vrijdag 28 december 2012

Fijne jaarwisseling!


Hallo Allemaal!
Hebben jullie fijne kerstdagen gehad? Wij hebben het rustig gevierd met familie en het was erg gezellig.
Om nog even in de kerstsfeer te blijven wil ik jullie graag deze kerst tag laten zien. De tag is gemaakt van kraftpapier en deze heb ik bestempeld en de randjes bewerkt met witte acrylverf. Het designpapier is een oudere kerstlijn van Imaginisce. De kleine tag is een Doohickey van Magnolia, het hoekje rechtsboven is een stansje van Joycrafts en aan de linkerzijkant heb ik nog een stans gebruikt van Tim Holtz.
Verder heb ik de tag versierd met bloemen, lint, kant,parels,sneeuwsterren en een papieren doily.
Tilda heb ik weer ingekleurd met mijn Prismacolor potloden. Hopelijk verveel ik jullie nog niet met mijn Magnoliakaartjes maar sinds ik mijn  nieuwe potloden heb ben ik helemaal gek van het inkleuren van afdrukjes. Zo leuk om te doen en ik ben erg blij dat ik de Prisma's aangeschaft heb. 

Ik wil jullie alvast een hele fijne jaarwisseling en heel goed en creatief 2013 wensen! Heel erg bedankt voor alle lieve reacties en trouwe blogbezoekjes van het afgelopen jaar. Zo leuk om elkaar te inspireren! Ik kijk alweer uit naar al jullie nieuwe creaties aankomend jaar.

Liefs,
Wendy 

Craftycreations - Seasonal tags
Anything goes challenges - Traditional Christmas colours
Stampavie and more -  Christmas
Hanna and friends - Weihnachten
Charisma Cardz Challenges - Anything goes


25 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige tag Wendy, super mooie details en kleurtjes heb je gebruikt!!!'
    Nou mij verveel je in ieder geval niet met je magnolia kaartjes hoor, integendeel!!!
    Jij ook een hele goede jaar wisseling en een goed gezond 2013!

    Lieve groetjes marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee dinnetje, weer een echt Wendy creatie! Super mooi, zoveel prachtige details en je kleurwerk is echt weer helemaal super! Enne...je verveelt me echt niet hoor, ga heerlijk zo door met inkleuren! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende tag gemaakt. heel mooi die kleur rood!!
    maarre...ik zie in je sidebar...ben je al ongeveer 8 maanden zwanger?? tjee....wat gaat het snel.
    al met je zwangerschaps verlof?
    alles goed verder!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy,

    Wat is je Tag schitterend, WOW...heel lief Magnoliaatje en zó mooi ingekleurd,prachtig gebruik van mallen,papier etc...
    Wens jou een hele fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2013.

    Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Wendy en jij ook de beste wensen voor 2013 !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Wendy,
    Het aftellen begint echt voor ons.....
    Het kaartje is echt super.... wij mogen er van genieten, bedankt!
    Groetjes Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwwwwwwwww prachtige kaart Wendy, jij ook een hele fijne jaarwisseling. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een super mooie tag Wendy en voor jou en je familie ook de beste wensen voor 2013:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oohhhh wat prachtig zeg, schitterend gemaakt!!!!
    Voor jou en je familie ook een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi is je tag!
    Prachtige stansen heb je gebruikt, mooi papier en lief magnoliaatje.
    Alvast een fijne jaarwisseling.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie tag! ik wens jou oo een geode jaarwisseling en ht allerbeste voor het nieuwe jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig mooie tag heb je gemaakt Wendy! Je kleurtalent mag er zijn, dat heb ik ook gezien op de gave kaart die ik van je ontving. Omdat ik ook nieuwsgierig ben naar andere inkleurtechnieken doe ik mijzelf wat flexmarkers kado (via Marktplaats), ben benieuwd of dat me ligt.
    Gezellige jaarwisseling!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze tag is weer geweldig Wendy!!! Wat schitterend ingekleurd (moet ook maar weer 'ns gaan inkleuren....) en je bloementrosjes zijn écht prachtig!!!
    Een hele fijne jaarwisseling...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend je tag Wendy, erg mooi met de stansen en zo.
    En alle mooie details.
    FIjne jaarwisseling ook voor jou,
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is so lovely!!!
    Thank you so much for joining us at charisma!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een dotje en zo ontzettend gaaf ingekleurd, een juweeltje Wendy!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What an adorable creation. Beautiful colouring! Thanks so much for joining us at Anything Goes this week, hope to see you again soon! x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie laagjes heb je hierin aangebracht, Wendy! Super! Een erg mooi geheel zo!
    Gelukkig nieuwjaar!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat is dit weer prachtig wendy.
    zoveel mooie laagjes en details.
    een heel fijn 2013 en veel creativiteit.
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dank voor je bezoekje op mijn blog en zo leuk dat je volger bent geworden. op deze manier kan ik nu ook bij jou komen en wat een mooie dingen maak jij zeg, dat inkleuren met potloden is zo heerlijk en jij doet het ook prachtig. De allerbeste wensen voor 2013 en ik ga jou nu ook volgen ;-)
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jij maakt altijd mooie en romantische creaties! Daar geniet ik van. Allemaal af en passend bij elkaar gescrapt, leuk!

    Ik wens jou en je mannen een gelukkig nieuw jaar! Jullie mogen genieten van je zwangerschap en hebben een prachtig vooruitzicht op een gezinsleven met z'n vieren (-:

    Warme groetjes,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Wendy,
    Ook jou wens ik voor 2013 een heel gelukkig jaar met een lief kleintje opkomst en veel geluk voor je gezinnetje en familie.
    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoezo vervelen?
    Met dit werk inspireer je ons alleen maar.
    En qua temperatuur komen we ook alweer helemaal in de kerststemming.
    Ik heb een heerlijke Morotskaka (wortelcake uit Zweden) in de oven staan.
    Laat maar komen, die volgende kerst. Ha ha ha.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen