woensdag 7 november 2012

Love


Hallo lieve bloggers!

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien die ik voor Mieke's verjaardag heb gemaakt.Ik heb het Magnolia afdrukje ingekleurd met Derwentpotloden. Ik merk toch dat ik het inkleuren met potloden het fijnst vind en ik heb van de week mijzelf dan ook getrakteerd op een set Prismacolor potloden, jihoe!!. Ik had er al zoveel positiefs over gehoord en ik ben er ontzettend blij mee. Ik ben er nu steeds mee aan het oefenen en ik vind ze echt geweldig kleuren! Je kunt ze ook prima combineren met de Derwentpotloden dus dat is helemaal handig voor mij.


De schulprandjes heb ik met een Fiskarspons gedaan en het ovaaltje achter Tilda is van Spellbinders. Verder nog een Doohickey van Magnolia gebruikt en een stans van Marianne Design.
De basis van de kaart is van aquarelpapier en het dessinpapier komt van een vintageblokje van de Action, daarnaast heb ik nog wat kraftpapier gebruikt. De ticket met de tekst is van Tim Holtz.

Een leuke dag verder en tot blogs maar weer!!!

Liefs,
Wendy

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
Cutiepie challenge - Distress your cards
Anything Challenge - Anything goes
Bearly Mine - Anything goes
Charisma Cardz - Recipe time



28 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi Wendy, wat een gave kaart zeg. En je kleuren met Derwent is ook prachtig.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je deze Tilda schitterend ingekleurd, prachtige kleuren gebruikt, super mooie kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje, Wendy.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wendy wat een mooie kaart is dit geworden, prachtig niet te druk helemaal mijn ding. ik heb zelf ook de prismas helaas doe ik er niets meer mee.... moet t toch weer eens oppakken haha.
    xxx Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaart!!!
    En ook ik vind het het fijnst om met potloden te kleuren. Groot gelijk om jezelf te verwennen ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee meis! Wat een pracht kaartje heb je weer gemaakt! Geweldige stansen heb je ook gebruikt zeg, helemaal leuk! Heel veel plezier met je nieuwe potloden, ik kom ze volgende week bewonderen hoor! Dikke knuf en tot snel! Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Af en toe moet je jezelf verwennen toch? En aanschaffen wat jij het fijnst vind. Je kaartje is weer een schatje Wendy, net als dat kleine jochie in de zijbalk wat zo vrolijk meekijk op je blog. Superleuke foto.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi kaartje! Leuk met die veertjes.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw, wendy je kaart is prachtig.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart en geweldig mooi ingekleurd!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oooo.....wat een geweldige kaart heb je voor haar gemaakt. super!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een Wilhelm Tell meisje, leuk! Prachtig kaartje, Wendy! Jouw kleurkunsten zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Woooow wat een prachtig kaartje, super mooi ingekleurd!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hej hej,
    Hij is weer super geworden!
    Grappig dat je toch iedere keer weer de potloden pakt.
    Ik blijf het best nog wel moeilijk vinden, pak sneller m'n copics.

    Liefs van lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje!!! Wat een leuke stempel zeg, ik kende die helemaal niet, heel leuk!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart geworden. Kan me voorstellen dat je met de potloden het fijnste kleurt, ziet er ook prachtig uit.Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wowwww, wat een schitterende kaart Wendy!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. super mooie kaart Wendy:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is dit een schitterende kaart Wendy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Ik zweer eigenlijk ook bij mijn potloden, gaat me - tot nu toe -gewoon het beste af. Jij kleurt in ieder geval heel mooi!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Wendy!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooooooi! Wat heb je deze super ingekleurd! Hij krijgt gelijk een erg mooie sfeer daardoor. Echt weer een plaatje, Wendy!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat heb je een beauty van een kaart gemaakt Wendy met prachtige ingekleurde afbeelding..
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow this is absolutely beautiful, that image of Tilda, the papers, die cut frame and embellishments are outstanding, thank you for joining us at Bearly Mine Challenges this week.
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi Wendy, gorgeous card - such a sweet image beautifully coloured. Lovely embellishments and great distressing.

    Thanks for joining in with us this time at The Cutie Pies.

    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schatje en wat kun jij toch prachtig inkleuren!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterende kaart Wendy.... Heel mooi ingekleurd en prachtig afgewerkt!! Toppie!!!
    Mijn voorkeur gaat ook duidelijk uit naar kleurpotloden; heb mezelf in het voorjaar ook getrakteerd op Prisma's.... heerlijk kleuren ze!!! Ook ik combineer ze vaak met Derwents... gaat prima!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Twoje kartki są przepiękne! Zachwyciły mnie!
    Pozdrawiam
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen