woensdag 6 februari 2013

Winter wishes

Hoi Allemaal!

Omdat ik laatst met mijn kaartje in de top 3 ben gekomen van The Dutch Magnolia Chickies mocht ik een keertje guestdesigner zijn. Het was de bedoeling dat je creatie een winterse uitstraling had. Dus ben ik met blauw en wit aan de slag gegaan en met dit lieve Magnoliastempeltje en heb er een winterkaart/hanger van gemaakt. Tilda heb ik weer ingekleurd met mijn Prisma's en de pompoentjes en handschoen met liquid applique bewerkt.


Het designpapier is van Eline's winter huis "pale pastels" . En ik heb weer verschillende stansjes gebruikt van Sizzix, Marianne Design en Spellbinders.
Voor de rest heb ik bloemen, kant, parels en liquid applique (sneeuw) gebruikt om de kaart/hanger verder te versieren.

Inmiddels ben ik al 2 dagen de uitgerekende datum gepasseerd maar de baby zit nog lekker rustig in mijn buik. Het wordt nu wel heel erg spannend hoor, je weet natuurlijk nooit wanneer het gaat gebeuren. Zelf kan ik niet zo heel veel meer beginnen dus ben wel blij als we eindelijk de kleine in onze armen kunnen houden.

Ik wens jullie allemaal een hele gezellige avond en tot blogs weer!!

Liefs,
Wendy

34 opmerkingen:

  1. ooo het wordt nu idd heel spannend Wendy!!
    hopelijk duurt het nu niet meer lang..
    je kaart is een beauty:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit toch schitterend Wendy, echt prachtig, zo mooi die kleur en al die details, echt een toppertje. Wat spannend ik hoop dat de baby gauw van zich of haar laat horen, kan me voorstellen dat je de kleine straks in je armen kan houden.
    Liefs van Anita









    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Wendy,

    Wat spannend ik hoop dat de kleine niet lang meer op zich laat wachten.
    Je kaart/hanger vind ik prachtig heel mooi gedaan hoor Wendy.
    Ik vind dat randje met al die pareltjes heel mooi staan en die bloemen aan de onderkant is ook al zo prachtig en je heb Tilda mooi ingekleurd ook ik kleur met Prisma potloden.
    Nou geniet nog even van de rust als de baby er is krijg je het druk genoeg.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje vind ik zo mooi! Een prachtige uitstraling geeft het blauw met wit. Een schitterende winterkaart.
    Oohh...wat spannend is het. Ik hoop dat het niet lang meer duurt voordat de kleine er is. Ik wens je heel veel sterkte en we lezen het hier wel.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een beauty, schitterend model en weer super mooie details erop verwerkt, heel erg mooi!!!
    Oeps die laatste loodjes, sterkte meid, hou ons op de hoogte!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh wat is dit SCHITTEREND Wendy, zo ontzettend mooi!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hej hej,
    Dit is weer een super creatie geworden.
    Het verbaast me dat je nog bij je scraptafel kan komen. Ha Ha Ha.
    Tante Marianne staat ook al helemaal op scherp.
    Kom maar gauw kleine ? Koorevaar !!!
    We denken aan jullie.

    Liefs van Robert en Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje, echt een ontzettend mooie creatie met van die schattige kleurtjes.
    Heel veel sterkte met de laatste loodjes, en we horen er vast meer van...

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OHHHHH WOW Wendy, wat een schitterende kaart. Prachtig.
    Ik zat me net vanavond af te vragen hoe lang het nog zou duren.
    Sterkte hoor en we horen en zien het wel.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat een schitterende kaart, prachtig met die mooie grote bloemen.
    Succes met je laatste loodjes,
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi Wendy, prachtig ingekleurd ook!!!
    Succes met de laatste loodjes, we horen het wel!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wendy

    Je kaartje is beeldschoon, ik hou van deze kleuren.
    Heel veel sterkte met de laatste loodjes, ik hoop dat je niet te lang meer hoeft te wachten.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow wat een super mooie kaart met fantastische details

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooh,wat spannend,dat zijn echt de laatste loodjes dan,we lezen het hier wel.Wat knap dat je dan nog zo rustig van die mooie kaarten weet te fabriceren,zo gedetailleerd en helemaal áf,prachtig wat een creativiteit!lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart Wendy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hee dinnetje! Ik heb deze prachtige kaart al in het echt kunnen bewonderen en hij is super! In het echt komt hij nog beter tot zijn recht. Jij bent echt een kei in het aankleden van je creaties, mijn complimenten hoor! Het kaartje voor de geboorte heb ik klaar liggen, dus ik ben er helemaal klaar voor hoor, laat de baby maar komen! Dikke knuf!
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou dat wordt inderdaad spannend, hopelijk komt de baby snel dan hoef je niet meer te wachten. Je kaart is geweldig, wat een mooie details en wat leuk die mouwen. Erg mooi gedaan.
    Nogmaals veel sterkte bij de bevalling en groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow dit is echt een prachtige creatie, echte "koele" kleuren,
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is heel mooi geworden.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wendy
    Ik ben door Je blog gewandeld en wat Ik gezien heb is prachtig mooi.
    Zo ook als deze kaart.
    Ik ben ook volger geworden van Je blog.
    Zal Je blog geregeld bezoeken.
    Heel veel sterkte met de bevalling gewenst.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hallo Wendy.
    inderdaad....spannend!! als je eenmaal de datum voorbij bent, dan zit je echt op te wachten wanneer het gaat beginnen. haha. en ik denk zo...jij niet alleen zit er op te wachten, je man, je familie....en ook ik ben heel erg benieuwd. haha. spannend!
    als je achteraf kijkt, is de tijd best wel snel gegaan. tjonge....binnenkort je baby in je armen.
    ook wij worden oom en tante....zij is volgende week uitgerekend. dus ook spannend.
    zo'n klein hummeltje....
    je kaart is super gemaakt, heel mooi als voorbeeld. knap met al die details erop.
    prachtig om te zien.
    succes!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wendy,

    Wat een geweldig mooie kaart met zoveel schitterende details, je kijkt je ogen uit!!!
    Veel sterkte met de laatste loodjes..

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterende kaart Wendy. Zoals altijd tot in de puntjes verzorgd en uitgevoerd.
    Spannend hoor die laatste loodjes. Eigenlijk hoop ik voor je dat terwijl ik dit zit te typen, jij de kleine in je armen houdt.
    Ben wel benieuwd hoor.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart, leuk dat kantje erachter! Wat een werk is dit geweest zeg, mooi!

    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. je kaart is SCHITTEREND.
    prachtige details.
    sterkte nog met de laatste loodjes........

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ooooh wat is dit een werkelijk prachtige kaart. Alles klopt.
    Sterkte met de aller aller laatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw wat een schitterende kaart! Helemaal geweldig met alle kantjes en andere mooie details!! Super mooi gemaakt!! Succes met de laatste loodjes! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je kaartje is supermooi Wendy. Zoveel mooie details. Je kunt er naar blijven kijken. En heel veel succes met de bevalling.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Geweldige kaart heb je gemaakt. Je weet telkens weer een heerlijk sfeertje neer te zetten met je kaart! Ik hou ervan! ... Dat zijn wel weer genoeg veren :)
    Ik vond het destijds nogal irri toen de uitgerekende datum eenmaal gepasseerd was, je gaat er toch op zitten wachten of je nu wilt of niet. En ach, deze laatste loodjes kom je ook wel weer door. Ik hoop voor je dat je snel mag gaan genieten van de kleine wereldburger! Zet 'm op!

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wendy, dit vind ik toch wel een van de moois te hoor, meid wat een beauty!!!!
    Inmiddels bevallen van een dochter, heel veel geluk met dit kleine meisje. Geniet van elk moment
    xxx Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hi Wendy!

    Allereerst van harte gefeliciteerd met je dochter! Leuk om er zo snel al over te lezen! Nu lekker uitrusten en genieten van je uitgebreide gezin!
    Erg mooie kaart heb je hier ook gemaakt, mooi met het blauw en wit en de grote bloemen onderaan staan super!!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt. Proficiat.
    En ook van harte gefeliciteerd met de boreling. Dat alles maar goed mag gaan en dat ze mag opgroeien in een gezonde en vredige wereld.
    gr leny

    BeantwoordenVerwijderen