zaterdag 13 april 2013

Een zonnig kaartje en leuk nieuws!

Hoi Allemaal!

Vandaag weer een zonnig kaartje, dat past wel bij deze zaterdag. Remco is vanmorgen al druk in de
tuin bezig geweest en ons nieuwe tuinset is van de week bezorgd. Wij zijn  dus helemaal klaar voor het mooie weer!
Ik heb laatst 2 nieuwe vintageblokjes bij de Action gekocht, deze zijn zo leuk! Ik heb het papier ook voor deze kaart gebruikt, ik vind de kleuren zo mooi bij elkaar. De basis van de kaart is van aquarelpapier en verder heb ik nog kraft en roze cardstock gebruikt.Tilda heb ik ingekleurd met Prisma en Derwentpotloden.
Ik heb weer aardig wat mallen gebruikt van o.a. Marianne Design, Spellbinders en Crealies. De schulprandjes zijn met een Martha Stewartpons gemaakt. De tag is van Magnolia en verder heb ik weer lekker veel embellishments gebruikt om de kaart te versieren.

 Bedankt voor jullie enthousiaste reacties op mijn vorige kaart, echt zo leuk om te lezen! Ik zag ook dat ik met het kaartje in de top 3 ben terecht gekomen van Creative Inspirations. En met het kaartje "Tilda with big tulips" heb ik de challenge van Marvelous Magnolia gewonnen en ben ik in de top 3 beland van You Me and Magnolia! Nou jullie begrijpen dat mijn week niet meer kapot kon...haha.
Daarnaast heb ik nog een leuk nieuwtje. Een tijdje geleden ben ik door Hanneke van Hobbyhome Hobbyartikelen gevraagd om het designteam van haar challengeblog te komen versterken. Omdat ik toen op het eind van mijn zwangerschap liep kwam dat niet goed uit. Maar nu de rust weer een beetje terug is in huis kan ik weer lekker knutselen en vanaf eind april kunnen jullie mijn kaartjes dus op het Hobbyhome challengeblog verwachten. Ik vind het ontzettend leuk en heb er echt zin in!

Liefs,
Wendy

Sweet Stampin - pastels
7kids Challenge - Anything goes
Crafts & Me - Lace and pearls
Charisma Cardz - tags

51 opmerkingen:

  1. What a beautiful card. I love everything about it.You are very talented.
    Best wishes Lea
    www.cardsbybrawny.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart heb je gemaakt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww wat een beauty Wendy!!! Hier ga je weer hoge ogen mee gooien, ben ook weg van de kleuren en schitterende details!!!

    Gefeliciteerd met je top noteringen!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom in ons Team Wendy!

    Heel veel plezier met je leuke nieuwe uitdaging.
    En je kaart is zoals gewoonlijk weer Super!

    Lieve groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi vind ik je kaartje! Leuk zijn de papiertjes. Alvast veel plezier van jullie nieuwe tuinset.
    Leuk dat je bij Hanneke in het team gevraagd ben, succes. En gefeliciteerd met al je prijsjes.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kaartje vol prachtige details!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend Wendy. Ik had dit blokje ook in mijn handen bij de Action maar heb hem jammer genoeg niet gekocht. Dit ziet er toch zo mooi uit. Geweldig. Een mooie tijd toegewenst bij hobbyhomehobby...
    Groetjes zjoke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje Wendy. Echt heel mooi.
    Gefeliciteerd met al je prijsjes en met je DT plekje.

    Fijn weekend nog.
    Groetjes, Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig mooie kaart weer! Laat die zomer idd maar komen! Van harte met je DT-plekje en je gewonnen prijs!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Wendy,

    Ik vind je kaart prachtig wat heb je dat allemaal weer mooi op je kaart verwerkt.
    En gefeliciteerd met al je prijzen en dat je in het team bij Hanneke gevraagd bent heel veel plezier.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart Wendy,lief dat meisje,en zo mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje, Wendy.
    En gefeliciteerd met je nieuwe uitdaging.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. van harte met je nieuwe job Wendy, leuk voor je en heel veel plezier en suc6:0)
    Je kaart is weer een beauty!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. gefeliciteerd met je nieuwe DT job, je kaart is prachtig.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Wendy,

    Schitterende kaarten en ook nog een late proficat aan jullie met jullie prachtige dochtertje!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou,nou Wendy,je gaat als een speer maar je maakt ook wel mooie en lieve creaties, Ik heb van deze kaart ook weer zitten genieten,wat een dotje. Ik vind de kleuren erg mooi en de rand ook,top hoor,fijn weekend en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauwwww wat een schitterend kaartje Wendy
    Hartelijk welkom in ons Design Team:)

