zondag 13 januari 2013

Tilda learning to dance


Hallo lieve bloggers,

Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaart en welkom aan mijn nieuwe volgers. Wat leuk dat jullie mijn blog gevonden hebben en mijn creaties de moeite waard vinden!
Deze keer heb ik een kaart gemaakt met mijn nieuwe creatables van Marianne design (LR0242) en heb deze als achtergrondje voor Tilda gebruikt. 
De basis van de kaart is van kraftpapier en het designpapier is van Tilda "flower garden". 
Ik heb het afdrukje ingekleurd met de Prismacolor potloden en de randjes van haar jurk versierd met stickles (net zoals de fuchsia bloemetjes). Helaas is dit niet zo goed te zien op de foto. De ronde tekststempel is van Nicole v. Kalsbeek-Verkooijen. Verder kon ik me op deze kaart weer lekker uitleven met witte acrylverf en distressinkt. En heb de kaart verder versierd met jute, kant, parels, swirls en bloemen.




Mijn week kon niet meer kapot, ik had namelijk zoveel geluk. Met mijn vorige kaartje ben ik namelijk in de top 3 beland van Bearly Mine Challenges en met mijn "Season"s greetings" kaartje heb ik challenge 40 gewonnen van het Scrapcards challengeblog. En alsof dat nog niet genoeg was  is mijn blog deze week verkozen tot "blog van de week"  bij  "De creatieve zebra". Nou dat waren nog eens een paar verrassingen zeg! Echt super leuk!

Aangezien ik op het einde van mijn zwangerschap loop heb ik wat meer tijd om te scrappen, dat zal straks wel weer even minder zijn als de baby er is. 4 februari ben ik uitgerekend en ik kan jullie vertellen dat ik tonnetje rond ben hihi. Het wordt nu allemaal wel wat zwaarder, je moet alles toch meeslepen en dat merk je goed. Maar gelukkig gaat alles verder goed en morgen hebben we de laatste echo, ben wel erg benieuwd hoe groot de baby nu is. 

Ik wens jullie een gezellige zondagavond en tot blogs!!

Veel liefs,
Wendy

Anmacreatief - challenge 16 kraft
De creatieve zebra - Bingo (:roze/wit,stempel,bling)
Allsorts Challengeblog - dies and punches
Magnolia down under - flowers
Incy Wincy - something new (creatables Marianne design)
Inkychicks - anything goes

38 opmerkingen:

  1. wow wat een kaart is dit geworden Wendy, prachtig!!!!!
    Ergug mooi.
    xx angelique
    ps succes met de laatste loodjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst gefeliciteerd met je prijzen! En heel leuk dat je bij De Creatieve Zebra in de schijnwerpers staat, wat natuurlijk helemaal terecht is. Dit kaartje vind ik ook weer zo mooi gemaakt. De creatable is erg mooi en ook de kleurencombi mag er zijn!
    Veel sterkte en plezier met de laatste loodjes, het aftellen kan beginnen! Ben nu al erg nieuwsgierig hoor :)

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw mijn mondje staat nu geloof ik een beetje open Wendy, wat een schitterende kaart heb je gemaakt, ik vind hem helemaal super, zo mooi alles bij elkaar, echt een beauty. Gefeliciteerd met al je prijsjes, helemaal super voor je. En sorry wist helemaal niet dat je zwanger bent en inderdaad de laatste loodjes wegen het zwaarst, dat komt inderdaad al heel dichtbij. Spannend allemaal.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laatste loodjes wegen het zwaarst! Sterkte.
    Je kaartje is super geworden!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje Wendy, schitterend!!! Die mal is prachtig en je plaatje is super mooi ingekleurd!!!
    Veel succes met de laatste loodjes, komt allemaal vast en zeker goed!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig kaartje.
    gefeliciteerd mer je prijzen
    sterkte bij de laatste lootjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw, wendy, wat een beauty heb je weer gemaakt, succes met de laatste loodjes, voor je het weet is het zo ver.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooie kaart Wendy, wow! En gefeliciteerd met je gelukjes! Heel veel succes met de laatste loodjes, geniet er nog lekker van dat je dat kleintje zo heel dicht bij je hebt...voor je 't weet wil iedereen hem/ haar vasthouden...

