maandag 22 april 2013

Strawberry yummy Tilda


Hallo lieve allemaal!

Hebben jullie een leuk weekend gehad? Wij hebben een heerlijk rustig weekend gehad. De laatste tijd hebben we nog aardig wat kraambezoek gehad, wat natuurlijk ook gezellig is, maar even een keer geen afspraken is ook lekker.
Voor dit kaartje heb ik een wat oudere Magnoliastempel gebruikt "Strawberry yummy Tilda", ik vind het zo'n schatje. Ik heb weer gekleurd met mijn Prisma's en de vorm van de kaart is een mal van Go Kreate. De rode en witte vormen zijn een stans van Marianne Design en de vintageklok is van Tim Holtz. Het papier is een mengelmoesje van Eline (Marianne Design) en Making Memories "Vintage findings".
Op de een of andere manier krijg ik de foto's de laatste tijd weer niet zo duidelijk op mijn blog terwijl ze wel scherp zijn, waarschijnlijk ligt dat toch aan Blogger. Hebben jullie daar ook last van?

Ik wil jullie allemaal een hele fijne week toewensen en tot blogs!!

Liefs,
Wendy

7 kidschallenges - anything goes
Fussy and Fancy - vintage
Challenges4everybody - anything goes


27 opmerkingen:

  1. Het is weer een snoepie Wendy, wat een mooie kaart, en die postcard achter Tilda, waar heb je die vandaan, mooi zeg.
    En je foto's dat kan met licht te maken hebben dan is het iets te donker op de plek waar je fotografeerd.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een heel lief kaartje, Wendy.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om eens een weekend geen visite of andere afspraken te hebben en gewoon doen wat je leuk vindt. Kraamvisite is leuk maar een keer geen visite kan ook fijn zijn.
    Je kaart is weer prachtig, wat een lief afdrukje heb je gebruikt en zulke mooi kleuren ook, ziet er echt heel mooi uit. ik heb persoonlijk nog geen hinder via blogger gehad met foto's maar misschien anderen wel?
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooi Wendy! Deze magnolia met aardbeitjes blijft ik leuk vinden.
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw kaarten hebben altijd veel details, maar altijd is er een mooie eenheid en rustige uitstraling, vind ik zo knap! het is weer een plaatje, Wendy!
    Kan me voorstellen dat rust na zoveel bezoek heerlijk is, hoor.
    Zelf heb ik geen last van fotoproblemen. Vervelend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve kaart! Ik vind het een schatje en prachtige met al die details.

    Ik vind de foto volgens mij wel scherp, maar is die vrij donker genomen. Gewoon buiten fotograferen! Met daglicht heb je de mooiste foto's, moet het wel droog zijn natuurlijk ;-)

    Liefs Lotte!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwww Wendy
    wat een schitterend kaartje!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker kaartje! Leuk dat het rood steeds terugkomt op de kaart.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Wendy wat een schitterende kaart heb je gemaakt Wendy, het is weer een toppertje eerste klas, zo mooi. En wat de foto's betreft ik vind hem heel helder en duidelijk hoor en volgens mij zien ze er bij mij niet anders uit dan op mijn fototoestel.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje, prachtig ingekleurd.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een super gave kaarten maak je toch Wendy.
    schitterend ingekleurd en prachtige opbouw van alles.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw Wendy, een prachtige kaart. Mooi van kleur en superleuke details.
    En ik vind je foto best wel duidelijk hoor.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Wendy,

    Schitterende creatie !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind je kaartje echt geweldig. Je hebt Tilda mooi ingekleurd en het is verder gewoon een heel mooi geheel geworden.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ohhh wowwww Wendy,wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is weer een beauty geworden, Wendy! Erg mooie kleuren heb je gebruikt. Heerlijk om ook eens met z'n viertjes te genieten van het weekeinde, dat herken ik wel van (inmiddels) tig jaar geleden, haha. Ik vind je foto trouwens best goed overkomen, zelf heb ik tot nu toe nog geen problemen op dit punt. Hopelijk is het van korte duur.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hai dinnetje,

    Wat een beauty weer, super mooi deze kleurencombinatie!
    Deze Tilda is ook echt een schatje, jummie aardbeitjes!
    Je raakt weer niet uitgekeken, zoveel prachtige details.
    Een echte Wendy weer, hihi! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vanaf deze kant van het scherm ziet je kaart er prachtig en duidelijk uit en ooo zou zo trek krijgen in die heerlijke aardbeitjes.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gorgeous Wendy and perfect for our Vintage theme....Thank you for joining us over at the Fussy and Fancy Friday Challenge Blog....Jo. X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke combinatie van stoere lieve en lekkere elementen!!! Top kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtige kaart weer Wendy!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wendy, ik vind het knap! Handenvol aan je kindje en toch tijd vinden om zo'n prachtige kaart te maken!het is een schatje om te zien. Ik kijk mijn ogen uit naar alle details! Lieve groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een dot van een kaart weer.... ook al is het een oudje; deze Tilda blijft leuk!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Wendy,

    het is even geleden dat ik op je blog was na een moeilijk jaar voor mij maar meid wat heb je prachtige dingen gemaakt. echt super . En je kinderen wat een een rijkdom.
    Liefs sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Congratulations you've been hand picked in our top 5 over at Fussy and Fancy.

    Please pop over to the challenge blog if you'd like our badge for your blog :-)


    xx Sazzle xx

    BeantwoordenVerwijderen