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd hoor, wat fijn voor je.
    Dit kaart vind ik ook superleuk, heerlijke kleurtjes en lekker veel details. Je hebt prachtige mallen gebruikt.
    fijn weekend, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou dat zijn alleen maar goede berichten, je kaart is prachtig en het papier ook. Ga ook maar weer eens kijken bij de Action. Gefeliciteerd met al je gewonnen prijzen, en super dat je gaat meedoen in het DT team. Ik ben benieuwd, veel succes, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw wat een schitterende kaart Wendy, echt een plaatje, zo mooi. Gefeliciteerd met al je prijzen en je designerschap, jouw week kan inderdaad niet meer stuk, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Absolutely stunning card, so much beautiful detail! Thanks for joining us at Charisma Cardz.
    Joanne x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jij.gaat als een speer!! Wat eenleuke nieuwtjes, gefeliciteerd. Dit kaartje is weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je kaart is super en veel plezier met je nieuwe uitdaging.
    Liefs, marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk voor je Wendy gefeliciteerd maar je kaartjes zijn dan ook echte juweeltjes net als deze weer schitterend. Veel succes met DT bij HH-Challenge blog daar zullen we elkaar dan ook vast weer tegen komen.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    En laat het mooie weer maar komen wij zijn er ook helemaal klaar voor, en vele
    met ons denk ik.

    Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. A lovely creation! Thanks for joining in this week at Charisma! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Van harte gefeliciteerd. Ik kan me voorstellen dat je met een big smile rondloopt!
    Je vintagekaart is ook mooi geworden. Mooi papier hoeft niet altijd duur te zijn!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een schitterende kaart!
    En gefeliciteerd met je DT-schap :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. gefeliciteerd Wendy wat leuk voor je.
    Helaas schijnt de zon hier nog niet.... Zit je dan op de zondagmorgen na al die mooie voorspellingen.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je kaart is prachtig hoor,erg leuke details.
    Van Harte met je DT memberschap.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een geweldig nieuws allemaal Wendy!! Een dikke proficiat en zoooo welverdiend!! Deze kaart is ook weer zo'n bjoetie met al die prachtige embellies!! En ook supermooi ingekleurd. Lekker genieten van het mooie weer!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd en veel plezier met Je nieuwe uitdaging.
    Je kaart is weer prachtig mooi.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Wendy
      Door omstandigheden zal Ik het bloggen moeten minderen.
      Ik reageerde dagelijks,maar dat is niet meer mogelijk.
      Ik blijf wel van Je blog genieten,maar zal zo nu en dan een reactie achter laten.
      Vragen en belangstelling mag altijd,zie mail adres.

      Liefs en groetjes Leny Hempen

      Verwijderen
  33. wat een pracht van een kaar weer Wendy!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Vind het altijd zo knap hoe jij met zoveel details altijd een mooie eenheid weet te creëren. Ook hier weer, super gedaan en dus ook volkomen terecht dat je gevraagd werd!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Thanks for joining us this week over at Sweet stampin with your lovely card
    x catherine

    BeantwoordenVerwijderen
  36. A stunning card. I love the image and your gorgeous colours and details.

    Thanks for joining us this week at Charisma Cardz in our tag challenge and good luck.

    Sarahx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Wendy , wat een geweldig leuke nieuwtjes allemaal !! Proficiat met je prijzen en je nieuwe DT-plekje .... gaaf voor je. En je kaart ziet er prachtig uit. Heerlijke kleurtjes en lekker veel versierd ; daar houd ik wel van. Fijne dag !! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Proficiat met je DT bij Hobbyhome hobbyartikelen..... veel plezier met deze nieuwe uitdaging!!!
    Prachtige kaart weer..... mooie details tot een schitterend geheel gesmeed!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  39. schattig kaartje Wendy. Leuk dat je in het DT komt, gaat vast helemaal goed komen met al jouw prachtige kaartjes, groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hai meis,

    Wat een leuke nieuwtjes allemaal! Super hoor, heel veel plezier bij het designen! En dan ook nog in de prijzen gevallen met je kaartjes, helemaal leuk! Dat mag je toch zien als een stukje waardering voor je creaties hoor. Ook deze kaart mag er weer wezen, ik kijk mijn ogen altijd uit, zoals jij je kaartjes weet te versieren! Mijn complimenten hoor! Dikke knuf! Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Gefeliciteerd met je nieuwe job.En de kaart is ook heel mooi.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat heb je er weer een prachtig geheel van gemaakt, mooi hoor! En wat leuk dat je je niet hoeft te gaan vervelen :) ... heel veel plezier met je 'baantje', geniet ervan!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Such a lovely card. Thanks for playing with Charisma this week.
    xx Vee

    BeantwoordenVerwijderen
  44. wat is dit een prachtige kaart wendy, ik ben er weg van.
    de mooie en zachte kleurtjes en gebruik van mallen.
    echt een beauty.
    liefs van an

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Gorgeous card. Amazing layers, wonderful colours and sweet image.
    Thank you for joining us at Sweet Stampin` “Pastels” Challenge and we hope to see you again soon.
    Hugs
    Natali

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Oh this is lovely! Such a pretty card, love all your details. Thanks for joining in at Sweet Stampin' :o) Hugs, Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wendy at maak je toch leuke kaartjes Die met die losse vlinders zette me aan het denken Hoe heb je dat gedaan? Erg leuk allemaal en ook leukdat ze je vroegen om dat team te versterkenIk ga je vlgen hoor. groetjes len w

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een schitterende kaart en wat een geweldig leuke berichten. Hoop dat je maar veel gebruik mag gaan maken van je tuinset , we kunnen wel wat mooi weer gebruiken !!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen