dinsdag 22 januari 2013

Happy Valentine's Day

Hallo Allemaal!

Vinden jullie dit afdrukje ook zo lief? Ik vind dat bipsie zo schattig en vond het erg leuk om deze "Cupido" in te kleuren met de Prisma's.
Ik heb er een tag van gemaakt, de basis is van ribbelkarton welke ik bewerkt heb met witte acrylverf. Het designpapier is van Basic grey "Bittersweet". Daarnaast heb ik nog wat roze en wit cardstock gebruikt.
Om de tag verder te versieren heb ik lint, kant, parels, touw, doilleys en bloemen gebruikt en verschillende stansjes van o.a. Tim Holtz, Magnolia Doohickey en Spellbinders.
Door dit schattige afdrukje is de tag natuurlijk ideaal voor Valentijnsdag dus de tekst voor de tag was snel uitgezocht.

Dan wil ik nog even met jullie delen dat ik met mijn vorige kaart (Tilda learning to dance) in de top 3 ben gekomen van "De Creatieve Zebra", dat was een leuke verrassing!

Ik wens jullie een hele gezellige avond en ben benieuwd wat jullie van mijn tag vinden.

Lieve groetjes,
Wendy

33 opmerkingen:

  1. Wauw wat een beauty Wendy, super mooie details erin verwerkt!!!
    Gefeliciteerd met de top 3!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtig 'bipsje' Wendy! Wat een plaatje is het! Zoveel geweldige details en inderdaad een geweldig stempeltje! Ik vind het super gemaakt-> een bjoutie!
    XoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wat een liefje Wendy, ben zelf ook met dit afdrukje een kaart aan het maken het is echt een liefje met zijn blote bibs,je heb alles weer heel mooi op elkaar afgestemd.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige creatie! Het is inderdaad een schatje met die blote billen.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een plaatje Wendy, schitterend!!!
    Gefeliciteerd met je top 3 plaatsje!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie tag en cupido is zo schattig. gefeliciteerd met je top 3 plaats.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke mooi geworden, je tag. Zal het goed doen op Valentijnsdag! Gefeliciteerd met je top 3 notering: heel erg verdiend!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je behaalde top 3.
    Supers.
    En je tag is zoooooo ontzettend mooi zeg, ik heb helaas dat afdrukje nog niet want ik vind die billetjes ook zo leuk.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je in de top 3 bent gekomen, gefeliciteerd. Je maakt ook hele mooie creaties, je laatste is ook weer een schatje, zo mooi ingekleurd en lekker veel details,
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat is je tag weer schitterend Wendy, zo mooi al die details en dat stempeltje echt te lief, zo leuk. Echt een toppertje. Gefeliciteerd met je top 3 plekje bij de Creatieve Zebra, tof voor je.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi en inderdaad...hele lieve billetjes en wat heb je het hele lijfje prachtig gekleurd!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje Wendy, heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke billen!

    Geef toe ik heb een billen tic met mijn kinderen altijd even billen knijpen ;-) maham niet doen!!!!!! lol
    Wat is dit weer een plaatje echt zo geweldig..
    Wat een gave heb je .

    Lieve groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat sweet is je tag!
    En heerlijk die billetjes...
    Gefeliciteerd met je top-3.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt de billetjes (en de rest) schitterend ingekleurd.... cupido staat er mooi op!!!
    De afwerking van je tag is ook weer helemal tiptop!!! Erg leuke details weer!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zag je gastdesigner-kaartje bij DMCC Wendy en dacht ik ga ook even op je blog kijken. Ik ben verkocht nu ik deze kaart voor valentijn zie hoor.....ik ga je volgen.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat mooi gedaan zeg! Weer prachtige details! En mooi ingekleurd!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hahaha, dat lieve gatje viel mij als eerste op...en dan die krullen. Het is een schatje. Prachtige nostalgische tag heb je gemaakt! Super dat je je de top drie hebt ingedanst ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, wat een geweldige kaart! Super leuk gedaan. Ja, dit billenafdrukje vind ik ook geweldig! Hihi. Succes met de laatste loodjes, Wendy! Hopelijk krijgen we snel goed nieuws, want ik heb wel zin om weer een babykaartje te maken.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldige tag zeg, schitterend!! Dat stempeltje is inderdaad wel super lief hoor!!! Wat heb je er een mooi geheel van gemaakt, super!!!
    Gefeliciteerd met je top 3 plekje, het is dan ook wel een heel mooi kaartje!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ontzettend mooi, Wendy! Schattig hoor, die bips! Je hele kaart is superlief. En wat leuk dat je in de prijzen viel!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een super mooie tag! Leuk op het ribbelkarton en prachtige details! Gefeliciteerd met je top drie plekkie! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super Tag. Ik heb hem op pinterest gezet, dus mocht je meer bezoekers krijgen dan weet je waar dat vandaan komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi, Wendy!
    Ik zag je op het blog van DMCC en las dat je bij mij in de buurt woont. Voor mij een extra reden om eens een kijkje te nemen hier. Maar je kaarten zijn ook om "op te eten", hahaha! Supermooi!
    Ben dus je volger geworden, wil graag meer moois van je zien!

    Hartelijke groet, San

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik zit bij jouw kaarten altijd naar alle mooie details te kijken, Wendy! Deze is weer prachtig geworden, zeg!! Een dotje!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een super schattige tag.
    Erg mooi gemaakt.
    En het stempeltje is ook zoooooo schattig.
    Ik zit elke keer weer met bewondering naar uw kaarten te kijken, hoe mooi ze zijn.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  27. een prachtige valentijnskaart Wendy!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtexemplaar, geweldig hoe je al die mooie details verwerkt,
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Aww this is gorgeous… what a cute image and you've coloured it beautifully! Love the pretty papers and embellishments.. it's a stunning card!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een super creatie heb je gemaakt, want ik ben er weg van.
    je hebt zoveel mooie details toegvoegd.
    fijne week en liefs van an

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wow wat een beauty weer meis, helemaal leuk! En inderdaad wat een heerlijke billetjes, haha! Zie dat je je hartjes stans ook lekker veel gebruikt, super is tie he! Dikke kus, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hej hej,
    Dit is inderdaad wel een erg hoog cutie-gehalte.
    Tja, zulke billetjes zou jullie babietje ook wel mogen krijgen.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen