zaterdag 27 april 2013

Sneezing Tilda


 Hoi Allemaal!

Wat leuk dat je weer even langskomt! Vandaag wil ik jullie graag het kaartje laten zien wat ik voor het HH-artikelenblog gemaakt heb. Van de week heb ik mijn "Frantage" embossingpoeder binnengekregen van Stampendous en ben er gelijk mee aan de slag gegaan. Wat een leuk effect geeft dat zeg, ben er helemaal weg van! Ik heb het op de tag, vlinders en rond het afdrukje gebruikt. Ik had het al op verschillende blogs voorbij zien komen en het is echt een hele leuke techniek!
Verder heb ik gebruik gemaakt van stansen van Spellbinders, Magnolia en Tim Holtz.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!


Fijn weekend verder en tot blogs!

Liefs,
Wendy

Dreamvalley - Things with wings
C-inspirations - Ribbons and pearls
7kidschallengeblog - april showers bring may flowers 
Tildastown - mayday and flowers
Polkadoodles - birthday with bling
Totally Gorjuss - Embossing

42 opmerkingen:

  1. Wowww wat een beauty leuk zo met dat embossing poeder .
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan!!! Ik vind het een super mooie kaart. Prachtige kleurencombi ook!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, super kleuren en wat een berg details!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje.
    Ik vindt de kleur erg mooi.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Wendy.
    Echt super mooi. En wat een leuke kleuren combi.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwww Wendy
    wat een gaaf kaartje!!!
    schitterend effect geeft die embossingpoeder

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Wendy,

    Wat en mooie kaart heb je weer gemaakt en die stempel is nu wel toepasselijk er zijn veel mensen die hooikoorts hebben.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, een beeldschone creatie, Wendy! Supermooi van kleur ook en wat staat dat frantage er mooi op.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig, wat een mooie kaart Wendy, mooie kleuren en leuk spul hoor dat Frantage.
    Moet het ook maar eens aanschaffen.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje, Wendy.
    Geeft inderdaad een mooi effect dat embossing poeder.
    Jij ook een fijn weekend.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dit weer een schitterende kaart Wendy. Zoveel mooie details en het embossingpoeder is prachtig. Ik vind de kleur ook super.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. so beautiful! love the design and all the gorgeous embellies
    thanks for playing with us at tilda's town
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oohh...wat een schitterende kaart!!!
    Ook prachtig van kleur.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Wendy wat heb je weer een beauty gemaakt, ik vind het supermooi geworden, prachtige kleuren ook, een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Wendy,

    Wauw, je kaartje is wéér af , schitterend gewoon !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie kaart en een prachtige design met mooie details. Het frantage spul is ook erg leuk! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat mooi! ik ga eens kijken wat dat voor poeder is

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, Wendy!! Wat laat je ons toch weer een pracht van een kaart zien met zoooooveel moois o naar te kijken. Ja, dat Frantage embossingpoeder van Stampendous is geweldig hè?! Het ziet er geweldig mooi uit op je kaart. Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtig kaartje, mooie combi het blauw en kraft, leuk effect heeft het poeder.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Och, wat grappig, maken ze zelfs een niezende versie van haar, hi hi. Mooi gemaakt, Wendy, de rand ziet er bijzonder uit zo! Een kunstwerkje!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. OOO WAUW Wendy wat kan ik hier toch lekker weg zwijmelen van die schitterende kaartjes van je(zucht)kan toch zo genieten van dit.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart is het (natuurlijk :) ) Prachtige kleuren en dit embossingpoeder ziet er heel gaaf uit. Ben trouwens wel benieuwd of je je kaarten een beetje netjes in een envelop krijgt als je ze verstuurt, haha!!

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig... mooi kaartje!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hai meis, ik heb deze pracht kaart al in het echt mogen bewonderen! Hij is echt geweldig! Zoveel schitterende details weer en dat poeder is zo leuk!
    Ik blijf je vlinderrand ook echt geweldig vinden. Dikke knuf! Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Wendy , wat een prachtige kaart !! En idd. leuk spul he dat frantage .... je hebt het meteen goed gebruikt !! Fijne dag. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw wat een beauty, super die afbeelding en wat een gave details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaar Wendy, met deze grappige Tilda. Mooie details, mooie kleuren ook en de frantage embossingpoeder voegt echt iets toe aan je werkstuk! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij Tilda's Town deze week!

    Groetjes,
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. A lovely creation. Thanks for sharing with us at Dream Valley and good luck.
    Mags
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat kan ik nog zeggen meisje,,,,SCHITTEREND !
    heel mooi van kleur, opbouw en details.
    ben er weg van.
    fijn weekend en liefs van An.
    ps, alles goed met de kleine?

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig en zoveel te zien, wat een werk en zo'n mooi geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Liefste Wendy, je hebt een ontzettend mooie Blogspot. Ik zou het leuk vinden, dat je me ook een bezoekje op mijn blogspotje neemt. Ik heb CANDIES te gewinnen, op betrekking van mijn nieuw geopend kreatives Lädchen! OOk een 15% Korting Code wacht op mijn online site. Deze site loopt tevens in alle spraken!
    Vele lieve Groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hej hej,
    Wat een heerlijke kaart is dit!
    Prachtig met die vlinders en je poeder is ook wel héél erg leuk!
    Een echte Wendy-kaart; je handtekening had het niet beter kunnen zeggen.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een mooie kaart Wendy en wat een mooie kleuren.

    Groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Very pretty and love all the fine details in your designing. Thank you for joining us at http://7kidschallengeblog.blogspot.com. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  35. This is absolutely gorgeous! Love all the layers!! Thank you for playing along in our challenge at http://7kidschallengeblog.blogspot.com. Hugs, Rosie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oohh ik ging nog even verder kijken op je blog maar ik zie dat ik een hele hoop moois gemist heb, prachtige kaartjes allemaal, super!!!!! Ik ga nog even verder kijken hoor!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen