ziet er super uit! Leuk met al die ijskristallen om het plaatje!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wendy, je kaart is prachtig en zeer goed gelukt met je nieuwe potloden. Je vorige kaarten zijn ook prachtig, heb niet altijd tijd om te kijken bij anderen maar bij deze dan toch he?
    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat prachtig ingekleurd Wendy en je laatste kaartjes vind ik echt top!!!
    heel mooi de verschillende vormen die je gecombineerd hebt.
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Wendy,

    Kan je mij vertellen waar je de sneeuwpen hebt
    gekocht? Ik heb op een aantal sites gezocht, maar
    kan er geen vinden!

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Wendy

    Ik vind je kaartje heeeeel mooi, schitterend gekleurd en mooie kleurencombi.
    Ook je vorige kaartjes zijn weer prachtig 'stuk voor stuk'.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik vind je kaartje prachtig! Super mooie details! Mooie kleuren!
    Gr. Annette

    BeantwoordenVerwijderen