donderdag 31 januari 2013

Tilda with corn


Hallo Allemaal!

Een aantal dagen geleden kreeg ik de vraag van Hanneke van Hobbyhome-hobbyartikelen of ik guestdesigner wilde zijn voor haar challengeblog. Ik mocht dan een kaartje naar keuze maken en dat vond ik natuurlijk ontzettend leuk om te doen! Ik ben toen aan de slag gegaan met deze lieve Magnoliastempel "Tilda with corn" en heb het afdrukje ingekleurd met mijn prisma potloden.
Voor het model van de kaart heb ik een stans gebruikt van Go Kreate (large frame frilly 8).  De basis is van Aquarelpapier en kraft en het designpapier is van Kaisercraft "Sweet nothings collection". 



Voor deze kaart heb ik Doohickeys van magnolia gebruikt en stansjes van Memorybox en Cheerylynn.
De kaart heb ik afgewerkt met bloemen, kant, parels, lint en besjes.

Ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden. En wat leuk dat er weer nieuwe volgers bijgekomen zijn, hartelijk welkom dames!

Veel liefs,
Wendy

pretty little ribbon shop - "flowers and ribbon"
Sweet stampin challengeblog -"Ribbon" 
Incy Wincy - "pearls and lace" 
Wild Orchig Challenges - "Anything goes"
Top Tip Tuesday - "lavishly luscious layers"

43 opmerkingen:

  1. Wat is dit een schitterende kaart Wendy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Wendy,
    wat een schitterende kaart is dit zeg!!!
    zo mooi van kleur ook. prachtig.
    Groetjes van Trudy.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een kunstwerkje!
    Mooi gedaan hoor!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supergave kaart Wendy! Hele mooie kleuren heb je gebruikt en weer zo schitterend ingekleurd! Ik wens je sterkte met de laatste loodjes (zag een tellertje in beeld, hi hi). Jeetje wat gaat de tijd dan snel, zo vertel je dat je weer een babytje verwacht en inmiddels zit je zwangerschap er bijna op.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wendy,

    Wat is dit een super leuk kaartje!
    Ik ben gek van dit soort modellen.
    Mooie combinatie!!

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauuwwww Wendy, wat een schitterend kaartje, prachtige kleurtjes heb je gebruikt, heel mooi!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk voor je Wendy en je hebt een schitterende kaart gemaakt met lekker veel details en prachtig papier.

    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk dat je gastdesigner mag zijn, je kaart is prachtig met mooie details.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje Wendy! De bloementoef ziet er geweldig uit.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het ziet er weer geweldig uit Wendy, super super mooi.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is such a pretty card, Wendy. It's a lovely shape, sweet image and beautiful design details. Thanks for joining us at Sweet Stampin' this week.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wendy,

    Via je GDT-schap bij DMC kom ik bij jouw terecht. Wat een waanzinnige kaarten maak je! ben gelijk volger geworden om op de hoogte te blijven ;p
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En helemaal terecht dat ze je gevraagd hebben Wendy, je maakt ook zulke mooie kaarten, kijk hier nou weer naar, dat is weer een toppertje eerste klas. Echt super gemaakt weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een beauty Wendy, die kleuren ...................wauw ik vind ze echt geweldig mooi en super leuke details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt Wendy.Logisch dat ze vragen voor een guest designer.Zullen ze vast nog wel vaker gaan doen hoor. Veel succes met de bevalling strakjes. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kaartje Wendy, schitterende details heb je gebruikt!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. very sweet and pretty card and beautiful colours. Thanks for joining Top Tip Tuesday. Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een heel mooi kaartje geworden. Heel mooi gekleurd.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Allereerst,wat is die kleine lucas een heerlijk jongetje zeg.
    Was al een tijdje niet in blogland geweest dus zie nu pas weer een foto.
    Je kaartje vind ik ook erg leuk geworden.
    Zie ik je nog bij de demodagen??

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ooh wat een lief en schattig kaartje.
    Ik vind hem erg mooi.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een super mooie kaart! Een leuke model en prchtig papier in mooie kleuren. Tilda heb je geweldig gekleurd en verder prachtige details erop verwerkt. Geweldig!!
    Ook bedankt voor het meedoen met de challenge bij The Pretty Little Ribbon Shop. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Wendy,

    O wat spannend ik zag dat je nog 4 dagen moet voor de grote dag.
    Ik vind je kaart schitterend prachtige details heb je er op verwerkt.
    Ik vind je blog zo leuk dat ik je ga volgen ik kom zo zeker nog eens bij je kijken.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je kaart is weer prachtig geworden! Ben gewoon jaloers zoals jij alles weet te combineren, echt heerlijk om naar te kijken.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Wendy, alles nog rustig bij jou? Wat een schitterende kaart is dit, prachtige kleuren en ook heel mooi gekleurd.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi Wendy, such a pretty image perfectly coloured and a wonderful card.

    Thanks for joining in with us this week at Sweet Stampin.

    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hai Wendy gefeliciteerd met je blog in de schijnwerpers en ja ik moest even komen kijken en meis wat een prachtige kaarten maak jij en ben gelijk maar volger geworden. Wil je weten wie ik ben kom gerust eens langs op mijn blog enne suc 6 met de a.s bevalling.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk dat je gast-designer mocht zijn. Je hebt er een schitterende kaart voor gemaakt. Prachtig is de vorm!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik ga je blog volgen Wendy. Je maakt supermooie kaarten.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  29. A truly beautiful card and so gorgeous! :)

    Thanks so much for joining us at Sweet Stampin this week,

    hugs

    xxalisonxx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. een super mooie kaart Wendy:0) leuke details!!
    suc6 met de allerlaatste loodjes...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige kaart Wendy..... erg mooie kleuren!!! Schitterende details weer!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oooh, wat een schatje!!!! En zo mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Such a beautifully created Tilda card. Love the colours, too.
    Thank you for joining in with us at the Pretty Little Ribbon Shop challenge x

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat een super mooie kaart heb je weer gemaakt.
    je bent er een kei in meisje.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een mooierd toch weer, prachtig gedaan zoals altijd bij jou. Wat zijn de bloemen, kantjes en andere details weer knap verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Een geweldige kaart weer Wendy! Super leuke details allemaal en erg mooi van kleur! Helemaal leuk dus! Dikke knuf, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh this is absolutely gorgeous. Love the design with the shape, colours and the diecut., lace and flower details. Thanks for playing at Incy Wincy and good luck. Hope to see you back monday for a new challenge, Bettina
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oh Wendy,
    Wat een hoog Lonne-gehalte!
    Prachtig ingekleurd; je hebt de smaak écht te pakken hè, met je prisma-potloden.

    Liefs van lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. prachtig kaartje mooie vorm

    en leuke detai,s er op prachtig ingekleurd met leuke magnolia

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Wendy, wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt! Love it! Prachtige kleurtjes! super bij elkaar gepast!
    xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Such a lovely card!
    Thanks so much for joining us at WOC for our challenge...unfortunately in order to be in the drawing for the prize you can only enter two other challenges.
    - hope to see you back at our next challenge!
    Hugs Anne Kristine

    BeantwoordenVerwijderen