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. o wat een mooi kaartje weer wendy!Sterkte met de laatste loodjes, het is de moeite waard!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige creatie laat je zien, super al die geweldige mallen gecombineerd, een topper!!! Deze gaat weer hoge ogen gooien!!! Gefeliciteerd met je behaalde top 3!!! En ik wens je veel succes met de laatste loodjes, super gaaf weer een baby!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super gaaf kaartje Wendy, heel erg mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. van harte met je blog van de week Wendy:0)
    Je kaart is werkelijk prachtig!!
    Ik wist helemaal niet dat je zwanger bent...sterkte met de laatste loodjes!!
    Leuk hoor voor Lucas een broertje of een zusje!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Wendy, gefeliciteerd met je prijzen en topnoteringen. Super zeg.
    En dan deze kaart wow, geweldig zeg, supermooie kleurencombinatie en die stans is prachtig zo. Je hebt haar ook zo mooi gekleurd. Kortom alweer een topper!
    Sterkte met de laatste loodjes.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Wendy,
    Wat een schitterende kaart en mooi van kleur, en natuurlijk gefeliciteerd met al je prijzen en zo. Te gek.
    Succes morgen bij de echo en sterkte met de laatste paar weken.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wendy,wat een leuke kaart heb je weer gemaakt,die pareloorbelletjes en dat bloemetje op haar hoofd,geweldig wat een leuke details.Natuurlijk behaal je met zulke mooie kaarten hoge noteringen.En wat een fijne periode om bijna uitgerekend te zijn,als het straks mooi weer gaat worden kun je al wat langer naar buiten omdat de kleine al wat groter is.Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Proficiat met je prijzen - allemaal reuze verdiend!
    Wat een prachtige kaart heb je hier weer gemaakt. Alles is even mooi.
    Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief.
    Succes en sterkte met de laatste loodjes.
    Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart met hele mooie kleuren! Super gedaan! Spannend nog even de laatste loodjes! Ik weet nog goed dat ik zelf ook tonnetje rond was op het laatst, maar dat is weer helemaal goed gekomen hoor! (Haha)
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, Wendy, dit is weer een plaatje! Vrijdagavond heb ik weer eens geprobeerd een stempelafdruk te kleuren, maar... nee, niet aan mij besteed. Juist daarom heb ik zo veel bewondering voor jou. Jouw kleurwerk is werkelijk super mooi!

    Gefeliciteerd met alle prijzen. Ik denk dat je met de huidige kaart ook weer gaat scoren, in ieder geval voor mij wel!

    groetjes, Judith
    PS: lekker genieten van de schopjes in je buik (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou, dat is zeker een topweek! En ook weer een topkaartje!
    De laatste loodjes, geniet ervan al zal het allemaal best vermoeiender zijn dan bij de eerste.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow, wat een schitterende kaart Wendy.
    en gefeliciteerd met je prijzen
    sterkte bij de laatste lootjes!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een vrolijke swingende kaart! Van harte gefeliciteerd met al je prijzen en sterkte met de laatste loodjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ben via de creatieve zebra op je blog gekomen en wat ziet het er hier leuk uit! Mooie creaties, dus een welverdiende plek bij Blog van de week!
    Succes met de laatste loodjes van je zwangerschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met alle prijzen! Super leuk voor je! Deze kaart is ook een hele mooie! Wat een mooie mallen en ook een prachtige koraal kleur! Ook tilda is geweldig gekleurd! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oohh...wat een schattige kaart!!! Heerlijk roze van kleur.
    Gefeliciteerd met al je prijsjes.
    Sterkte met de laatste loodjes. Bij een 2e is het toch vermoeiender dan bij de 1e.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hee meis! Wat een topcreatie weer! Super leuk ook dit model met de stans. Geniet maar van alle leuke verrassingen die je had, je verdient het dubbel en dwars! Stuk voor stuk zijn het juweeltjes! Zie je snel! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Just gorgeous Wendy. Thank you for joining us at Allsorts for my Dies & Punches challenge this week, good luck x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een prachtige kaart weer Wendy. En wat een leuke verrassingen allemaal. Super, geniet ervan. Heel veel succes met de bevalling strakjes en hopelijk heb je wel wat tijd over om nog wat te knutselen. Veel succes.
    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat maak je toch prachtige kaarten meisje en geweldig zo als je de kleuren combineert.
    tilda is echt super ingekleurd.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  29. WOW, this is so beautiful! Great colors and layout! Love it!

    Thanks so much for joining our Magnolia Down Under Flower Challenge!

    Hugs Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schitterende kaart! Deze Tilda heb je een supermooie plaats gegeven!
    Dank-je-wel voor je het meedoen aan de KRAFTchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Wendy,
    Ik volg je al een tijdje en ik zag inderdaad dat je deze week veel in de prijzen bent gevallen..dat is ook verdiend je creaties zijn supermooi...
    Je laatste kaart is ook weer een beauty...wat een prachtige kleuren...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige en vrolijke kaart!
    En gefeliciteerd natuurlijk, erg gaaf...
    Geniet nog van de zwangerschap en succes met de laatste loodjes.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Schitterende kaart Wendy.... erg mooie kleuren!!!
    Proficiat; super toch!?!?!
    Geniet nog van de relatieve rust en succes met je laatste loodjes...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Wendy
    Wat een prachtige kaarten maak jij zeg.
    Ben je volger geworden.
    Alvast veel geluk met de komst van je baby.
    Groetjes
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een mooie danseres zo, Wendy! Prachtige vorm ook op de achtergrond trouwens, veel details, staat super! Helemaal geweldig weer!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw wat een geweldige kaart Wendy, mooie kleuren top alles past zo mooi bij elkaar.
    En van harte het zijn ook top kaartjes.
    Succes met de laatste lodsje.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hej Wendy, wat een gave stans!
    Je hebt er écht een beauty van een kaart mee gemaakt.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen